کد خبر: ۲۹۵۲۹۵
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

ویژه‌برنامه‌های میلاد مولای متقیان علی(ع)و روز معلم

مهدی محمود اقدم دبیرگروه مراکز فرهنگی وگردشگری شهر تهران از ویژه برنامه های گروه مراکز فرهنگی و گردشگری شهر تهران که همزمان با میلاد باسعادت امام علی(ع)، روز معلم در برخی از مراکز تابعه اجرا شده؛ خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
وی درباره ویژه برنامه های مراکز گفت:«میلاد با سعادت مولای متقیان امام علی(ع)، بزرگداشت روز معلم فرصت مناسبی است تا دانش آموزان را با مقام شامخ معلم آشنا کرد. به همین مناسبت گروه مراکز فرهنگی وگردشگری شهر تهران درمراکز تابعه مانند: موزه شهید بهشتی و خانه موزه عزت الله انتظامی ویژه برنامه هایی همچون بازدید از موزه، اجرای نمایش خلاق، برگزاری مسابقه بین دانش آموزان با موضوع روز پدر و روزمعلم، نمایش فیلم  و... برگزارکرده است. این برنامه ها جهت انتقال وآشنایی دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی با محاسن اخلاقی معلمان بود. درابتدا دانش آموزان از موزه شهید بهشتی بازدید کردند و سپس با اجرای نمایش ، ویژگی ها و خصوصیات شخصیت برجسته معلمان انقلابی معرفی شد. درپایان دانش آموزان برداشت های خود را نسبت به آموزه های فرهنگی وخصوصیات شهید بهشتی و مقام شامخ معلم ابراز داشتند. 

یکی دیگر از مراکز تابعه،خانه موزه عزت الله انتظامی است که درایام اعیاد با اجرای نمایش« چهار نمایش منتشر نشده از مهران صوفی» فرصت را برای بازدید از موزه به صورت رایگان فراهم کرد. چهار نمایشنامه منتشر نشده از مهران صوفی به نویسندگی و کارگردانی میلاد محمدی پیش از این برنده تندیس بهترین نمایشنامه، تندیس بهترین بازیگرمرد، کاندیدای بهترین بازیگر زن و نمایش برگزیده بخش مرور سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شده و در حال حاضر در ساعت 7در این خانه موزه اجرا می شود. 

ما در ویژه برنامه های این مراکز، همچنین استفاده از هنر نمایشی برای آموزش دانش آموزان و تفریحی تفکر برانگیز را برای اقشار مختلف در نظر داشتیم تا برنامه هابرای همه شهروندان آموزنده و در عین حال تفریحی باشد. همچنین این مراکز علی رغم بازگشایی های تازه، به خوبی توانسته اند؛ توجه شهروندان محترم تهران را جلب کنند. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین