کد خبر: ۲۸۹۸۶۲
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
رئیس هیات مدیره خانه سینما در گفتگو با آفتاب:

بخش خصوصی سینما را در سال پیش رو فعال کنیم

اولین گام مدیران سینمایی دولت یازدهم بازگشایی خانه سینما بود. دولتمردان سینمایی دولت یازدهم در یک سال و نیم کوشیدند تا با حفظ اعتدال و جدال با تندروها آرامش را به اهالی سینما بازگردانند. با آغاز سال 94 مرور اولویت های اهالی سینما ضروری به نظر می رسد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس فرهنگی- فرهاد توحیدی رئیس هیات مدیره خانه سینما در گفتگو با آفتاب به اولویت های مهم خانه سینما در سال جاری اشاره کرده ومی گوید :« تقویت بخش خصوصی در سال 94   مهم ترین برنامه ای است که باید در دستور کار قرار بگیرد. در سال پیش رو باید بکوشیم سینما را از اتکای بیش از حد از دولت برهانیم.اگر سینما یکسره دولتی شود باید همواره بکوشد تا منویات صاحب سرمایه یا همان دولت ها را بر آورده کند و در این شرایط از مخاطبان اصلی خود یعنی مردم دور خواهد شد و گردش مالی موفقی نیز نخواهد داشت»

رئیس هیات مدیره خانه سینما تاکید کرد :« سینما باید بازتاب زندگی مردم و علایق مردم باشد و سرمایه بخش خصوصی باید محافظ منویات مردم باشد. وگرنه تلویزیون کافی است و دلیلی برای رفتن به  سینما وجود ندارد. قطعا ورود بخش خصوصی به کیفیت و رشد استانداردهای  آثار سینمایی کمک خواهد کرد . بنابراین من فکر می کنم بزرگترین چالش سینما در سال آتی رشد بخش خصوصی در سرمایه گذاری سینما است .» 

توحیدی افزود :«آسان ترین راه  اتکا به منابع غیر دولتی است تا جان تازه ای به کالبد آثار سینمایی دمیده شود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین