کد خبر: ۲۹۵۷۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

نوبخت: اعتبارات آموزش و پرورش دو برابر افزایش داشته است

معاون رئیس جمهور گفت: در سال 94 علیرغم کاهش اعتبارات ارزی، اعتبارات آموزش و پرورش نسبت به سال 90 دو برابر افزایش یافته است و به 24هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد باقر نوبخت در مراسم تجلیل از معلمان نمونه کشوری استانی قزوین که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان برگزار شد،‌ تصریح کرد: دولت نسبت به معلمین کرنش و تواضع دارد و در زمینه اعتبارات شاهد افزایش اعتبارات آموزش و پرورش هستیم. به رغم مسئولیت های سال جاری درامدهای ارزی کشور 24 میلیارد دلار است که این میزان درسال 90 ، 120 میلیون دلار بوده است.

وی افزود:‌ درسال 90 اعتبارات آموزش و پرورش 12 هزار میلیارد تومان بود که این میزان در سال گذشته به 19 هزار میلیارد تومان و درسال جاری به 24 هزار میلیارد تومان رسیده است.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: اعتبارات عمومی کشور در سال جاری 80 درصد تخصیص شده است اما برای آموزش و پرورش اعتبارات به صورت 110 درصد پرداخت شده است که دولت تلاش دارد این میزان را افزایش دهد.

وی یادآورشد: دولت سعی می‌کند در سال 94 به جهت اجرای طرح رتبه بندی معلمان اعتباری به مبلغ 1350 میلیارد تومان به اعتبار فوق اضافه کند و در سال آینده نیز مبلغ 3 هزار و 500 میلیارد تومان به این مبلغ اضافه می‌شود.

نوبخت در ادامه با اشاره به عظمت مقام معلم اظهار کرد: من نیز در دولت نماینده فرهنگیان هستم چرا که قبل از حضوردر دولت در آموزش و پرورش از حق التدریسی و مسئولیت آموزش و پرورش را به عهده داشته ام و درزمان حضور در مجلس نیز مسئول مجمع فرهنگیان مجلس بوده ام.

وی خاطر نشان کرد: اردوگاه مخصوص دانش آموزان و معلمان قزوینی مطالبه آموزش و پرورش در دولت است که این امر باید بررسی شود و طی جلسه شنبه آینده که با حضور استاندار، نمایندگان مجلس قزوین و اعضای دولت برگزار می‌شود این طرح بررسی و خبرهای خوشی برای معلمان بیان می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به مضیقه منابع مالی دولت، دولت دربرنامه های خود برای فرهنگیان تدابیر خاص اتخاذ می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
1
0
عجب واقعن دولت درسال 90چه ظلمی به فرهنگیان کرده درعوض دردولت یازدهم باینکه درآمدارزی کشوربه کمترازیک چهارم رسیده ولی بودجه سازمان رادوبرابرکرده بهترین کاراینه که معلمین بروندویقیه محمودخان رابچسبند واقعا دولت نهم ودهم این درآمدهای ارزی کشورراکجابرده مباداازکشورخارج کردند البته اگر50نفرمثل زنجانی ارز راازکشورخارج کرده باشه که هیچی دیگه جای صحبت نداره
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
0
0
لطفا به آقای نوبخت یاد آوری کنید از سال نود چهار سال گذشته واقعا زحمت کشیدید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین