کد خبر: ۲۹۷۷۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۸۴ - ۱۱:۰۷

بادامچیان:امریکا و انگلیس در برابر تیم هسته ای سرخم کردند

آفتاب‌‌نیوز : بادامچیان در مورد اروپایی ها نوشت:ح اروپایی ها منافع ملی خود را کمک به سلطه و هژومونی امریکا بر منطقه خاورمیانه نمی یابند آنها ایران مقتدر را دوست ندارند، اما مستقل در برابر هژمونی امریکا را در اصل مطابق با منافع اساسی و یا منافع حیاتی خود می دانند. بادامچیان در ادامه در مورد موضع روسیه نوشت: روسیه بازی زیرکانه ای را دنبال می کند. 

روس ها ایران مستقل و مقتدر در برابر امریکا و غرب را به نفع سیاست اساسی و اصلی روسیه در خاورمیانه می دانند. آنها این اصل اساسی را در بزنگاه ها رعیات می کنند.

 از طرفی تمایل دارند از امریکایی ها در بازی در صحنه ایران و امریکا هر چه بتوانند امتیاز بگیرند. بادامچیان در مورد موضع چین نوشت: چین نیز در حرکت به سوی قدرت جهانی شدن، نقش اساسی برای موقعیت استراتژیک ایران قائل است. 

بادامچیان در مورد موضع کشورهای خاورمیانه نوشت:
« کشورهای خاورمیانه نیز، از هر گونه جنگ تازه در منطقه نگرانی دارند و سیاست های غلط امریکا در عراق، فلسطین و افغانستان و در رابطه با کشورهایی چون مصر و عربستان، آنها را کاملا آزرده خاطر و نگران کرده است. 

بادامچیان در ادامه با اشاره به سیاست عقلانی تیم مذاکره کننده هسته ای، نتیجه این سیاست را وادار کردن انگلیس امریکا به سرفرود آوردن در برابر سیاست کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین