کد خبر: ۲۹۴۷۸۲
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷

جوابیه معنادار به سایت احمدی نژاد

در پی اظهارات اخیر حجت الاسلام احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی که انتقادات صریحی به عملکرد احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری اش مطرح کرد،سایت دولت بهار منتسب به احمدی‌نژاد، دکتر احمدی را عضو فرتوت شورای عالی انقلاب فرهنگی نامید.
آفتاب‌‌نیوز :
دفتر دکتر احمدی در جوابیه معناداری به این سایت نوشت:

مدیر محترم سایت خبری دولت بهار
با سلام و احترام،

«عنوان عضو فرتوت شورای عالی انقلاب فرهنگی» در سایت شما به سمع آقای دکتر احمدی رسید، خندیدند و گفتند به دوستان بگویید: مگر قرار است مادر هوگو چاوز را بغل کنم یا با او ازدواج کنم که فرتوت بودن مشکلی ایجاد کند؟!
با احترام

رئیس دفتر ریاست «سمت» 
گفتنی است حجت الاسلام احمدی اخیرا  در همایش هشت دهه علوم اجتماعی در دانشگاه تهران به بیان انتقادات صریحی نسبت به عملکرد احمدی نژاد پرداخت.

گزیده اظهارات وی به این شرح است:

 تا آنجایی که شنیده ام رییس جمهوری قبلی یکهزار میلیارد تومان به دانشگاه پیام نور داد تا دانشگاه آزاد اسلامی را از رونق بیاندازند. در آن سال ها خرابی هایی در کشور پدید آمد که شاید اصلاح آن خرابی ها یک قرن طول بکشد و این دولت به قدری خرابی بوجود آورد که سال ها خواهد گذشت و شاید فقط بتوان دانشگاه ها را اصلاح کرد.

- این مشکلات را بررسی کنید و ببینید چه بلایی بر سر دانشگاه آزاد، دانشگاه های علمی کاربردی و دانشگاه پیام نور آوردند. نتایج بررسی های این مشکلات را مردانه به مطبوعات بدهید و سخنرانی کنید. چون وی دوباره فعالیت هایی را شروع کرده ولی باید گفت هر چیزی هم حدی دارد که یک نفر بعد از این همه تبهکاری دوباره بخواهد کاری کند و معتقدم این کار وی خندیدن به ریش همه مردم است.

- ما یک ادبیاتی مانند شاهنامه و بوستان و گلستان سعدی داشتیم و یک دین و یک امام زمان و یک فرهنگ دینی که همه از بین رفت و ملعبه دست یک آدم یا گروهی شد که از ادب حرف زدن هم دور بود.

- اشعار فردوسی کجا و اظهاراتی مانند مشتی کاغذ پاره و ...کجا و آیا هزاران نفر هم می توانند این سنگ ویلی را که در چاه افتاده، بیرون بیاورند؟ این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: هر جا فرصتی شده، سخن گفتم اما منتظرم که وی از حد و شور بگذراند و من هم او را از حد دربیاورم و بگویم آنچه را که نباید بگویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین