کد خبر: ۲۹۳۴۲۳
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
حاشیه های دیدار نفت و پاختاکور:

ویلیامز بازهم سوژه شد/ حضور گلر پیشین استقلال با پیراهن قرمز!

دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال با پیراهن قرمز به ورزشگاه آزادی رفت و دیدار نفت و بنیادکار را از نزدیک تماشا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار های تیم های نفت ایران و پاختاکور ازبکستان در هفتم پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی برگزار شد که دروازه بان سابق استقلال با پیراهن قرمز در ورزشگاه آزادی حاضر شد. حاشیه های این مسابقه را در زیر می خوانید:

* در حالی که تماشای این مسابقه رایگان اعلام شده بود اما  در ابتدای بازی حدود ۸۰۰ تماشاگر در ورزشگاه حاضر شدند اما به تدریج تعداد آنها به حدود ۲ هزار هوادار افزایش یافت.

* تعدادی از تماشاگران این مسابقه با پیراهن آبی این مسابقه را تماشا کردند.

* بعد از شروع مسابقه در صحنه ای بازیکن پاختاکور روی بازیکن نفت مرتکب خطا شد و داور مسابقه به سرعت به سمت بازیکن پاختاکتور دوید تا به وی کارت زرد نشان دهد که برای رسیدن به بازیکن خاطی از روی بازیکن نفت پرید!

* وحید حمدی نژاد بازیکن مصدوم تیم نفت تهران از جایگاه ویژه این مسابقه ار تماشا کرد. همچنین سروش رفیعی و داکروز از جایگاه این مسابقه را تماشا کردند.

* مهدی رحمتی دروازه بان پیشین تیم استقلال و فعلی تیم پیکان با پیراهن قرمزدر جایگاه ویژه حاضر شد مسئله ای که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، وقتی حاضران متوجه شدند که دیدار پرسپولیس و لخویا را بنجامین ویلیامز استرالیایی قضاوت می کند از این مسئله بسیار ناراحت شدند. وقتی که این داور استرالیایی در چندین صحنه اشتباه و به ضرور پرسپولیس سوت زد این موضوع موجب اعتراض ایرانی ها شد. ویلیامز داور دیدار ایران و عراق در جام ملت های آسیا بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین