کد خبر: ۲۹۵۱۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

اخبار کوتاه از باشگاه پرسپولیس

عدم پرداختی باشگاه پرسپولیس به هتل محل اقامت برانکو رفته رفته برای این مربی دردسرساز می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : مدیر هتل محل اقامت مربیان کروات پرسپولیس به مسئولان این باشگاه پیغام داده که هر چه زودتر به این هتل پرداختی داشته باشند.

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ و سه دستیار کرواتش از 2 روز پس از سفر به تهران در هتل آپارتمان گلشهر اقامت پیدا کردند و از آن زمان به بعد باشگاه پرسپولیس پرداختی به این هتل بابت اقامت مربیانش نداشته است. جالب اینکه مدیر این هتل با برانکو دوست صمیمی است چرا که این مربی کروات در زمان سرمربیگری تیم ملی ایران هم در این هتل اقامت داشت و به همین علت تاکنون مشکل جدی برای مربیان کروات پرسپولیس پیش نیامده است.

* کاروان تیم فوتبال بنیادکار فردا (دوشنبه) ساعت 18:45 از دبی به تهران می‌رسد و در هتل آزادی اقامت پیدا خواهد کرد.

* برانکو به کادر پزشکی تیمش ماموریت داده تمام تلاش خود را برای رساندن حمیدرضا علی‌عسگر به بازی روز چهارشنبه پرسپولیس مقابل بنیادکار، انجام دهند.

* محسن بنگر قصد دارد از ابتدای هفته آینده تمرینات جدی خود را برای همراهی پرسپولیس در دربی آغاز کند. این در حالی است که گفته می‌شود این بازیکن برای بهبودی کامل باید مدت بیشتری پای خود را در گچ نگه دارد.

* مشکل مالی باشگاه پرسپولیس همچنان به قوت خود باقی است و مسئولان این باشگاه امیدوارند برنده مزایده خرید این باشگاه هر چه زودتر مشخص شود تا قبل از بازی با بنیادکار بتوانند از مالک جدید پولی برای پرداخت به بازیکنان و مربیان تیم، دریافت کنند.

* تمرینات پرسپولیس از عصر امروز آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه سرخپوشان روزی یک نوبت و ساعت 17 تمرین خود را انجام خواهند داد.

دیدار پرسپولیس و بنیادکار از سری مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:45 روز چهارشنبه 16 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین