کد خبر: ۲۸۱۰۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

زمین لرزه‌های زرنق و کلوانق خسارتی نداشت

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان‌شرقی گفت: تاکنون هیچ گونه خسارتی از زمین لرزه‌های زرنق و کلوانق گزارش نشده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی شهودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی وقوع زمین‌لرزه‌های زرنق و کلوانق چهار تیم 16 نفره از نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر شهرهای مهربان، هریس، سراب و تبریز در محل کانون زلزله حاضر شدند.

حبیب حسینقلی‌زاده، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی نیز اظهار کرد: تاکنون هیچ مورد مصدومیت ناشی از زمین‌لرزه به اورژانس گزارش نشده است.

وی افزود: این نجات‌گران به شهرها و روستاهای زرنق، آرباطان، کلوانق، کرمجوان و گیلیدیر مراجعه کرده و تاکنون هیچ موردی مبنی بر وقوع خسارت مالی و جانی را گزارش نکرده‌اند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.4 ریشتر بامداد شنبه شهر زرنق در استان آذربایجان‌شرقی را لرزاند، این زمین لرزه در ساعت 4 و 47 دقیقه و 42 ثانیه به ثبت رسید و در عمق هشت کیلومتری زمین و در طول جغرافیایی ۳۸.۰۸۸ و عرض جغرافیایی ۴۷.۰۴۹ رخ داد.

همچنین زمین ‏لرزه‌ای به بزرگی 3.1 ریشتر در ساعت 4 و 59 دقیقه و 9 ثانیه بامداد امروز در عمق 10 کیلومتری زمین، شهر کلوانق از توابع شهرستان هریس در آذربایجان‌شرقی را لرزاند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین