کد خبر: ۲۹۸۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

ربیعی: 8.5 میلیون شهروند بیمه شدند

زیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس سیاست های حمایتی دولت یازدهم، 8.5 میلیون نفر در کشور در این دولت بیمه شدند.
آفتاب‌‌نیوز : علی ربیعی روز یکشنبه در مانور رزمی فرهنگی فاتحان خرمشهر به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد درمقابل مسجد جامع خرمشهر افزود :400هزار حاشیه نشین شهری در استان خوزستان از خدمات بیمه ای بهره مند شدند.

وی ادامه داد: اقتصاد کشور در سال گذشته، رشد سه درصدی را تجربه کرد و روند افزایش رشد اقتصادی در سال جاری نیز با جدیت پیگیری می شود.

وی افزود: در سیاست مبارزه با فقر غذایی نیز، اقدامات مطلوبی انجام شده است و تعدادی بیمارستان در مرحله آغاز عملیات اجرایی یا پیگیری روند تکمیل قرار دارد.

ربیعی رفع بیکاری و ایجاد شغل برای نیروی کار را راهبرد دولت برای امنیت پایدار جامعه خواند و گفت: در این راستا در پروژه های منطقه ای و ملی، باید بیکاران بومی در اولویت قرار گرفته و سازمان آموزش فنی وحرفه ای نیز مکلف شده است تا آموزش های لازم متناسب با آمایش اشتغال را از روستاها آغاز کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از تخصیص 400 میلیارد ریال اعتبار برای تامین مشاغل خرد و کوچک استان خوزستان خبر داد و گفت:تلاش می شود، منابع بیشتری در راستای ایجاد اشتغال و جذب نیروی های بومی به این استان، تخصیص یابد.

ربیعی در ادامه سخنانش با تاکید بر لزوم ترویج ارزش های دفاع مقدس و حماسه سوم خرداد، گفت:یادگارهای دوران دفاع مقدس و ارزش گذاری به آنها نمادی برای نسل های آینده است.

ربیعی با تجلیل از مقاومت مردم خوزستان به ویژه خرمشهر و آبادان در دوران دفاع مقدس، گفت: ثبات و امنیت امروز کشور، مرهون فداکاری و جانفشانی افرادی است که از جان خود گذشتند و برای ما آرامش به ارمغان آوردند.

به گزارش ایرنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روز گذشته شنبه به منظور بهره برداری از چند طرح عمرانی و حضور در آیین بزرگداشت حماسه سوم خرداد در خرمشهر به استان خوزستان سفر کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
-
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
0
دقیق هشت ونیم .اینم شد حکایت ملا نصرالدین و وسط کره زمین.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین