کد خبر: ۲۹۳۶۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی از یکشنبه

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: از روز یکشنبه حقوق مستمری‌بگیران با حدود 15 تا 17 درصد افزایش پرداخت خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا سید تقی نوربخش در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان تفرش گفت: این سازمان نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش درآورده است.

وی با بیان اینکه این سازمان حدود پنج میلیون نفر مستمری‌بگیر را تحت پوشش خود دارد، افزود: بخش درمان که یکی از راهبردی‌ترین سیاست‌های رئیس جمهور به آن مربوط است به عنوان یکی از 10 برنامه اصلی رییس جمهور عنوان شده و گام‌های بلندی در این راستا برداشته شده است.

وی با اعلام این خبر که از روز یکشنبه هفته آینده حقوق مستمری بگیران با حدود 15 تا 17 درصد افزایش، پرداخت خواهد شد، افزود: همچنین سهمیه بیمه 100 هزار کارگر ساختمانی در سراسر کشور از روز شنبه توزیع خواهد شد.

نوربخش به طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته، بیش از 70 درصد هزینه‌های درمانی توسط مردم پرداخت می‌شد که این موضوع خانواده‌ها را تحت فشار مالی شدیدی می‌گذاشت.

به گزارش ایسنا، درمانگاه تامین اجتماعی تفرش در زمینی به مساحت 4000 متر مربع و زیربنای 2400 متر مربع در سه طبقه ساخته خواهد شد.

این درمانگاه شامل بخش‌های پزشکی، آزمایشگاه، دندانپزشکی، واحدهای اداری و... است و تا 18 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. هزینه ساخت آن 10 میلیارد تومان پیش بینی شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
مختاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
1
2
اعلام افزایشی غیر قانونی.....
لازمه هیات دولت قانون افزایش مستمری بازنشسته گان تامین اجتماعی رو مرور کند
پسشکسوت
|
United States of America
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
0
3
لارم نیست خودشان می دانند چه بلایی سر بازنشستگان و مستمری بگیران آورده اندو....................
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
0
17درصددروغ محض چون خودم مستمری بگیرهستم حقوق پایه من 646 هزارتومن هست این مبلغ حداقل حساب میشه برای این مبلغ حقوق که کمترین هستش 15درصداعمال شده نمیدونم برای چه کسانی 17درصدحساب کردن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین