کد خبر: ۲۹۳۵۲۸
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

بازتاب ها و پیامدهای واکنش قاطعانه یادگار امام خمینی به تهدید انصارحزب الله/افکار عمومی در انتظار برخورد وزارت کشور

روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، یادگار گرامی امام متذکر شد: ضعف برخورد وزارت کشور در حادثه شیراز مقداری جریانات دیگر را هم جری کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدحسن خمینی در واکنش به انتشار ادعای «تکرار حادثه شیراز»، منتسب به گروهی با عنوان انصار حزب الله گرگان به عنوان پیامدهای سفر وی و ناطق نوری به این استان، قاطعانه تأکید کرد: اگر قصد سفر داشتم با تهدید آن را به هم نمی زدم.

یادگار گرامی امام خمینی با تذکر این که «این امور را وزارت کشور باید پیگیری کند»، علاوه بر انتقاد از ضعف برخورد وزارت کشور در حادثه شیراز، یادآور شد: مطمئن هستم مردم و علاقه مندان امام به گونه ای هستند که این جریانات افراطی بسیار کم عدد را سر جای خود می نشانند.

اظهارات سید حسن خمینی به محض انتشار در پایگاه خبری جماران، انعکاس گسترده ای در خبرگزاری ها و سایت های مختلف کشور یافت و بامداد امروز به تیتر صفحه نخست بیشتر روزنامه های کشور تبدیل شد.

اندکی پس از انتشار دوباره اظهارات سید حسن خمینی، در صفحه نخست سایت روزنامه های کشور، خبرنگار فارس در گرگان گفت و گویی با مهدی حسن زاده که از وی با عنوان عضو شورای مرکزی انصار حزب الله گرگان نام برده شده بود؛‌ منتشر کرد. وی در این گفت و گو اعلام کرد: رسما صدور چنین بیانیه‎ای از سوی حزب‎الله گرگان را تکذیب می‎کنم.

حجت‎الاسلام مهدی حسن‎زاده در این گفت و گو عنوان کرد: حتی برای خودمان شبهه است که چنین خبری از کجا آمده و چگونه منتشر شده است.

اکنون اما، در آستانه سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مطهری، افکار عمومی منتظر دو اقدام وزارت کشور است: نخست پیگری  و کشف مبدا چنین خبری که با فاصله یک روز تکذیب شد! ؛ دوم اما، اقدام این وزارت خانه در خصوص تذکر جدی بسیاری از گروه ها و فعالان و دلسوزان نظام از جمله یادگار گرامی امام، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی درباره حادثه ای است که برای دکتر علی مطهری نماینده محترم تهران در شیراز رخ داد.

به گزارش جماران حادثه ای که در آن، به دنبال ضعف عملکرد وزارت کشور، با حمله به خودروی دکتر علی مطهری، مدرس دانشکده الهیات دانشگاه تهران و نماینده مردم تهران، قبل از انجام یک سخنرانی در شیراز، هم امنیت و آزادی بیان و هم شأن نمایندگی و جایگاه دانشگاهیان، مخدوش شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین