کد خبر: ۲۹۰۱۱۱
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

کفاشیان باز هم برادر همسرش را همراه تیم ملی فرستاد

وزیر ورزش به شدت روی یک مسافر حساسیت دارد. مسافری که هرچه تلاش می کند موفق به نفرستادنش به سفر نمی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 مردی که وزیر ورزش می گفت هزینه سفرهایش به همراه تیم ملی فوتبال میلیاردی شده است در سفر تیم ملی به اتریش و سوئد هم همراه کاروان ایران بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طباطبایی نژاد مسئول مالی فدراسیون فوتبال که برادر همسر علی کفاشیان است مل همه 4 سال گذشته در این سفر هم به عنوان مسئول مالی تیم و نماینده رئیس فدراسیون در گروه اعزامی فدراسیون حاضر بود.

در ماه های گذشته چند بار وزیر ورزش با مورد خطاب قرار دادن این عضو همراه تیم ملی از هزینه میلیاردی برای سفرهای او انتقاد کرده است و گفته این مقام مسئول ، تعداد سفرهایش نجومی است. با این وجود کفاشیان که حساب های مالی فدراسیونش را تمام دستگاه های نظارتی چک کرده اند و برای به همراه فرستادن برادر همسرش با تیم ، بارها به این مسائل پاسخ داده است ، این بار هم کار خودش را کرد و حتی روی کار آمدن اسدی از سوی وزارت ورزش هم نتوانست رئیس فدراسیون را وادار کند شخص دیگری را به جای فامیلش به سفر بفرستد تا او خیلی استادانه جنگ با وزارت ورزش را ادامه داده باشد! کفاشیان می گوید مسائل مالی نیاز به یک امین دارد و طباطبایی نژاد امین ترین یار رئیس فدراسیون فوتبال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین