کد خبر: ۲۸۲۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹

نهاوندیان: انتقاد و قضاوت باید بر مبنای اخبار صحیح باشد

رییس دفتر ریاست جمهوری گفت: انتقاد لازمه رشد و پویایی است و ما از آن استقبال می کنیم اما انتقاد و قضاوت باید بر مبنای اخبار درست باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا محمد نهادندیان روز جمعه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی پوستر جهان عاری از خشونت در جمع خبرنگاران افزود: دولت از انتقاد استقبال می کند و امیدواریم که رفته رفته انتقادات و قضاوتها در محیط اخلاقی تر و فرهنگی تری طرح شود.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص علائم اخبار خوبی از توافق هسته ای در آستانه 22 بهمن گفت: 22 بهمن ایامی است که پر از آثار پیروزی ومهمتر از آن همبستگی همه ملت را به ظهور می کشد.

وی افزود: ملت ایران در یکسال و نیم گذشته با همین همبستگی ارزشمند و قابل تقدیر خود برخی از مشکلات اقتصادی را حل کرده و همین موضوع پشتوانه ای برای تیم مذاکره کننده هسته ای شده است.

نهاوندیان ادامه داد: آمادگی قبول واقعیت از سوی 5+1 بی حاصل بودن و غیر قانونی بودن تحریم های ظالمانه پیروزی بزرگی است که نصیب ملت ایران شده است.امیدواریم با همبستگی همیشگی و انقلابی مردم و حمایت همه گروهها بتوانیم به یک توافق جامع عزتمندانه برسیم.

نهاوندیان ویژگی برگزاری نمایشگاه پوستر جهان عاری از خشونت در ایران را مقابله با رویکردی دانست که ایران را محور شرارت عنوان کرده بود.

وی ادامه داد: قبول پیشنهاد ایران در سازمان ملل مبنی بر جهان عاری از خشونت نشانگر این است که بر خلاف تبلیغات برخی از رسانه های بین المللی ایران کشوری صلح جو و صلح دوست است و ما خوشحالیم که ایرانیان در این دوره حساس جهانی پرچمدار مبارزه با خشونت و تبلیغ صلح در جهان هستند.

وی با اشاره به بخش هایی از پیام مقام معظم رهبری به جوانان جهان افزود : راه مبارزه با اسلام هراسی و معرفی چهره رحمانی اسلام و مقابله با جعل اسلام توسط گروههای تروریستی برگزاری این گونه نمایشگاهها و دیگر فعالیت های هنری است.

وی با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبلیغ اسلام با زبانهای مختلف خاطر نشان کرد: زبان هنر یکی از قویترین زبانها برای تبلیغ اسلام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین