کد خبر: ۲۸۲۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

پرونده حضور بازیکن عراقی در پرسپولیس مختومه شد/دلشاد به ایران نمی‌آید

ضرغام اسماعیل بازیکن عراقی که یکی از گزینه‌های خارجی سرخپوشان بود با توجه به اختلافاتش، با باشگاه خود به توافق نرسید و نتوانست رضایت نامه بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش باشگاه خبرنگاران، ضرغام اسماعیل که یکی از گزینه‌های خارجی سرخپوشان بود با توجه به اختلافاتش با باشگاه خود به توافق نرسید و نتوانست رضایت نامه بگیرد و به همین خاطر حضور وی در پرسپولیس منتفی است البته مبلغ درخواستی این مهاجم جوان از باشگاه پرسپولیس زیاد بوده و یکی از علت‌های اصلی عدم توافق با سرخپوشان این موضوع بوده است.
  
*دلشاد به ایران نمی‌آید

پس از مشخص شدن مشکل بیماری سلام اف بازیکن ازبکی که قرار بود پرسپولیسی شود حالا شنیده می‌شود دلشاد دیگر هافبک ازبکستانی هنوز هیچ تیمی با او برای پرسپولیسی شدنش نشده است و مسئولان باشگاه مذاکرات جدی با این بازیکن انجام نداده‌اند احتمال می‌رود حضور دلشاد در جمع سرخپوشان منتفی شود و براساس اعلام مسئولان باشگاه دلشاد فعلا به ایران نمی‌آید. 
  
*باشگاه پرسپولیس به دنبال اسپانسر نهایی

مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق با چند اسپانسر هستند تا به وضعیت مالی تیم سر و سامان دهند. البته طاهری با چند اسپانسر مذاکره کرده و هنوز به توافق تهایی با آنها نرسیده و به محض عقد قرارداد پول به تیم تزریق خواهند شد. این خبر را حتی مسئولان تیم باشگاه هم تاکید کردند و گفتند تا چند وقت دیگر شرایط مالی تیم بهبود خواهد یافت.
  
*نامه پرسپولیس به فیفا برای صدور ITS فرنالدو

زنداندوگابریل بازیکن برزیلی پرسپولیس با این تیم قرارداد بسته است، البته گابریل هنوز ITS  اش صادر نشده سرخپوشان به فیفا نامه ارسال کردند و در صورت توافق کارت بازی فرنالدو صادر می‌شود. به گفته مسئولان باشگاه تا چند روز آینده و پیش از بازی با ملوان این اتفاق رخ می‌دهد و وی در ترکیب پرسپولیس قرار می‌گیرد. ناگفته نماند اگر کارت ITS بازیکن برزیلی صادر نشود مجددا نامه خواهند زد تا گابریل به هفته 20 لیگ برتر برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین