کد خبر: ۲۸۷۱۸۳
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳

تنها خودرو روباز رولزرویس+تصویر

Phantom Drophead Coupe دست ساز که یکی از گران‌ترین خودروهای موجود در بازار نیز است را می‌توان ترکیبی از زیبایی، لوکس بودن و عملکرد فوق العاده دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آخرین محصول شرکت اتومبیل‌سازی رولز رویس از سری Phantom Drophead Coupe با تمام خودروهای دیگر تولید شده در دنیا تفاوت دارد.

اولین موردی که در مورد این خودرو نظر افراد را به خود جلب می‌کند روباز بودن آن است!‌ Phantom Drophead Coupe تنها خودروی روباز موجود از شرکت رولز رویس در بازار است. Phantom Drophead Coupe دست ساز که یکی از گران‌ترین خودروهای موجود در بازار نیز است را می‌توان ترکیبی از زیبایی، لوکس بودن و عملکرد فوق العاده دانست.

شرکت رولز رویس برای جدیدترین نسخه از سری Drophead Coupe خود نام شاهین شب " Nighthawk" را انتخاب کرده است. در واقع نام این نسخه جدید از سوی رولز رویز از نام هوا پیمای جنگنده F-117 Nighthawk گرفته شده است.

طراحی براق و زیبای بدنه آن به خوبی با نام انتخابی برای آن همخوانی دارد. در حقیقت قسمت جلوی کابین و قاب شیشه جلوی Nighthawk از موادی ساخته شده که امواج رادار را به خود جذب می‌کند. در واقع Nighthawk درست مانند هواپیمای F-117 رادار گریز است.


برای طراحی داخلی، شرکت رولز رویس از بهترین چرم موجود با دوخت قرمز استفاده کرده است. در بخش اعظمی از قسمت داشبورد نیز به جای تریم چوب مورد استفاده در خودروهای کلاسیک رولز رویس از فیبرکربن استفاده شده است.

Nighthawk دارای یک موتور بسیار قدرتمند 6.7 لیتری v12 است که می‌تواند سرعت این خودرو را تنها در 5.6 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر در ساعت برساند.

به گزارش بازار خبر، در مجموع قرار است تنها 9 دستگاه از این خودرو ساخته شود که هرکدام از ان ها 570 هزار دلار قیمت خواهند داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین