کد خبر: ۲۹۵۲۹۲
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

شاکی، زورگیر کفش‌هایش را به دام انداخت

رییس کلانتری 153 ولیعصر (عج) از دستگیری زورگیر جنوب غرب تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرگرد ایرج ارسلانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: با توجه به افزایش سرقت‌های به عنف در ماه اخیر در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 153 پیشگیری از این سرقت‌ها و همچنین شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طرح‌های مبارزه با سرقت به صورت کیفی و هدفمند در نقاط آلوده به صورت روزانه اجرا شد، گفت: تا اینکه در ساعت 11:30 روز هفتم اردیبهشت ماه امسال در حین اجرای طرح در خیابان آیت‌الله سعیدی فردی به هویت "سلیمان" 36 ساله با مراجعه به ماموران اعلام کرد که چند روز پیش در حاشیه پارک زیتون در حین قدم زدن یک دستگاه موتورسیکلت با یک سرنشین به وی حمله‌ور شده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت وجه نقد و موبایل و کتانی های وی کرده‌اند و هم‌اکنون راکب موتور سیکلت را در حاشیه پارک زیتون مشاهده کرده است.

رییس کلانتری 153ولیعصر(عج) با بیان اینکه بلافاصله ماموران به محل اعزام و مشاهده کردند متهم درحالیکه سوار بر یک دستگاه موتور سیکلت است در محل حضور دارد، گفت: متهم به محض رویت ماموران قصد متواری شدن داشت ولی با توجه به اجرای طرح مهار و پیش‌بینی مبنی بر احتمال متواری شدن، راه وی مسدود و وی دستگیر شد.

ارسلانی با بیان اینکه متهم در مقر پلیس هویت خود را غلام 20 ساله معرفی کرد، گفت:‌پس از انتقال به کلانتری وی صراحتا به چندین فقره زورگیری از جمله زورگیری از شاکی اعتراف کرد.

وی گفت: در نهایت پرونده‌ای برای متهم تشکیل و وی برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمش در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین