کد خبر: ۲۹۸۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

رکورد تولید در سایت اسکندریه عراق شکسته شد

باحضور تیمی متشکل از مهندسین و تکنسین های فنی سایپا جهت آموزش و انتقال تجربه در سایت اسکندریه عراق، روند تولید در این سایت علی رغم مشکلات سیاسی و داخلی در کشور عراق، در سال94 به ثبات نسبی رسیده و به بالاترین میزان تولید در چند سال گذشته به صورت CKD رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
در اردیبهشت ماه 94 با تلاش و همت همکاران مستقر  در سایت اسکندریه عراق، تولید 65 دستگاه در روز به تثبیت رسید و در 21 اردیبهشت 94  با تولید 80 دستگاه خودرو، رکورد تولید در این سایت تولیدی شکسته شد.

شرکت سایپا با به کارگیری تجربیات سایر بازارهای صادراتی و شناخت دقیق مزیت های رقابتی محصولات خود در بازار عراق از ابتدای ورود به این بازار، راه اندازی و گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود در بازار عراق و ارائه خدمات رقابتی را سرلوحه فعالیت های خود قرارداد.

به گزارش سایپا نیوز: یکی از مهم ترین برنامه های بلند مدت سایپا، صادرات است که خوشبختانه در حال حاضر با انتقال دانش و تجربه ای که توسط متخصصین شرکت سایپا در سایت اسکندریه صورت گرفته است، علاوه بر تولید و مونتاژ خودرو به صورت CKD و SKD در سایت اسکندریه عراق، فرصت مناسبی جهت افزایش تولیدات صادراتی گروه خودرو سازی سایپا و کسب سهم بیشتری از بازار های منطقه فراهم شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین