کد خبر: ۲۸۷۵۰۳
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

رقاص مصری به دلیل پوشیدن پرچم مصر زندانی می‌شود + تصویر

علیرغم احتمال محکومیت صفی ناز او گفته که این کار را با هدف اظهار عشق و علاقه‌اش به مصر انجام داده و قصد ترک کشورش را ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شبکه خبری "العربیه" با انتشار خبری به احتمال زندانی شدن رقصنده زن مصری اشاره می‌کند که به دلیل پوشیدن لباسی به رنگ‌های سفید، مشکی و قرمز (رنگ پرچم مصر) از سوی افکار عمومی آن کشور با انتقاداتی مواجه شده است. 
 
به گزارش آفتاب به نقل از خرداد، این شبکه خبری به نقل از روزنامه "الاهرام" چاپ قاهره می‌نویسد:"صفی ناز" که به دلیل انتشار ویدئوکلیپ رقص در ماه اوت گذشته میلادی به دادگاه احضار شد احتمالا به حکم زندان محکوم خواهد شد. او در جریان اجرای مراسم رقص در دریای سرخ این لباس را پوشیده بود. این رقصنده مصری ارمنی‌تبار است. او پس از پرداخت 2.620 دلار جریمه از بازداشت آزاد شد. با این حال، پرونده او بار دیگر به جریان اقتاده است و در صورت محکومیت او علاوه بر پرداخت 4 هزار دلار مجبور به طی روند محکومیت در زندان است." 

  
شبکه خبری "العربیه" اشاره می‌کند که در ماه جون سال 2014 میلادی قانونی از تصویب پارلمان آن کشور گذشت که طبق آن توهین به پرچم مصر جرم محسوب شد و با مجرم برخورد قضایی خواهد شد. علیرغم احتمال محکومیت صفی ناز او گفته که این کار را با هدف اظهار عشق و علاقه‌اش به مصر انجام داده و قصد ترک کشورش را ندارد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین