کد خبر: ۲۹۶۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۸۴ - ۱۵:۵۹

شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان فردا وضعیت هامانه را بررسی می کند

آفتاب‌‌نیوز : سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز در جمع خبرنگاران پارلمانی تصریح کرد: نقاط ابهام و سوالاتی در مورد عملکرد گذشته وزیری هامانه و توانایی های او وجود دارد که وی باید در خصوص آن توضیح دهد. 

وی اظهار داشت: بیشترین قراردادها درباره حوزه های نفتی مستقل صورت گرفته در حالی که به اعتقاد کارشناسان بایستی در میدان های مشترک نفتی سرمایه گذاری می شد و این از موضوعاتی است که در زمان مدیریت های قبلی از جمله« هامانه» روی داده است و ایشان باید در این باره پاسخ دهد. 

از میرتاج الدینی سوال شد که مصلحت سنجی در رای اعتماد به هامانه موثر خواهد بود وی پاسخ داد: هنوز پیش بینی روشنی از نتیجه آراء نداریم. وی اظهار داشت: برخی نمایندگان مخالف مصلحت اندیشی هستند و معتقدند باید تنها ملاک و معیارها در نظر گرفته شود.
 
نماینده تبریز ادامه وضعیت موجود را به نفع مجلس ندانست و افزود: نمایندگان مجلس با بررسی همه جوانب درباره وزیری هامانه برای تصدی وزارت نفت تصمیم خواهد گرفت. 

همچنین عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان اعلام کرد، سه شنبه این هفته مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان با حضور وزیری هامانه تشکیل جلسه می دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین