کد خبر: ۲۸۸۱۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴

شوخی اوباما درباره ایمیل خصوصی هیلاری کلینتون

"اوباما به شوخی گفت که شهرت امروزین‌اش را مدیون فناوری و استفاده از آن است. او در این‌باره با خنده گفت:"اگر شما درباره تغییراتی که از سال 2008 میلادی روی داده فکر کنید پیشینه آن به دورانی بازمی‌گردد که من نامزدی جوان بودم و از فناوری استفاده می‌کردم و به فکر آینده بودم. امروز من همان اخبار دیروز هستم و در مقابل هیلاری در خانه مشغول کار است!"
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: موضوع استفاده "هیلاری کلینتون" از ای‌میل خصوصی وزیر امور خارجه پیشین امریکا و نامزد احتمالی حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آینده آن کشور به بحث داغ رسانه‌های خبری امریکایی تبدیل شده است. این موضوع به حدی بالا گرفته که "باراک اوباما" رییس جمهوری امریکا را نیز وادار به موضع گیری کرد البته اظهارنظری با زبان طنز و شوخی.
 
به گزارش آفتاب به نقل از خرداد، خبرگزاری "رویترز" با انتشار خبر شوخی "اوباما" درباره بحث مربوط به استفاده کلینتون از ایمیل خصوصی درباره موضوع برنامه هسته‌ای ایران می‌نویسد: "اوباما" به همراه "اسکات وکر" نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات 2016 و "تری مک اولیف" فرماندار دموکرات ایالت ویرجینیا در ضیافت شام سالانه "گریدیرون" شرکت کرد. در این نشست چهره‌های بلندپایه زیادی شرکت می‌کنند."
 
خبرگزاری "رویترز" در ادامه به موضع‌گیری اوباما درباره ایمیل خصوصی کلینتون اشاره کرده و می‌نویسد: "اوباما به شوخی گفت که شهرت امروزین‌اش را مدیون فناوری و استفاده از آن است. او در این‌باره با خنده گفت:"اگر شما درباره تغییراتی که از سال 2008 میلادی روی داده فکر کنید پیشینه آن به دورانی بازمی‌گردد که من نامزدی جوان بودم و از فناوری استفاده می‌کردم و به فکر آینده بودم. امروز من همان اخبار دیروز هستم و در مقابل هیلاری در خانه مشغول کار است!" واکر نیز در ادامه این موضوع را دستمایه شوخی قرار داد و اظهار داشت که احتمالا هیلاری کلینتون از این ایمیل برای ارتباط با اهداکنندگان مالی ثروتمند در وال‌استریت استفاده می‌کرده و در این باره گفت: "من حتی آدرس ایمیل خصوصی او را دارم. این حق ستاد انتخاباتی اوست. آیا آدرسش را می‌دانید: هیلاری کلینتون @ وال استریت دات کام !"
 
رویترز در ادامه به موضوع دست‌های "جو بایدنت" معاونش بر روی شانه‌های همسر "اشتون کارتر" وزیر جدید دفاع در مراسم تحلیف او نیز اشاره کرد و گفت: "جو شانه‌های من را هم بیش از اندازه ماساژ می‌دهد!"
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین