کد خبر: ۲۸۵۲۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴

مجری اسکار 2015 برهنه شد! +عکس

مجری اسکار امسال، همان «بارنی استینسونِ» بامزه سریال « آشنایی با مادر» بود، یعنی «نیل پاتریک هریس». این هنرپیشه، خواننده و کارگردان آمریکایی در اسکار 2015 وظیفه دشواری داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این هنرپیشه، خواننده و کارگردان آمریکایی در اسکار 2015 وظیفه دشواری داشت. به خصوص این‌که همه ناخودآگاه او را با رقیب رکوردشکن و موفق سال گذشته‌اش مقایسه می‌کردند. این هنرپیشه ۴۱ ساله اجرای مراسم اسکار ۲۰۱۵ را برعهده داشت و همه تلاشش را کرد تا یک اجرای خوب داشته باشد.

از جمله کارهایی که در این راستا انجام داد باید به تعریف جک و رقص اشاره کرد. اما یکی از نوآوری های نیل پاتریک هریس، این بود که پیش از معرفی هر فیلم، بازی یا نمایشی انجام می داد که حاضرین حدس بزنند قرار است منتظر کدام نامزد باشند.

 
 در این میان، برای معرفی فیلم «بردمن» او همه لباس های خود را در آورد و با یک لباس زیر سفید و جوراب های مشکی روی صحنه آمد. این دقیق مشابه صحنه ای غیرمعروف از فیلم بردمن است که Michael Keaton پس از سیگار کشیدن در بیرون از سالن تئاتر، با شورت سفید و جوراب سیاه روی صحنه تئاتر بر می گردد.

 
نیل پاتریک هریس، ۱۵ ژوئن ۱۹۷۳ به دنیا آمده است و وی اولین فیلم خود را در سال ۱۹۸۸ با نام قلب کلارا بازی کرد. او همچنین مجری شصت و سومین دورهٔ جایزهٔ تونی در هفتم ژوئن ۲۰۰۹ و ۵۶ مین جایزه تونی و ۱۶ مین مراسم امی و ۸۲ مین مراسم اسکار بوده.
 
به گزارش برترین ها، او برندهٔ دو جایزهٔ امی بوده‌است. همچنین در سال ۲۰۱۰ نام او در صد شخصیت پرنفوذ بین مجلهٔ تایم قرار گرفت. در اکتبر ۲۰۱۵ نیل پاتریک هریس به عنوان مجری مراسم اسکار ۲۰۱۵ معرفی شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
کهربا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
17
10
خبر خیلی خوبی بود. این خبر اوج بی معنایی و سقوط انسان غربی را نشان می دهد. اگر گزارشگر با این قصد خبر را گذاشته خدمت بزرگی به شناخت انسانیت کرده است
تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
13
9
از کوزه همان برون تراود که در اوست .بااین وجود متاسفانه هستند افراد زیادی که از افکار واخلاق این انسان نماها الگو برداری میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
4
18
در مسابقات شنای مردان و واترپلو و کشتی و وزنه برداری مردان را با چنین لباسی نشان نمیدهند؟داشتن لباس زیر نیازی به سانسور ندارد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین