کد خبر: ۲۹۸۴۸۴
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷

داعش جوان سوری را با آر پی جی اعدام کرد+تصاویر(+18)

ساعتی پیش یکی از رسانه های وابسته به داعش با انتشار یک قطعه ویدیو ، شیوه جدید داعش برای اعدام یک جوان سوری را به نمایش در آورد.
آفتاب‌‌نیوز :
در این فیلم، گروهی از نیروهای داعش که دارای تابعیتهای مغربی ، چچنی ، آلبانیایی و تونسی ، در حال بازجویی از یک جوان سنی مذهب بنام "ابراهیم" الشریده" از اهالی شهر "ابوحمام" در جنوب شرقی شهر دیرالزور هستند. یکی از فرماندهان داعش از این جوان که به گفته اهالی منطقه دارای اهتلال ذهنی بوده ، می پرسد که "اسمت چیست و از کدام عشیره هستی و اعتراف کن که با مجاهدین (تروریستهای داعش) چه کردی؟"

به گزارش آفتاب به نقل از مشرق، قربانی در پاسخ ، خود را از عشایر اهل سنت "شعیطات" معرفی کرده و به سختی می گوید که آنها را با آر پی جی کشته ام! در ادامه فرمانده داعشی رو به سمت دوربین کرده و می گوید : این فرد دشمن خداست ("أن هذا عدو الله عز وجل، قتل اثنين من الأخوة بالآر بي جي ، والقصاص سيكون نسفه بالآر بي جي”!) و ما اورا به همان شیوه ای که عناصر ما را کشت ، "منهدم" خواهیم کرد!

پس از بیان این جمله ، وی به همراه سایر تروریستهای داعش از اطراف جوان دست بسته و به تیر چراغ برق بسته شده فاصله گرفته و با یک موشک آر پی جی وی را هدف قرار داده و به قتل می رساند. اما این پایان کار نبود ، چرا که پس ازکشتن این جوان سوری ، عناصر داعش بر جسد وی حاضر شده و ضمن فحاشیهای رکیک و لگد کوب کردن ، سایر دشمنان خود را به دچار شدن به سرنوشتی مشابه تهدید می کنند.

گفتنی است ، پیش از این ، گروه تروریستی داعش روشهای مبتکرانه ای ! همچون "ذبح با چاقو و شمشیر ، تیر باران ، به صلیب کشیدن ، حلق آویز کردن از روی پل ، پرتاب قربانی با چشم و دست و پای بسته از بلندای ساختمانهای مرتفع و زنده سوزی" را علیه مخالفان خود اعم از شهروندان اهل سنت ، مسیحی ، شیعه و علوی سوری ، عراقی و اردنی بکار گرفته بود که موجب حیرت ناظران شده بود.

افشای هویت قاتلان جوان سوری

فرمانده داعشی حاضر در ویدیو ، فردی بنام "لودریم المهاجری" تبعه کشور آلبانی می باشد که از ابتدای تشکیل گروه تروریستی داعش در سوریه ، از طریق باندها مافیایی جذب نیروی این گروه که تحت اشراف و هدایت مستقیم دولت و سرویس اطلاعاتی ترکیه در کشورهای مختلف اروپایی ، اسیایی ، آفریقایی و عربی فعالیت دارند ، و با عبور از مرزهای ترکیه وارد استان رقه شده و به داعش پیوسته است.

وی متولد سال 1989 در کشور آلبانی (26 ساله) بوده و به دلیل ارتکاب جرائم جنایی و تروریستی از سوی اینترپل تحت تعقیب رسمی می باشد. با توجه به مشارکت سرویسهای اطلاعاتی کشورهای مختلف همچون آمریکا ، اسراییل ، عربستان ، فرانسه ، انگلستان و ... در تشکیل  وتجهیز داعش بعید نیست این فرد یکی از صدها افسر جاسوس فعال در بدنه و رده های مختلف رهبری گروه داعش باشد.

تحقیقات پیرامون عقبه ماجرای اعدام جوان سوری بدست داعش

لازم به ذکر است که عشایر اهل سنت "شعیطات" از ساکنین بادیه (صحرا) دیرالزور می باشند که از ابتدای پیدایش و سیطره داعش در کشور سوریه و استان دیرالزور با آن وارد جنگ و ستیز گسترده ای شده اند. اختلاف این عشیره بزرگ با داعش به حمایت آن از گروههای تروریستی تکفیری رقیب داعش یعنی "ارتش آزاد و القاعده (جبهه النصره)" بوده و موجب نبردهای شدیدی میان آنها شده که طی آن صدها نفر از دو طرف کشته شده اند.

با تشدید اختلافات میان شعیطات و داعش ، نیروهای داعش با لشکر کشی به محل سکونت این عشیره ، اقدام به محاصره و دستگیری صدها نفر از مردان و جوانان شعیطات کرده و همگی آنها را به شیوه ذبح و تیرباران دسته جمعی به فجیع ترین وضع ممکن به قتل رسانده و اجساد آنها را در مکانهای نامعلومی دفن کرده است.

عناصر داعش به قتل عام مردان این عشیره نیز اکتفا نکرده و بخش اعظم روستاهای محل سکونت آنها را به طور کامل منهدم کرده و اموال آنها را به غنیمت برده و باقیمانده خانواده های آنها را به بیابانهای غیر قابل سکونت دیرالزور تبعید کردند. گفته می شود ابوبکر البغدادی بازگشت هزاران نفر از عشایر شعیطات را "توبه رسمی ، مکتوب و تعهد به عدم جنگ و کینه ورزی علیه داعش" مشروط کرده بود.

حمایت دولت و ارتش سوریه از عشایر اهل سنت شعیطات

بدنبال جنابات داعش علیه این عشایر ، ارتش سوریه با ارسال واسطه هایی به مشایخ و بزرگان شعیطات از آنها دعوت کرد تا به آغوش دولت سوریه بازگشته و تحت حمایت آن قرار گیرند. امری که با موافقت ضمنی مواجه شد. ارتش سوریه هزاران نفر از جوانان شعیطات را که از ظلم و جنایات داعش به تنگ آمده بودند آموزش داده و تسلیح کرد و در قالب نیروهای دفاع وطنی دیرالزور سازماندهی نمود.

با پیوستن این گروه از داوطلبان بومی ، توازن نظامی میان داعش و ارتش سوریه نیز شکسته شده و ارتش سوریه با پشتیبانی عشایر شعیطات حملات وسیعی را برای باز پس گیری بخشهای اشغال شده شهر دیرالزور آغاز کرد که تا حدود زیادی موفقیت آمیز بوده است. به موازات آن حملات داعش به بزرگترین مقر نیروهای ارتش سوریه در "فرودگاه نظامی دیرالزور" با شکستهای متوالی مواجه شد.

همزمان هسته های متعدد پارتیزانی از عناصر شعیطات که به خون داعشیان تشنه بودند ، در بخشهای مختلف رقه و دیرالزور به عملیات "نا امن سازی عمق استراتژیک داعش" پرداخته  ودر همین راستا صدها عملیات ترور فرماندهان و اعضای ارشد داعش از طریق کمین ، ربایش و بمبگذاری های کنار جاده ای و  شناسایی اماکن محل استقرار این گروه برای بمباران توسط هواپیماهای بمب افکن ارتش سوریه سازماندهی و اجرا گردید.

در این عملیاتها خسارات جبران ناپذیری به سازمان رزم داعش وارد شد و این گروه مجبور به ایجاد محدودیت های حفاظتی بسیاری برای تردد عناصر خود در شهرهای تحت سیطره و مراکز استقرار نیروها و تسلیحات این گروه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۶
مجید
|
United States of America
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
14
198
اقای اوباما, اگر تحریم کار ساز هست چرا سازمان ملل این گروه را تحریم نمی کند؟
این نفت و پول را چگونه انتقال میدهند؟ هزاران سوال بی جواب, کی پشت این گروه هست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
292
63
اون هایی که در فتنه 88 شعار جانم فدای ایران سر میدادند الان باید به مرزها بروید و با داعشی ها بجنگید ... ... ... !!! !!! !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
دقیقا کیا؟!!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
ما جانمان را فدای دین ومملکتمان می کنیم در عمل نه شعار توخالی .الان اجازه بدهند ببین چطور هجوم میاریم طرف مرزها با آن داعشی های ماعون یاهرکس دیگری که بخواهد به مرزهایمان چپ نگاه کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
اقای ناشناس همینی که این مطلب رو نوشتی یعنی شما هنوز جانت رو در معرض خطر قرار ندادی که ادعا میکنی کدام طرفیه هستی هر وقت فرصت فرمودی خواستی جانت رو فدای اسلام کنی سرزمینهای اسلامی زیادی هست که منتظر بخشیدن جان ناچیز شما جهت فدا کردن در راه اسلام هست یمن سوریه عراق و.....لطفا تفرقه ننداز ما همه ایرانی هستیم و مسلمان و اگر روزی هر دشمنی به هر اسمی بخواهد به این خاک طمع کند ما ایرانیها چه فارس چه ترک و کرد و لر و و بقیه اقوام و چه مسلمان و مسیحی و همه ادیانی که در این مملکت عزیز قرار دارند دست و پاههای طمع انها رو قطع خواهیم کرد که این رو در دفاع مقدس ثابت کرده اند
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
شما صبر کن نزدیک خط مرزی که دولت ما مشخص کرده نزدیک شوند می بینی که چه میکنیم ما فرزندان این خاک جوان پیر زن مرد - اونوقت نمایش قدرت ایران در منطقه نیز خواهد بود که حالیشون بشه ایرانعرض یک هفته اثری از داعش بر جا نخواهد گذاشت همان حرامیایی که شدن اژدهایی واسه اعراب جلوی مردم ما سوسک خواهند شد - حتی خود شما مطوئنم که جلوتر از من خواهی رفت این حرفای تو از فشار اقتصادی واختلافات سیاسی هست که طبیعی هست یعنی کشور ما روز به روز به طرف حریت میرود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
13
162
جانم فدای ایران ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
حرفه عزیزم ایرانی هم وطن خودشو برای منافع غربیا نمیکشه
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
134
47
همون کسایی که مدعی بودن نه غزه نه لبنان،الان حزب ا... لبنان که تو سوریه تمام قد جلوی داعشیان ایستاده وگرنه داعش الان داخل کشور بود،حالا باید گفت درود بر سید حسن نصرا.. شجاع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
اینجا ایرانه پسر نه عراق و سوریه
ناشناس
| Spain |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
سيد حسن تو سوريه داره براي ايران ميجنگه ..........
عجب جكي
واسه ايران نيازي نيست كسي بجنگه خودمون هستيم صادق خان
farshid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
دریغا...از وطن پرستی فقط یک شعار باقی مونده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
22
48
خاک پاک ایران را توتیای چشمانم خواه کرد وجانم را فدای قرآن وائمه و ایران ایرانی خواهم کرد اجازه بدهند بعد خواهی دید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
1
100
لعنت خدا بر داعش
فامیل دور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
10
20
اون بابا حاج آقا گرینوف نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
2
3
اینها چگونه میگویند مسلمان هستند ؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین