کد خبر: ۲۸۳۸۰۱
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

تساوی گسترش و نفت مسجدسلیمان در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و نفت مسجدسلیمان از هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های کشور با تساوی بدون گل همراه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، این دیدار قرار بود روز گذشته (پنجشنبه) برگزار شود که به دلیل بارش برف به امروز (جمعه) موکول شد.

بابک وسیله بر با کمک های حمزه علی سلیمی و محمدرضا مدیر روستا قضاوت این دیدار را که در ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز در حال برگزاری است، برعهده دارند.

این دو تیم که در منطقه سقوط قرار دارند در نیمه نخست تلاش فراوانی برای رسیدن به دروازه حریف انجام دادند اما در نهایت موفق به گلزنی نشدند.

حساسیت بالای امتیازهای این دیدار برای گسترش و نفت مسجدسلیمان سبب شده تا در بسیاری از دقایق بازیکنان دو تیم به دلیل استرس بالا نتوانند برنامه های تاکتیکی کادر فنی را در زمین به اجرا گذارند. 

گسترش فولاد تبریز با ترکیب، داوود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، مگنو باتیستا، میلاد جهانی، محسن حسینی، محمد امین درویشی، دیه گو اولیویرا، لئوناردو پیمنتا، جابر انصاری و امید نظامی پور به میدان آمده است.

برای نفت مسجدسلیمان نیز، گئورگی گئورگیف، حمید بوحمدان، آلکساندر پاشنکو، محمود تیغ نورد، کیومرث چراغی، حمزه حدادی، میلاد زنیدپور، سعید سالارزاده، حسین مالکی، رسلان ملدنیف و دوس سانتوز بازی می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین