کد خبر: ۲۸۳۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵

کاهش هزینه‌های درمان به کمتر 6 درصد

وی ادامه داد: سه راهبرد، توزیع عادلانه امکانات سراسر کشور، همکاری بین بخشی در دولت و قول‌هایی که داده شده از سوی دولت در حال پیگیری است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان کشور 25 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، سید تقی نوربخش در افتتاح بیمارستان 55 تختخوابی شهرستان زابل افزود: با توجه به خدماتی که تامین اجتماعی ارائه کرده است سهم مردم در هزینه‌های درمانی به کمتر از شش درصد رسیده و این گامی بزرگ در راستای عدالت اجتماعی است.

وی بیان کرد: تامین اجتماعی علاوه بر درمان در بخش بیمه نیز خدماتی را انجام داده است و در دهه فجر امسال 36 پروژه در کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سه راهبرد، توزیع عادلانه امکانات سراسر کشور، همکاری بین بخشی در دولت و قول‌هایی که داده شده از سوی دولت در حال پیگیری است.

نوربخش با بیان اینکه در بحث جمعیتی نیز هم اکنون با پدیده جدیدی روبه رو هستیم، اظهار کرد: طی چند سال گذشته ترکیب جمعیتی تحت پوشش سازمان به شدت تغییر کرده و به سوی بیمه شدگان یارانه‌ای رفته که باعث انباشت مطالبات سازمان از دولت شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به توجه دولت به حقوق شهروندی و کرامت انسانی اضافه کرد: ارائه خدمات مناسب به شاغلان و بازنشستگان سرلوحه برنامه های خدماتی دولت در جهت وفاق ملی است.

نوربخش گفت: کارکردهای اساسی در نظام تامین اجتماعی در دو سطح خرد و کلان در جامعه تحقق می‌یابد که در سطح کلان عبارتست از کمک به توسعه و تضمین پایداری توسعه‌ای، ایجاد مسئولیت و گسترش هویت ارتقاء سرمایه اجتماعی و در سطح خرد هم ایجاد رفاه و تضمین سلامت فردی و پیشگیری از مخاطرات زندگی فردی و کاری است.

نوربخش گفت: ارائه خدمات بهتر و مطلوب تامین اجتماعی را از این پس به مردم سیستان انجام خواهیم داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین