کد خبر: ۲۸۹۲۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

بارتومئو: مسی در بارسا بازنشسته می شود

رییس باشگاه بارسلونا عنوان کرد لیونل مسی در همین باشگاه از دنیای فوتبال کناره گیری کند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، در حالی که شایعه پیوستن لیونل مسی به تیمی درگر در لیگ برتر بر سر زبان‌ها افتاده است رئیس باشگاه بارسلونا ابراز امیدواری کرد مسی در بارسا بازنشسته شود.

بارتومئو در مورد شرایط لیونل مسی در بارسلونا هم گفت: او در باشگاه ما خوشحال است. در واقع او یک کاتالان به حساب می‌آید. او سال‌هاست در کنار ما حضور دارد و همه ما امیدوار هستیم مسی در همین باشگاه کفش‌هایش را بیاویزد. برای تمدید قرارداد دنی آلوس هم برنامه‌ ریزی کرده‌ایم. می‌خواهیم که او سال آینده هم اینجا باشد. مدیران باشگاه در تلاش هستند قرارداد وی را تمدید کنند. نمی‌دانم او می‌ماند یا نه اما روشن است که نمی‌توانیم تا ابتدای سال آینده بازیکن بخریم.

جوزپ ماریا بارتومئو به خاطر تخلف مالیاتی به خاطر انتقال نیمار به بارسلونا در سال 2013 مبلغ 2.8 میلیون یورو جریمه شده است. او که با شبکه هشت تلویزیونی اسپانیا صحبت می کرد، از همان ابتدا با عصبانیت سخن گفت: سوال بزرگ این است که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن هستند؟ نیمار در آن زمان دو پیشنهاد داشت. یکی از بارسلونا و دیگری از رئال مادرید. نیمار سال گذشته خیلی خوب بازی می کرد تا این که یکی از کارمندان باشگاه بارسلونا اعلام کرد ساندرو روسل (رییس پیشین بارسلونا) پول های مربوط به انتقال نیمار را اختلاس کرده است. شاید کسی این اتفاق ها را دوست نداشته است. اکنون هم نیمار در ترکیب بارسلونا نمایش خوبی دارد و یک بار دیگر مسایل دادگاه در زمینه انتقال وی رخ داده است.

رییس باشگاه بارسلونا در مورد جنجال‌هایی هم که در رابطه با مبلغ انتقال نیمار و فرارهای مالیاتی باشگاه به وجود آمد هم عنوان کرد: باز هم می‌گویم، مبلغ انتقال نیمار 57.1 میلیون یورو بوده است. اتفاق‌های دیگری که حین این انتقال رخ داده، اعم از دستمزد او و سایر مسایل، مورد بررسی‌های جدی قرار گرفته که ما را دچار مشکل‌های زیادی کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین