کد خبر: ۲۸۱۲۳۷
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

"سلام خداحافظ " در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود

نمایش سلام خداحافظ، تئاتری است که با همکاری بازیگران جوانی که عمدتا از شاگردان من هستند به روی صحنه می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس فرهنگی:‌ میکاییل شهرستانی، کارگردان بازیگر و مدرس تئاتر اعلام کرد: نمایش سلام خداحافظ  از 12 بهمن تا 16 اسفند در فرهنگسرای نیاوران  به روی صحنه خواهد رفت. 

میکاییل شهرستانی با اعلام این خبر به آفتاب گفت: «نمایش سلام خداحافظ، تئاتری است که با همکاری بازیگران جوانی که عمدتا از شاگردان من هستند به روی صحنه می‌رود. تم این نمایش اجتماعی است و به نوعی به بیان دردها و معضلات جامعه خواهد پرداخت. این نمایش حکایت آدم‌هایی است از شب تا صبح کنار یک کیوسک تلفن  روایتگر دردها می‌شوند و مخاطب از محتوای کلام آن‌ها ناگفته‌های اجتماعی را درک می‌کند.»

 شهرستانی که تا کنون نمایش‌های زیادی را به روی صحنه برده است، افزود: «متاسفانه سازوکار جدی برای جذب جوانان با استعداد به بدنه تئاتر کشور وجود ندارد. این نمایش نیز مانند نمایش‌های دیگر با هزینه شخصی من به روی صحنه رفته است تا حداقل شاگردان من از ثمره آموزش‌های خود بهره ببرند. حقیقت این است که حمایت‌های مالی در این حوزه اندک است و تئاتر جدی گرفته نمی‌شود. من فکر می‌کنم برگزاری جشنواره‌هایی مانند تئاتر فجر بیشتر صرف هزینه و تبلیغات می‌شود و دستاوردی جدی برای آینده بچه‌های تئاتر به همراه نمی‌آورد.»

در نمایش  سلام خداحافظ  پانته آ پاکزاد، مریم محبوب یزال و غزال کارخانه‌ای به همراه بازیگران جوان دیگر ایای نقش می‌کنند. میکائیل شهرستانی آخرین فرزند از یک خانواده شش نفره است. وی در سال ۱۳۶۴ از مدرسه عالی بازیگری صدا و سیما فارغ‌التحصیل شد و نخستین حضور رسمی‌اش روی صحنه تئاتر در سال ۱۳۶۱ در سن ۲۰ سالگی در تئاتر «سرود سرخ برادری» به کارگردانی ناصر نجفی و در سالن قشقایی تئاتر شهر بود. وی از آن زمان در سمت بازیگر، کارگردان، طراح صحنه در تئاتر، تلویزیون، رادیو و سینما به فعالیتش ادامه داده است. وی همچنین به آموزش بازیگری نیز اشتغال دارد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین