کد خبر: ۲۸۶۵۲۲
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

باهنر: از حضور اصلاح طلبان پشتیبانی می کنیم

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه در انتخابات آینده یک فرصت و تهدید وجود دارد گفت: این موضوع به این سبب است که اصلاحات در گذشته کم رمق بود و حضور پر رنگ نداشت ولی در دوره آینده اصلاح طلبان به طور جدی حضور پیدا می کنند و ما هم استقبال کرده و پشتیبانی می کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، محمد رضا باهنر روز پنجشنبه در اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری به انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: برای انتخابات آینده، نظام شرایطی را برای فعالیت سیاسی تعیین کرده که از آن جمله قبولی قانون و داوری دو مولفه اصلی محسوب می شود که همه احزاب و جریان ها باید به آن اهتمام داشته باشند.

وی به تیین جریان اصولگرایی پرداخت و گفت: در داخل کشور یک نوع اصولگرایی وجود دارد که می گوید با تندروهای اصولگرا تفاهم نکنید و یک جریان دیگر نیز می گوید چاره ای جز تفاهم ندارید.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: باید به وحدت اصولگرایان اهتمام ویژه ای شود و وحدت آنها در پی تهدید و فرصت ها به وجود می آید و باید به این فرصت ها توجه شود.

باهنر ادامه داد: همواره تاکید کرده ایم که وحدت ما وحدت فلسفی نیست بلکه می خواهیم ائتلاف کنیم و چشم انداز ما ائتلاف صد در صدی است.

دبیرکل جبهه پیروان امام و رهبری تاکید کرد: ما باید در جریان فعالیت های سیاسی از حداکثر ظرفیت خود استفاده کنیم چون اصلاح طلبان می خواهند بگویند اصولگرایان از هم جدا شده اند که باید به آن توجه وی‍ژه ای شود. 

باهنر به مسائل انتخابات آتی مجلس و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: ما به عنوان جبهه پیروان خط امام و رهبری سیاست مان بر حرکت و فعالیت زیر سایه جامعتین بوده و می باشد.

وی اضافه کرد: تلاش کرده ایم تا بر این مشی حرکت کنیم و به چپ و راست منحرف نشویم. تنها شرط و راه ما تبعیت از جامعتین است و ما ضلع سومی در این مسیر نداریم و اهتمام و تیعیت از جامعتین را اصل خود می دانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین