کد خبر: ۲۹۵۸۵۸
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

احسانپور فینالیست شد/ داداشپور به دلیل مصدومیت حذف شد

بهنام احسان پور به فینال وزن 61 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا رسید و پیمان یاراحمدی به نیمه نهایی صعود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در رقابتهای چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا و در وزن ۶۱ کیلوگرم که 15 نفر وزن کشی کردند، بهنام احسان پور در مسابقه اول یانگ جائه هون از کره جنوبی را با ضربه فنی شکست داد. وی در دور دوم نیز مقابل ماساکازو کومل از ژاپن با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت. احسان پور در مرحله نیمه نهایی مقابل تیان ژن گانگ از چین با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار پایانی دولت نیازبیکوف از قزاقستان دارنده مدال برنز جهان و نفر پنجم المپیک است.

به گزارش فدراسیون کشتی، همچنین در ۷۴ کیلوگرم 14 نفر وزن کشیدند که پیمان یار احمدی در مسابقه اول عظمت سوفیف از تاجیکستان را با نتیجه ده بر صفر شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مسلم اولویف کشتی گیر روسی الاصل تیم قرقیزستان با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید، تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف رشید قربان اف قهرمان بازی های آسیایی و نفر سوم جهان از ازبکستان برود.

در ۹۷ کیلوگرم ۱۲ نفر شرکت دارند که محمد حسین محمدیان در اولین مسابقه اش 6 بر 2 علی خان ژومایف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه قاطع 13 بر 2 مقابل رستم اسکندری از تاجیکستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان برای حضور در دیدار فینال به مصاف تاکشی یاماگوچی از ژاپن می رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۱۵ کشتی گیر حضور دارند، سعید داداش پور در نخستین گام مقابل نورلان بکژانوف از قزاقستان با نتیجه 7 بر 3 به برتری دست یافت. وی در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی مقابل زلمیخان یوسوپوف کشتی گیر روسی الاصل تیم تاجیکستان در حالی که با نتیجه 5 بر صفر عقب بود به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده نتوانست به مبارزه خود ادامه دهد. داداش پور در شانس مجدد هم به دلیل مصدومیت روی تشک نیامد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین