کد خبر: ۲۸۵۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

کلوپ هواداران نوجوان «پوتین» + تصاویر

گروهی از نوجوانان روسی، کلوپ هواداری متفاوتی تشکیل داده‌اند که با جدیت و علاقه کم‌نظیری آن را دنبال می‌کنند: کلوپ هواداری ولادیمیر پوتین.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش فرارو، کلوپ‌های هواداران، پدیده‌ای هستند که در سراسر جهان قابل مشاهده‌اند. وقتی که بحث علاقه جمعی به فرد، فیلم، تیم و امثال آنها مطرح باشد، خیلی از هواداران حاضرند برای خرید محصولات و غیره، خرج کنند تا هواداری خود را ثابت کنند.

اما در حومه مسکو، گروهی از دانش‌آموزان جوان که تیشرت‌های نارنجی روشن بر تن دارند، می‌توانند ادعا کنند که یکی از عجیب‌ترین گروه‌های هواداری دنیا را تشکیل داده‌اند.

از آنجایی که سن اعضای این کلوپ بطور میانگین 18 سال است، ممکن است خیال کنید که سوژه هواداریشان یک گروه موسیقی با یک ستاره خوش‌تیپ سینما است. اما نه؛ هزار و 500 عضو «کلوپ هواداران VV» طرفدار چهره‌ای وزین‌تر هستند: رئیس‌جمهور روسیه، ولادیمیر ولایمیرویچ پوتین!

اعضای نوجوان کلوپ هواداران ولادیمیر پوتین به او به چشم یک منجی نگاه می‌کنند. آنها حرف کسانی که در داخل و خارج، پوتین را تهدیدی برای دموکراسی و صلح جهانی می‌دانند، مزخرف می‌دانند.

بسیاری از دختران عضو این کلوپ به این رئیس‌جمهور قوی، تر و تمیز و خوش‌تیپ به دید پدر نگاه می‌کنند و حتی او را همسری ایده‌آل می‌دانند! دانش‌آموزان پوسترهای پوتین را بالای تخت می‌چسبانند و نشان‌هایی منقش به چهره او را به سینه می‌زنند.

ویکا موتورینا، 18 ساله و از اعضای کلوپ می‌گوید: او یک سیاستمدار، ورزشکار و مرد خانواده به تمام معناست.

آنها ساعت‌ها در اینترنت راجع به قهرمانشان چت می‌کنند و حتی با تیشرت‌هایی با عکس پوتین به دانشگاه می‌روند. "بلا دوکا" گزارش مصور از این کلوپ هواداری را تهیه کرده است:





بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین