کد خبر: ۲۹۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۸۴ - ۱۵:۵۱

هامانه به سرنوشت سه گزینه قبلی دچار می شود

آفتاب‌‌نیوز : نماینده تهران روز یکشنبه در جمع خبرنگاران پارلمانی گفت: آنچه برای ما مهم است، احراز توانمندی است که تاکنون دلیل قوی برای آن ارائه نشده است. 

رئیس کمیته اقتصادی فراکسیون اصولگرایان خاطر نشان کرد که دیدگاه این فراکسیون درباره چهارمین گزینه رئیس جمهوری برای وزارت نفت، فردا معلوم خواهد شد. 

وی گفت: فراکسیون اصولگرایان قطب اصلی برای قضاوت درباره رای نهایی مجلس است که فردا نظرش در این زمینه مشخص خواهد شد.
خوش چهره در پاسخ به این سوال که باهنر تایید کرده است که رئیس جمهوری با او در این زمینه مشورت کرده است گفت: کسانی که خود را نماینده مجلس می دانند ممکن است اطلاعات نادرستی از مجلس به دولت بدهند. آنها نمی توانند مبنای قضاوت مجلس باشند، عضو ائتلاف آبادگران افزود: مجلس نشان داده است که تلاش دارد مستقل فکر کند و مصالح و منافع ملی را هدف قرار دهد. 

وی صحن علنی مجلس در روز رای گیری را بهترین ملاک برای احراز صلاحیت فرد پیشنهادی برای تصدی وزارت نفت دانست. نماینده تهران در پاسخ به سوالی درباره شرط برکناری شمار زیادی از مدیران نفتی برای وزیر جدید گفت: اگر معلوم شود که هر نوع پیشنهاد و یا تحمیل شرایط به منافع ملی ضربه می زند، مجلس وارد عمل خواهد شد. 

عضو فراکسیون اصولگرایان در پاسخ به پرسشی درباره خبر یکی از رسانه ها درباره تغییر 400نفر از مدیران نفتی گفت: این ها همه رسانه ای است، باید دید این تغییرات در سطوح مدیران میانی انجام می شود و یا استراتژیک است و این که‌ آیا ماموریت های جاری وزارت نفت را مختل خواهد کرد یا تسریع می کند. 

به گفته وی اگر مصالح بخشی از اقتصاد مانند نفت و یا مصالح ملی به خطر افتد، مجلس تمام قد خواهد ایستاد. خوش چهره بار دیگر به احراز صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت اشاره کرد و گفت: به عنوان رئیس کمیته اقتصادی فراکسیون اصولگرایان از وزیری هامانه ارزیابی عملکرد سه ماهه او را در دوران سرپرستی وزارت نفت خواسته ایم تا نقاط قوت و ضعفش را ارزیابی کنیم. 

وی در جواب به پرسشی در این باره که به باهنر گفته است مجلس این بار کوتاه می آید گفت: این نظر شخصی ایشان بوده است.
نماینده تهران، وزیری هامانه را دارای « اگرها و اما های » جدی دانست و گفت: اگر صلاحیت و توانمندی او که اگر ها و اماهای جدی دارد، احراز نشود، این بزرگوار هم به سرنوشت سر فرد قبلی دچار می شود. 

خوش چهره درباره آوردن پول نفت بر سر سفره های مردم گفت: تاکنون هیچ برنامه ای علمی و ساماندهی شده در این مورد ارائه نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین