کد خبر: ۲۸۵۲۸۰
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

دو کشته و مجروح در برخورد تریلر با پیکان در ملایر

رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه تریلربا یک خودرو سواری در جاده ملایر یک نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ مهدی شاکری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک دستگاه تریلر ساعت 19 و 30 دقیقه روز گذشته در مسیر ملایر و در نزدیکی روستای ازندریان با خودروی سواری پیکان برخورد کرد.

وی اضافه کرد: در این سانحه، راننده 50 ساله خودروی پیکان در دم جان باخت و همسر وی نیز به علت جراحات وارده به مرکز درمانی شهرستانی ملایر منتقل شد.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار کرد : طبق نظر کارشناسان رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده تریلر هنگام ورود به سطح سواره رو عامل اصلی بروز این سانحه دلخراش بوده است. 

سرهنگ شاکری راه اندازی پلیس راه روستایی را در کاهش سوانح رانندگی موثر برشمرد و گفت: طبق آخرین آمار در 10 ماهه سالجاری میزان وقوع سوانح 19 درصد و شمار متوفیان 23 درصد کاهش داشته است.

وی اظهار کرد : در آینده نزدیک مسیر همدان - ملایر به تجهیزات هوشمند کنترل ترافیک و دوربین های سرعت سنج ثابت مجهز می شوند.

وی اضافه کرد: استان همدان دارای 13 دستگاه دوربین سرعت سنج و 13 دستگاه دوربین پایش ترافیکی است که اطلاعات آنها به طور مستقیم به اجراییات راهور ناجا ارسال می شود.

وی اظهار کرد: دوربین های سرعت سنج این استان قابلیت محاسبه سرعت متوسط در مسافت بین دوربین ها را دارند همچنین از طریق دوربین های پایش ترافیکی می توان تخلفاتی همچون استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، تجاوز به چپ و سبقت غیرمجاز را رصد کرد.

روزانه 14 تیم پلیس راه مسیرهای روستایی پرتردد و سانحه خیز استان همدان را رصد می کنند.

استان همدان دارای پنج هزار و 111 کیلومتر انواع راه ها است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین