کد خبر: ۲۹۳۸۴۱
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

پيام تسليت مدير كل روابط عمومي مجمع به مناسبت درگذشت استاد حسين قندي

آفتاب‌‌نیوز :
در پي درگذشت استاد حسين قندي، پيشكسوت روزنامه نگاري كشور، آقاي رضا سليماني، مدير كل روابط عمومي و تبليغات مجمع تشخيص مصلحت نظام، طي پيامي اين مصيبت را به جامعه اطلاع رساني، خبرنگاران و روزنامه نگاران و به ويژه خانواده ايشان تسليت گفت.

متن پيام بدين شرح مي باشد:

«انالله و اناالیه راجعون»

درگذشت استاد حسین قندی، که تیترهایش، نامش را در عالم روزنامه‌نگاری جاودان کرده، باعث تألم و تأسف خاطر گردید.

به خاطر ماهیت مشترک کارها، از سال‌ها پیش با هنر ارزشمند ایشان در انتخاب تیترهای جذاب، آشنا بودم و می‌دیدم که چه تأثیرات ماندگاری در جامعه دارد.

در آبان 1392 که در بستر بیماری بود، به نمایندگی از طرف آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در منزل به عیادتشان رفتم و با ابلاغ پیام تشکر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به خاطر سه دهه فعالیت در مطبوعات کشور، به یاد سال­ها تدریس علوم ارتباطات در دانشگاه و آموزش صدها خبرنگار و بی‌مهری‌هایی افتادم که دولت قبل، دانشجویان و روزنامه‌نگاران را از تدریس نویسنده کتاب‌های گرانقدر «روزنامه‌نگاری‌نوین»، «مقاله‌نویسی درمطبوعات»،«روزنامه‌نگاری‌تخصصی» و«تخیّل در روزنامه‌نگاری» محروم کرده بود.

با تسلیت این مصیبت به همه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران و به ویژه خانواده داغدار آن مرحوم، مطمئنم نام ایشان به واسطه 30 سال فعالیت اطلاع‌رسانی و کتاب‌هایی که از خود به یادگار گذاشته است، همیشه زنده و بر زبان‌ها جاری خواهد ماند.
 
رضا سليماني
مشاور و مديركل روابط عمومي و تبليغات
مجمع تشخیص مصلحت نظام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین