کد خبر: ۲۹۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۸۴ - ۲۳:۳۷

نظر مثبت فراکسیون وفاق به هامانه

آفتاب‌‌نیوز : رضا طلایی نیک در جمع خبرنگاران پارلمانی گفت: هیاهوی ایجاد شده در مجلس هنگام قرائت نامه رئیس جمهوری توسط رئیس مجلس متناسب با شان مجلس نبود و حرمت رئیس جمهوری به عنوان بالاترین مقام رسمی بعد از رهبر باید رعایت شود. 

سخنگوی فراکسیون وفاق و کارآمدی افزود: وزیر پیشنهادی نفت مسئولیت قانونی نمایندگان را برای بررسی و اعمال نظر در قالب موضوع یا رای مربوطه انجام می شود. 

وی افزود: علی رغم رایزنی و مشورت معاونان رئیس جمهوری از یک هفته پیش با فراکسیون اصولگرایان و وفاق کارآمدی مجلس باید محترمانه و به طور مستدل به درخواست مشورتی رئیس جمهوری پاسخ شفاف داده می شد. 

طلایی نیک ادامه داد: فراکسیون وفاق و کارآمدی در یک جلسه با وزیر پیشنهادی نفت که در همین هفته برگزار می شود با برنامه های وی بیشتر آشنا خواهد شد، اما با توجه به بررسی های اولیه این فراکسیون و با در نظر گرفتن سوابق 27 ساله آقای ماهانه در وزارت نفت می توانم بگویم نظر فراکسیون نسبت به ایشان مثبت است. 

وی با انتقاد مصوبه مجلس در مورد تمدید مهلت اجرای آیین دادرسی به مدت دو سال دیگر گفت: مجلس امروز با عدم وقت در قانون گذاری اعتبار قانونی احکام صادر شده قضایی در طول 5 روز گذشته در تمام دادسراها را با ابهام روبرو کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین