کد خبر: ۲۹۶۰۱۷
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳

تجمع و اعتراض بخاطر مرگ مشکوک دختر جوان مهابادی/توضیحات مسئولان+تصاویر

معترضان در این تجمع خواستار مجازات سریع عامل مرگ این دختر جوان شدند که روز یکشنبه بر اثر یک حادثه مشکوک از یکی از طبقات این هتل خود را به پایین پرت کرده و کشته شده بود/ فرماندار مهاباد گفت: با فرد یا افراد خاطی در حادثه اخیر هتل تارای این شهرستان به شدت برخورد می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
در حالی که در روزهای گذشته تعدادی از سایت‌های خبری محلی و همچنین شبکه‌های اجتماعی، خبری مبنی بر کشته شدن یک دختر مهابادی در یکی از هتل‌های این شهر منتشر و باعث تجمع و اعتراض شهروندان این شهر نیز شده بود، امروز فرماندار مهاباد،‌ پس از تجمع و اعتراض دیروز از دستگيری متهم در يکی از هتل‌های مهاباد خبر داد و گفته است که متهم "بازرس يا ناظر هيچ نهادی نبوده" و "به دختر جوان مهابادی هيچ تعرض جنسی نکرده است". 

به گزارش آفتاب و به گفته معاون استاندار آذربايجان غربی، در پی ناآرامی‌ها در شهر مهاباد، ۲۵ نفر مجروح شدند. همچنین اعتراض شهروندان مهابادی به مرگ مشکوک یک دختر جوان در هتل تارا این شهر با تجمع و آتش زدن هتل همراه شد.

تجمع و اعتراض بخاطر مرگ مشکوک دختر جوان مهابادی/توضیحات مسئولان+تصاویر

همچنین خبرگزاری ایرنا نوشت: شماری از شهروندان مهابادی عصر دیروز (پنجشنبه) در پی مرگ مشکوک یک دختر جوان در یکی از هتل های این شهرستان دست به تجمع زده و خواستار رسیدگی مسوولان به این حادثه شدند.

برخی از این تجمع کنندگان در یک اقدام احساسی پس از تجمع در برابر این هتل، خساراتی به ساختمان و تجهیزات آن وارد کردند.

معترضان در این تجمع خواستار مجازات سریع عامل مرگ این دختر جوان شدند که روز یکشنبه بر اثر یک حادثه مشکوک از یکی از طبقات این هتل خود را به پایین پرت کرده و کشته شده بود.

اعتراض به مرگ مشکوک دختر جوان/توضیحات مسئولان+تصاویر

تجمع و آتش زدن هتل تارای مهاباد در اعتراض به مرگ مشکوک یک دختر - روز پنجشنبه 17 اردیبهشت 94 - منبع عکس، شبکه های اجتماعی است. هیچ منبع مستقلی صحت این عکس را تایید نکرده است.

اعتراض به مرگ مشکوک دختر جوان/توضیحات مسئولان+تصاویر

این در حالی است که مسوولان شهرستان مهاباد قبلا نیز اعلام کرده بودند که فرد خاطی احتمالی دستگیر شده و در صورت اثبات جرم به شدت مجازات می شود.

مسوولان قضایی مهاباد نیز بر رسیدگی سریع به این پرونده قول مساعد داده اند.

اخبار و اطلاعات ضد و نقیضی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ایجاد شده در حالی است که هنوز تحقیقات پلیس به نتیجه نرسیده و علت این حادثه به طور رسمی اعلام نشده است. 

واکنش استانداری 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با رد دخالت یکی از نیروهای امنیتی در این ماجرا و سقوط دختر مهابادی به این دلیل اضافه کرد: متهم احتمالی این اتفاق ناگوار هیچ ارتباطی با نهادهای امنیتی نداشته و به عنوان مشاور بخش خصوصی در راستای زمینه سازی برای ارتقای درجه هتل در آنجا حاضر بود.

وی اضافه کرد: هیچ تعرضی به این دختر مهابادی صورت نگرفته و این امر طبق معاینه پزشکی قانونی مورد تایید است و مشکل اخلاقی در این حادثه وجود نداشت. به دنبال این امر عده ای از جوانان مهاباد در روز پنجشنبه هفته جاری در مقابل هتل حاضر شده و اقدام به آتش زدن آن کردند.

رادفر با بیان اینکه هیچ خسارتی به اموال مردمی و دولتی به جز هتل وارد نشده است، افزود: دو خودروی آتش گرفته نیز از اموال هتل مهاباد بودند.

وی اضافه کرد: مسوولان نظامی و انتظامی در روزهای گذشته خویشتن داری را در مقابل حرکت های احساسی مردم دنبال کردند ولی برخی از این وضعیت سوءاستفاده کرده و خسارت های زیادی به هتل وارد کردند که این امر نیز پیگیری می شود.

وی اظهار کرد: در این اتفاقات 25 نفر مجروح شدند که از این تعداد هفت نفر از کارکنان نیروی انتظامی مهاباد بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: برخلاف فضاسازی و کشته سازی رسانه های معاند از این حادثه، هیچ تیراندازی توسط نیروهای انتظامی صورت نگرفته و این نیروها تنها با استفاده از روش های ضد اغتشاش سعی در متفرق کردن جوانان داشتند.

رادفر ادامه داد: این خویشتن داری نیروی انتظامی همیشگی نخواهد بود و اگر احساس شود هیجان جوانان توسط برخی افراد به مسیرهای متفاوت کشیده می شود، با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: برخلاف برخی شایعات، خانواده دختر مهابادی نقشی در تهییج مردم و جوانان نداشته اند و آنها بیشتر به پیگیری این مسئله از راه های قانونی تاکید دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: بسیاری از عکس هایی که در فضای مجازی از این حادثه منتشر شده واقعی نیست و به دیگر اتفاقات در سالهای دور و نزدیک تعلق دارند.

وی با اشاره به دستگیری تعدادی از افراد معترض در این حادثه افزود: با این افراد به صورت ارشادی برخورد کرده ایم و بسیاری از آنها نیز شب گذشته با ارائه تذکرات لازم آزاد شده اند و تنها پنج نفر را در بازداشت داریم.

رادفر اضافه کرد: این اتفاقات به ضرر شهر مهاباد تمام شد چرا که این شهر مستعد سرمایه گذاری در بخش های مختلف است و این نوع اقدامات می تواند افراد را از سرمایه گذاری در مهاباد منصرف کند.

وی اضافه کرد: در نوروز امسال بیش از 100 هزار نفر گردشگر وارد مهاباد شده بودند که این امر نشان از پتانسیل گردشگرپذیری این شهر دارد ولی این اتفاقات می تواند زمینه کاهش گردشگران را فراهم کند.

وی اظهار کرد: افراد و گروههایی که به دنبال ایجاد آشوب در مهاباد هستند، دلشان به حال این شهر و مردم آن نمی سوزد و تنها به این فکر می کنند که مطامع و خواسته های خود را دنبال کنند. 

واکنش فرماندار مهاباد

 فرماندار مهاباد نیز گفت: با فرد یا افراد خاطی در حادثه اخیر هتل تارای این شهرستان به شدت برخورد می شود.
  
 جعفر کتانی در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم به عنوان فرماندار به من اعتماد دارند و تلاش خواهم کرد در همین راستا با فرد یا افراد متهم در این مورد به شدت برخورد شود.

وی اظهار کرد: این جریان باید کاملا منطقی و به صورت معقولانه حل و فصل شود و در همین رابطه از معتمدان شهر و روحانیان کمک گرفته می شود.

وی با قدردانی از نیروی انتظامی در برخورد مناسب با معترضان اضافه کرد: دستگاه قضایی نیز به طور جدی پی گیر این مساله هستند.

فرماندار مهاباد گفت: ما به مردم قول می دهیم که در کمال آرامش و مبتنی بر حق و حقیقت به این مساله رسیدگی شود.

وی همچنین یادآوری کرد: متهم دستگیر شده تا روشن شدن موضوع به هیچ وجه آزاد نمی شود. 

وی افزود: شهرستان مهاباد یک شهر و منطقه توریستی و گردشگری است و این امر باید در فضای آرام و توام با امنیت حل شود و با چنین جریاناتی برخورد شود.

دادستان مهاباد: تحقیقات با دقت کامل در حال انجام است

دادستان مهاباد گفت: تحقیقات لازم در زمینه پرونده مرگ مشکوک یک دختر جوان در این شهرستان با دقت کامل در حال انجام است.

اصلان حیدری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرونده این حادثه به بازپرس دادسرای مهاباد ارجاع شده و تحقیقات توسط وی در حال پی گیری است.

وی اظهار کرد: مسوولان شهر و دستگاه قضایی شهرستان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا حقی در این زمینه ضایع نشود.

وی افزود: تا زمان احقاق حق با جدیت تمام این پرونده مورد پی گیری قرار می گیرد.

حیدری یادآوری کرد: بر اساس دستورات داده شده، این پرونده خارج از نوبت و در حداقل زمان ممکن رسیدگی می شود.

وی گفت: هم اکنون یک نفر متهم در همین زمینه دستگیر شده و تحقیقات از وی برای روشن شدن قضیه ادامه دارد.

روز گذشته در شهر مهاباد تجمعی در راستای اعتراض به کشته شدن دختر مهابادی در هتل تارای مهاباد برگزار شد. 

این دختر مهابادی در روز یکشنبه هفته جاری از طبقه چهارم هتل تارای مهاباد به زمین سقوط کرد و کشته شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
11
10
تصاویرش کو!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
مسئولین میبایست در چنین مواردی سریع اقدام و بررسی کرده و نتیجه را به افکار عمومی اعلام کنند تا جای فعالیت شایعه سازان و خصوصا معاندین گرفته بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
62
56
خدایا کی ما ایرانی جمعیت یاد میگریم یکم فکر کنیم و از روی احساسات تصمیم نگیریم بابا وقتی شما نمیدونید اصل قضیه چیه برا چی میرین هتل ملت رو آتیش میزنین الان وضع سوریه رو ببینید مردم از گرسنگی به سگ و گربه خوری افتادن با همین شبکه های اجتماعی به روز انداختنشون بابا تفکر هم خوب چیزیه رسانه تلویزیون یا ...وحی منزل نیستن که بلاخره یکی اینارو داره مدیریت میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
من یه سوال دارم ارتباط دخترمجرد بامرد متاهل اسمش چیه؟؟عشق یاحماقت؟؟
ناشناس
| - |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
الان شما عالميد و ميدونيد اصل قضيه چيييييه؟!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
34
76
دختره بخاطر اینکه بهش تجاوز نشه فرار کرده و خودشو انداخته پایین. یعنی جونشو در برابر عفتش فدا کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
شماکه رمانتیک به قضیه نگاه میکنید .دختر مجرد چراباید بایه مرد متاهل تااین حد جلو بره؟؟
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
5
24
چرا بعد حادثه مرگ دخترامنیت هتل تامین نشده بود؟چون مردم از دو روز قبل خبر تتظاهرات رو داده بودن؟واقعا سهل انکاری عمدی بوده؟
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
10
14
چرا بعد حادثه مرگ دختر امنیت هتل تامین نشده بود؟...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
20
38
اقای معاون سیاسی اینکه میگویید ازروشهای ضد اغتشاش استفاده کردیم ومردم را متفرق کردیم ...پرتاب گاز اشک اور هم یک نوع تیرانداری است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
23
27
اینکه مردم خواستار مجازات خاطی,یا خاطیان باشند امریست قابل انتظار اما اگر عده ای بااستفاده از احساسات مردم اموال عمومی ومردم را به اتش,بکشاند بدیهی لست امری مذموم وغیر قابل گذشت مشابه این حادثه ممکن از در کشورهای دیگر نیز اتفاق افتد ضمن تسلیت به خانواده داغدیده به اشوب کشیدن شهر امری است غیر قابل قبول اگر برخی احساس میکنند با تحییج مردم میتوانند مشابه سازی,نمایند و برگه عبور به نا اهلان بدهند خیالی باطل میکنند اینجا ایران است تفاوتش,با مکانهای دیگر اینست که ایران هزینه بیمه اش سنگین است پانصد هزار شهید هزینه ان بوده این درختی تنومند است که با این جنگولک بازیها اسیبی نمی بیند پس بیخیال سوید خدا روزیتان را جای دیگر بدهد
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
19
32
با سلام ، با اين همه نقشه هاي شومي كه كشورهاي عربي در راس آن عربستان براي ايران طراحي مي كنند ، بايد مردم ايران خصوصا نوجوانان و جوانان عزيز بايد هوشيار باشند ، اين هوشياري مي بايست دائما از طرف خانواده هاي محترم به قشر جوان گوشزد شود ، دوستان محترم بنده با اينكه خودم آدم معترض و حساسي هستم ، ولي امنيت مملكتم را بسيار مهم مي دانم ، شما به كشور هاي همسايه عراق ، افغانستان ، سوريه ، و... نگاه كنيد ، حواسمان باشد كه مثال آنها نشويم ، شما مطمئن باشيد منبعد از اين شايعات بدتر هم اتفاق مي افتد ما بايد هوشيار باشيم ، شما فكر مي كنيد كي ضرر مي كند مردم شريف مهاباد ، شما چه انتظاري داريد در آنجا سرمايه گذار ورود كند ، ترا بخدا حواسمان جمع باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
10
19
خویشتندار ی!!!!!
مصطفی
|
Kazakhstan
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
13
24
بایدازطریق مراجع قانونی هرچه سریعتر پیگیری شود،زیراکه مهاباد همواره درسالهای گذشته شامل حوادث ناگواری ازجمله حضور تروریستها دراین منطقه بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
7
71
از اسیدپاش های اصفهان چه خبر؟ ..
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
32
10
این خانم تو این هتل چه کار میکرد ؟؟؟؟
لطفا جواب
پاسخ ها
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
کارمند هتل بوده. اون 4 تا علامت سوال شما این رو به ذهن تداعی میکنه که شما مخالف حضور خانمها در هتل هستید، یا فکر میکنید اگر خانمی تو هتل بود تجاوز بهش مجازه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
دقیقا دخترمجرد توهتل چه میکنه؟؟
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
همون کاری که مهماندار هواپیما و پرستار در بیمارستان انجام میده تا زن و دختر و خواهر ما و شما در صورت نیاز بتوانند از کمک یک بانو بهره مند شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
26
46
کار مردم مهاباد غیرتشان را نشان داد .
پاسخ ها
باغیرت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
کدام غیرت مرد مومن .به انواع نامها مردم عوام را فریب می دهند. به شهر خودشان خیانت کردند .مگر صاحب هتل از ماجرا خبر داشته که این بلا سرش آمده؟؟؟ هر چیزی اندازه دارد هر چه از اندازه گذرد فاجعه ببار می آورد.دختری خود خواسته بدون اطلاع هیچ کس عاشق معشوق میشود و آخر هم خودش را پرت میکند پیدا کنید مقصر را.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
21
27
سلام
مردم مهاباد لطفا خویشتنداری . هنوز قضیه روشن نیست . در شرایط فعلی که امکان سوءاستفاده برخی افراد ..... هست لطفا خوب فکر کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
31
16
سلام
... لطفا برای همه غیرت داشته باشید اطراف شما در کشورهای همسایه عده ای مسلمان مظلوم و زن و کودک بی گناه دارند کشته می شوند تصاویر دلخراش آنها را دیده اید؟ فکر کنید که می توانید به آنها هم کمک کنید فکر کنید آنها هم زن و کودک مهابادی هستند مثل زنهای غیور کرد سوریه که داعش را عقب راندند.
رنجبر ان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
20
20
باسلام به مردم شریف مهاباد. ودیگراقوام ایران زمین. عزیز ان گول این شبکه های عنکبوتی رانخورید فقط یه نگاه به کشور های دور بربکنید چه به روز شان آوردن. انشالله ما مثل همیشه بینی اجنبی را به خاک می مالیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
6
21
خیلی جای تاسف داره تو جامعه ای اسلامی چنین حوادثی
مسولین باید پاسخگویی چنین حوادثی باشند
پاسخ ها
علی ج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
ببخشی از شما اجازه میکیرن بعد اقدام می کنن
کامبیز
|
Netherlands
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
16
6
بابا بیخیالش طرف پاش لیز خورده دماغش خون اومده اینقدر شلوغ نکنید بریدفکرنون باشید زندگی برآب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پریسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
18
8
حالا دختره که مرده .مردم از کجا فهمین قضیه تجاوز بوده مگه دختره زنده شده تعریف کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
این‏ ‏دختره‏ ‏تو‏ ‏هتل‏ ‏تنها‏ ‏نبوده‏ ‏و‏ ‏قبل‏ ‏از‏ ‏مرگش‏ ‏با‏ ‏همکارش‏ ‏تماس‏ ‏گرفته‏ ‏و‏ ‏تقاضای‏ ‏کمک‏ ‏کرده
ايمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
2
20
اگر بعد از حادثه مسئولين شهرستان با پيگيري چند ساعته اصل ماجرا را شفاف و بدون سانسور به مردم اطلاع رساني ميكردند اين همه حاشيه سازي و خبر هاي مختلف به گوش مردم نميرسيد و اين همه خسارت ببار نمي آورد .........
پاسخ ها
علی ج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
دوست عزیز اقای ایمان حرف حساب را فقط شما زدی
Shi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
2
6
واقعا جاي تعجب دارد درحالي كه مردم وماموران از اين حادثه متاثرشده اندو ماجرا را پيگيري مي كنند يك عده از خدا بي خبر فقط دنبال رسواكردن و تهمت زدن هستند كه چرا يك دختربا يك فرد متاهل رابطه داشته خوب حالا بايد بميره وكسي هم كار نداشته باشه
Shi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
3
5
واقعا جاي تعجب دارد درحالي كه مردم وماموران از اين حادثه متاثرشده اندو ماجرا را پيگيري مي كنند يك عده از خدا بي خبر فقط دنبال رسواكردن و تهمت زدن هستند كه چرا يك دختربا يك فرد متاهل رابطه داشته خوب حالا بايد بميره وكسي هم كار نداشته باشه
رامین
|
-
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
5
5
عده ای سودجو بیکاراند الکی شلوغشان می کنند.به فکر آرامش هموطنان خود باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
2
3
عده ای سودجو بیکاراند الکی شلوغشان می کنند.به فکر آرامش هموطنان خود باشیم
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
3
7
سلام:
دوستان عزیز مهابادی ما صد البته شما را مردمی شجاع و دلیر و با غیرت دانسته و میدانیم اما این حرکت شما را به هیچ وجه تایید نمیکنیم چرا اینکه یک شخصی برای شهرستان شما هتل میزنه و این افتخار برای شهر شماست خدای ناکرده مرکز فساد و فحشاء که نزده بود چون اگر اینطور بود قطعا زودتر از اینها اتفاقات بدتر میافتاد پس لازم است که شما دوستان عزیز خویشتن داری کرده و هر اموری را دست قانون بسپارید چون اگر بر اساس احساسات زندگی کنیم قطعا هر روز باید هزاران منطقه و مکان به آتش کشیده شود لطفا برادران عزیز کرد پس از این هوشیار باشید و فریب هرکس و هر چیزی را نخورید دوستدار شما. اسماعیل.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
0
0
بادادوفریادوخراب کاری واغتشاش که درست نمیشه .ازاین قبیل مسایل گاه وبیگاه در کشور به وجود میاد میشه باهر مساله ای اتش بازی راه انداخت ، و جامعه رادچار تشنج کرد .این که درست نیست .عقل انسان سالم حکم به خویشتنداری میکند .بگذارید مسولین انتظامی وقضایی رسیدگی کنند ، اگر انها
رسیدگي نکردند ان وقت ،،،،،،،،،!،
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین