کد خبر: ۲۹۵۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

هکزبرگر: بسیار خوشحالم که امروز در ایران هستم

سرمربی سابق تیم های فوتبال الوصل و الوحده امارات اعلام کرد که خوشبین است که موفقیتهای فوتبال ایران در آینده ادامه داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
توماس هکزبرگر سرمربی آلمانی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: من قبلا هم هم به ایران آمده بودم و در شهرهای تهران و اصفهان با تیم های الوحده و الوصل امارات در چارچوب جام باشگاههای آسیا به مصاف نمایندگان ایران رفته ام و امروز خیلی خوشحالم که بار دیگر در این کشور بسیار زیبا با فضای فوق العاده و مردمان خونگرم هستم.                              

وی در ادامه یاد و خاطره میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگاری که ماه پیش در اثر سانحه هوایی شرکت لوفت هانزا از دنیا رفتند را گرامی داشت و گفت: امروز به دعوت مسئولین برای انجام مسابقه ای که یاد و خاطره آن دو دوست عزیز را زنده می کند در تهران هستیم.                  

هکزبرگر در مورد فوتبال ایران اظهار داشت:فوتبال ایران با وجود بازیکنانی چون علی کریمی  و علی دایی در دنیا همیشه مطرح بوده و به موفقیتها و و جایگاه های خوبی دست یافته و من خوشبینم که این موفقیت ها در آینده نیز ادامه داشته باشد.     

گفتنی است هکزبرگر سرمربی تیمی متشکل از ستارگان فوتبال ،مجریان و مفسران تلویزیونی اتریش است که  به ایران آمده تا در دیداری که به مناسبت چهلمین روز درگذشت میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی بین این تیم و تیم های رسانه ورزش و یاران حجازی در روزهای 13 و 18 اردیبهشت برگزار میشود شرکت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین