کد خبر: ۲۸۳۰۴۹
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸

اتفاقات تمرین امروز پرسپولیس

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که هواداران زیادی مقابل درب مجموعه حاضر شدند و به نتایج فعلی اعتراض داشتند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مهر، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل ملوان انزلی در حالی برگزار شد که با حواشی زیادی همراه بود. این حواشی را در زیر می‌خوانید:

* حدود 50 هوادار ناراضی مقابل درب درفشی‌فر تجمع کردند و ابتدا به کادرفنی هنگام ورود اعتراض داشتند، اما پس از دقایقی روی سکو رفتند و به تشویق بازیکنان قدیمی پرسپولیس و اسطوره‌های دهه 50، 60، 70 و 80 این باشگاه پرداختند.

* این تمرین ساعت 15:15 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد و بازیکنان اصلی که در بازی روز گذشته مقابل ملوان به میدان رفته بودند با دویدن دور زمین به ریکاوری پرداختند و پس از حدود 30 دقیقه دویدن، راهی رختکن شدند.

* بازیکنان ذخیره پرسپولیس ابتدا زیر نظر مسعود مومنی به گرم کردن بدنهایشان پرداختند و سپس به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی مشغول شدند.

* محمدرضا خانزاده، لنگ لنگان به کلینیک مجموعه آمد و کارهای مربوط به درمانش را آغاز کرد.

* پیام صادقیان و رضا نوروزی هم به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین مشغول شدند و سپس راهی کلینیک شدند.

* از سوی کانون هواداران پرسپولیس در جریان این تمرین بیانیه‌ای خوانده شد که در آن به بازیکنان اشاره می‌شد که اینجا تیم‌های درجه 4 و 5 نیستند و بازیکنان باید قدر لباس و جایگاهشان را بدانند. هواداران معترض همچنین با سر دادن شعار  «بازی با پدیده یا بردن یا مردن» و «روی زمین بمیری، نتیجه بگیری» از بازیکنان می‌خواستند تا به هر نحوی شده در دیدار مقابل پدیده به پیروزی برسند.

* محمود خردبین هم صحبتهایی را با هواداران داشت و به آنها گفت که شرایط تغییر خواهد کرد.

* بازیکنان ذخیره پرسپولیس سپس به فوتبال در نصف زمین مشغول شدند و درخشان و عبدی تاکید داشتند که بازیکنان از جناحین سانترهای هوایی را به روی دروازه حریفان در دستور کار خود قرار دهند.

* محمد عباس‌زاده در دقیقه ای از تمرین با تکه‌ای از چمن ورزشگاه به انجام کارهای نمایشی پرداخت تا آمادگی خود را به رخ بکشد.

* پرسپولیسی‌ ها پس از فوتبال با دویدن دور زمین بدن‌هایشان را سرد کردند و این تمرین حدود ساعت 16:30 خاتمه یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین