کد خبر: ۲۸۵۶۳۲
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

دوچرخه‌ای که می‌تواند سریع‌تر از خودرو حرکت کند+تصاویر

"رات ریسر" دوچرخه‌ای است که زاده افکار "کرونفیلد" در مینیاپولیس امریکا است که نیروی پدال آن از طریق موتور الکتریکی با توان 20 کیلووات در ساعت تامین می‌شود که در مرکز چرخ‌های عقب آن واقع شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شاید تصور این که دوچرخه‌ای بتواند سریع‌تر از خودرو حرکت کند ناممکن باشد. اما این رویا تا حدودی تحقق پیدا کرده است و دوچرخه‌ای اختراع شده که قادر است سرعتی هم‌اندازه یک خودرو داشته باشد.
 
به گزارش خرداد،"رات ریسر" دوچرخه‌ای است که زاده افکار "کرونفیلد" در مینیاپولیس امریکا است که نیروی پدال آن از طریق موتور الکتریکی با توان 20 کیلووات در ساعت تامین می‌شود که در مرکز چرخ‌های عقب آن واقع شده است.
 
روزنامه "دیلی میل" با انتشار گزارشی تصویری از این دوچرخه می‌نویسد:"نیروی لازم برای حرکت خودرو از طریق گشتاورها به پدال منتقل شده و سپس آن را تقویت می‌کند. اکثر افرادی که سوار این دوچرخه می‌شوند قادرند با سرعت 30 مایل در ساعت (48 کیلومتر در ساعت) حرکت کنند. این دوچرخه با کمک باتری می‌تواند تا محدوده 50 مایلی یا (80 کیلومتری) نیز حرکت کند و حتی سرعت آن به 100 مایل در ساعت (160 کیلومتر در ساعت) نیز برسد."
 
دیلی میل در ادامه اشاره می‌کند که افزایش سرعت این وسیله نقلیه از فناوری پدال الکتریک هیبریدی استفاده شده است. پدال‌های قرار گرفته بر روی این دوچرخه موتور الکتریکی 20 کیلو وات در ساعت هستند. این روزنامه همچنین اشاره کرده است که صندلی‌های دونفره این دوچرخه از فیبر کربن ساخته شده‌اند. این دوچرخه همچنین مجهز به کیسه‌های هوا است.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین