کد خبر: ۲۸۱۳۴۷
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

شهربازی مرکزی خرمشهر پلمب شد

مدیرکل استاندارد خوزستان از پلمب شهربازی مرکزی خرمشهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رضا دهدشتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در راستای اجرای استانداردسازی وسایل و تجهیزات شهر بازی، کارشناسان این اداره کل، تمام وسایل و تجهیزات بازی مستقر در شهربازی مرکزی خرمشهر را به دلیل مغایرت با استانداردهای ملی مربوطه و عدم دریافت مجوز بهره‌برداری توقیف و به دنبال آن بنا به دستور ریاست سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان خرمشهر، این شهربازی به طور کامل تعطیل و پلمب شد.

وی افزود: از جمله تجهیزات و وسایل بازی توقیف شده می‌توان به چرخ و فلک، قایق آبی، تاب گردشی، استخر توپ، سرسره آبی و ماشین پرنده اشاره کرد که در راستای نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری و بازدید کارشناسان این اداره کل از این شهربازی صورت گرفته است.

مدیرکل استاندارد خوزستان اضافه کرد: وسایل و تجهیزات بازی مذکور از جمله وسایل مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و مطابق تبصره 4 ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان استاندارد ایران چنانچه در مرحله تمرکز، توزیع، فروش و بهره برداری آنها انطباق و مغایرتی با قوانین استاندارد وجود داشته باشد، جرم محسوب شده و مطابق قانون با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان متخلف برخورد خواهد شد.

دهدشتی‌زاده از همشهریان و هم استانی‌ها خواست در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین مراتب را از طریق سامانه 1517 با این اداره کل در میان بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین