کد خبر: ۲۹۸۸۴۷
تعداد نظرات: ۲۸۰ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
اظهارات توهین‌آمیز کوچک‌زاده خطاب به ظریف

جزییات ماجرای درگیری لفظی کوچک‌زاده با ظریف در مجلس+ فیلم

جلسه غیر علنی مجلس با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای امروز صبح به ریاست علی لاریجانی برگزار شد. ظریف و عراقچی آخرین روند مذاکرات ایران با 1+5 را در جلسه غیر علنی امروز مجلس برای نمایندگان تشریح کردند.اما پس از پایان سخنان ظریف و زمانی که وی قصد ترک مجلس را داشت برای لحظاتی صحن علنی با مشاجره کوچک‌زاده با ظریف به تشنج کشیده شد.
آفتاب‌‌نیوز :
هر که توانایی کار کردن دارد باید از دریافت یارانه محروم شود!جلسه غیر علنی مجلس با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای امروز صبح به ریاست علی لاریجانی برگزار شد. ظریف و عراقچی آخرین روند مذاکرات ایران با 1+5 را در جلسه غیر علنی امروز مجلس برای نمایندگان تشریح کردند.

به گزارش آفتاب به نقل از تابناک، پس از پایان سخنان ظریف و زمانی که وی قصد ترک مجلس را داشت برای لحظاتی صحن علنی با مشاجره کوچک زاده با ظریف به تشنج کشیده شد.

مهدی کوچک‌زاده نماینده تهران پس از این ماجرا در گفتگویی این مشاجره با ظریف را گفتگوی آرام و البته چالشی نامیده بود و گفته بود‌: گفت‌وگوی امروز من با اقای ظریف آرام البته چالشی بود و محتوای آن این بود که گفتم شما با این رویه تان به حرف اقا توجه نمی کنید و موجب خدشه در وحدت جامعه می شوید و خودتان فرمودید که داعش در منطقه چه می کند و کشورهای منطقه خیلی با ما بد هستند و در این شرایط به وحدت احتیاج داریم و جز مسیر آقا نمی شود.

اما یک شاهد عینی گفت: از زمانی که زنگ مجلس زده شد، کوچک‌زاده به طرف ظریف حرکت کرد و به لحنی خاص گفت شما باید ماهیت خودتان را در مذاکرات مشخص کنید و باید اثبات کنید به دلیل اینکه با صراحت صحبت نمی کنید شرایط سخت شده است.

وی گفت: ظریف در پاسخ به کوچک‌زاده از وی پرسید من وحدت ملی را خدشه‌دار کرده‌ام؟ یا کسی که به من خائن گفته است؟ و کوچک‌زاده در جواب می‌گوید: خائن گفتن را کسی به شما می‌گوید، که زیر سایه تهدید مذاکرات را ادامه می‌دهید و من از زبان او به شما می‌گویم!

این شاهد عینی در ادامه افزود: ظریف پس از شنیدن این ادعا واکنش نشان داد و گفت رهبری خودشان زبان برای این نظام هستند و شما حق ندارید از زبان ایشان مطلبی بیان کنید. وزیر خارجه کشورمان پس از بیان این سخن، مجلس را ترک کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲۸۰
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
78
707
واقعا مایه ننگ هست افرادی که عنوان نماینده مجلس دارند با این ادبیات سخیف.
پاسخ ها
حسيني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
كوچك زاده وهمفكرانش حاضرند اين مملكت وحكومت اسلامي آسيب ببيند ولي اين پيروزي به نام رقيب سياسي خود تمام نشود
امیر تبریز اوغلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
بی جا میکنه روکی گفت؟؟؟ظریف یا کوچک زاده..؟؟؟؟؟؟فحاشی ظریف در مجلس
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
ننگ اینه که ادم تو حماقت دست و پا بزنه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
درسته كسي نبايد اهانت كنه . اما مساله ي اصلي اينه كه چرا آمريكايي ها تهديد مي كنن و ما هنوز سر ميز مذاكره ايم ؟ چرا اين همه دستاورد هسته اي را ميديم و به جاش تحريم هاي مالي و اقتصادي با پنج شرط مبهم تعليق بشه؟ يه توافق خوب توافقيه كه دو طرف اوليات يك مذاكره ي خوب را رعايت كنن . بايد باور كنيم كه دشمن ، دشمن است . بابا اينا يه عمره ملت ها را مي چاپند نمي خوان كسي براشون شاخ بشه . واقعا مشخص نيست اينا با بمب و اينا كاري ندارن و الا روسيه و پاكستان و هند و كره شمالي و كلي كشور اروپايي بمب هسته اي دارن . بيخيال دلواپس و غيرشون . بايد دقيق نگاه كرد.
شهروند دردمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
آقای دقیق باید نگاه کرد ....
میخوام بدونم مذاکره نکنیم چه کنیم . مثل جلیلی بریم و بیایم تا بلافاصله بعدش هی تحریم بشیم هیم قطعنامه علیهمون صادر بشه .
میفهمین زیر بند 7 منشور سازمان ملل بودن یعنی چه ؟؟ یعنی با جنگ قانونی علیه کشورمان یک گام فاصله است .
هنوز آثار جنگ قبلی را نتونستیم پاک کنیم . هنوز نتونستیم بازسازی کنیم . هنوز کلی معلول و بیمار داریم .
فقط بلدین مخالفت کنین و بگین همه خائن هستن جز ما .. همه نوکر امریکا و اسراییل هستن جز ما ...
یکی نیست بگه آقا شما که از اول انقلاب تا حالا کلی ادم را لیست کردی به عنوان نوکر امریکا و اسراییل ، داری آبروی انقلاب را میبری . یک جوونی از من پرسید شما که این همه خائن در راس انقلاب دارین چطور روتون میشه دم از صدور انقلاب میزنین . میخواستم سر بزارم بمیرم گریم گرفت گفتم وقتی دوستان در دسته بندی جناحی گیر میکنن و منافع جناحی را بر منافع ملی ترجیح میدن نتیجه میشه این شبهه ای که تو الان به من میگی و من جز آرزوی مرگ برای خودم چیزی ندارم برای تو .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
چرا اين همه "دستاورد "هسته اي را ميديم و به جاش تحريم هاي مالي و اقتصادي با پنج شرط مبهم تعليق بشه؟

میشه این دست اورد رو بگین ما هم بدونیم ؟؟ تو کشاورزی از این رو به اون رو شدیم ؟ تو پزشکی؟ تو تولید برق؟
محمد مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
اقای شهروند دردمند
1-دیدم تو 2 سال هم تحریمالغو نشد چه برسه 100 روز مثل اینکه کلید اقا حسن گیر کرده تو در
2-به لطف مذاکرات قیمت بنزین گران
3-قیمت گاز شهری 15% افضایش
4- قیمت نان هم افضایش یافت
از این گذشته اون معلولا و بیمارا برای این رفتن جنگ که مجبور به توافق با امریکا نشیم
اقا نادر و همین طور مایه ننگه که با اینکه اقای ظریف می دونه امریکایی ها به تعهداتشون عمل نمی کنند دست از مذاکرات بر نمی داره
کم کم داره همه چیز رو قبول می کنه وقتی قلب اراک تعویض بشه دیگه قابل بازگشت نیست
وقتی دوربین ها انلاین بشن نه 4 بلکه 40 ترور دانشمندان هسته ای رو داریم
چرا باید به حرف امریکا گوش کنیم اگه سلاح هسته ای بده چرا خودش داره (امریکا ست که داره کودک کشی میکنه یا ایران ) الکی نگین ابر قدرته زمانی مرز ایران شام تا چین بوده یا امریکا

منتظر جواب هاتون هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
یه عده ای قلیل برا گرم شدن باید برن جهنم تا کم تر بلرزن
حسین
| Germany |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
باسلام
جناب آقای محمد مهدی

شما راست می فرمایید. به نظر من هم مذاکره اصلا فایده نداشته و کار بیهوده ای هستش. من هم با شما موافقم. باید به آمریکا و اسرائیل رو نداد. باید جلویشان ایستادگی کرد.... نباید باج بدیم. مذاکره کیلویی چند؟؟ من هم با نظر شما موافقم. مذاکرات و تعطیل کنیم. فقط بی زحمت جواب من رو بدید. اگر مذاکرات رو تعطیل کنبم و به آمریکای جنایتکار و 5 کشور دیگر پاسخی در مورد هسته ای ندهیم، خیالتون راحت می شود؟ به نظرتون جنگ نمیشه؟ به نظرتون ...نگید قدرتش رو ندارند و یا اینکه ما قدرتمندیم و ایمان داریم. در جنگ...حرف اول رو تجهیزات میزنه..بنابراین شما که می فرمایید مذاکره رو بی خیال بشیم، آیا برای جنگ آماده هستید؟؟ منتظر پاسخ شما هستم جناب محمد مهدی فقط خواهشا داستان نبافید. ...
حسن
| Germany |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
دوستان منتقد. گوش کنید. بر اساس مستندات و گزارش های آژانس در بد ترین شرایط ایران قبول خواهد کرد با بازرسی از مراکز نظامی و دانشمندان که در دولت محبوب شما دهم و نهم اتفاق افتاده. یک بررسی بفرمایید وکور کورانه نظر ندهید.
محمد مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
اقا حسین ممنون از نظراتتون
اگر بعضی وقت ها شبکه افق را نگاه کنید بد نیست
خود سرهنگ امریکایی توی مستند داشت اعتراف می کرد قدرت نظامی ایران کم از امریکا نیست ایران بهترین صلاح ها به جز صلاح هسته ای رو دارد
البته تاریخ نشان داده ایرانی جماعت اگر بخواهد یک شبه هم می تواند صلاح هسته ای بسازد
امریکا اگر می خواست جنگ کند زود تر از اینها جنگ را شروع می کرد ولی وقتی میبیند قدرت نظامی ایران کم نیست منصرف می شود
فکر کردید چرا تازگی روسیه موافقت کرده سامانه s300 را به ایران تحویل بده
اگر جنگ هم بشه مانند ان هشت سالی که پدرانمان از میهن دفاع کردند ماهم می کنیم
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
آقای شهروند دردمند!
میدونی طبق توافق لوزان ما از بند 7 منشور در نمیایم!؟
میدونی آقای جلیلی مذاکرات رو در حالی شروع کرد که غرب میگفت تأسیسات هسته ای باید تعطیل و بعد تخریب بشه و وقتی می رفت داشت روی 20 درصد مداکره میکرد!؟
میدونی از توافق ژنو تا الان چند ده مورد تحریم جدید شدیم!؟
ما هرکاری کنیم باز مارو تحریم میکنن
باید طبق فرمایش آقا تولید داخلی رو قوی کنیم
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
مقدمات مصاحبه با دانشمندان هسته ایی در دولت نهم و دهم به اشتباه تیم مذاکره کننده در سال 83 برمیگرده.
صرفا جهت اطلاع!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
آقای محمد مهدی افزایش درسته نه افضایش خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
امثال کوچک زاده دوس ندارن مذاکره بشه چون منافع شون اینجوری به خطر میفته وگرنه کوچکترین اهمیتی نه به ای نظام و نه به ایران نمیدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
بنده بعنوان یک جانباز دلم می خواهد مذاکرات به سرانجام برسد تا مردم نفس راحتی بکشند دوستان جنگ چیز خوبی نیست فقط خدا کنه هیچ وقت دیگه جنگی تو این مملکت رخ نده به خدا هنوز جای ترکش های که در بدن من وجود دارد خوب نشده هنوز شبها خواب جنگ می بینم بعد از بیست و چند سال تمام وجودم هنوز در گیر جنگه کی می گه جنگ خوبه بخدا آرزو دارم یه شب راحت بخوابم تا تو خواب دست به دست می شم یه مرتبه ترکشها مثل سوزن داخل گوشت بدنم میرود و از درد سراسیمه از خواب می پرم خدا اون روز نیاره که یکی از ترکش های من تو بدن شما باشد نه دوستان ترا خدا دعا کنید که مذاکرات به خوبی به سرانجام برسد
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
وقتي ريس شان در جمع ميگه اب بريز انجا که ميسوزه از اين جماعت توقع بيش از اين نداريم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
آقای شهروند دردمند
اینو میدونم که آمریکا اگه توان حمله به ایرانو داشت نمیزاشت به صبح بکشه و حمله میکرد.(زیر بند 7 منشور سازمان ملل) چرتی بیش نیس مگه عراق افغانستان زیر این بند بودن که یشبه نسخشونو پیچیدن.
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
58
478
چقدر از لغو تحریم ها میترسند
بایستی امثال کوچک زاده رو واکاوی کرد که چه منافعی در ازای بهبود زندگی و کاروکسب مردم از دست میدهند که اینطوز از ارتباط با دنیا و باز شدن درهای اقتصادی به روی مردم آشفته شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
تا همین اندک منفیها هستند داستان همین است
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
اتفاقا امریکایی ها هر روز دارن اعلام میکنن ما تمام تحریم هارو بر میداریم... والا ...اخه چرا مردم اینجوری شدن کجا میشه به امریکا دل بست اینا که هر روز دارن ایران رو تحدید می کنن حتی با توافق هسته ای
کدوم در اقتصادی... دلت خوشه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
واقعا خاک برسر این افرادی که طرفداری از کسی میکنند که اسم 29نفر ازدانشمندان هسته ای رو برای بازجویی به امریکاییها داده.
محمد مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
اقا امیر حسین برو با دنیا ارتباط برقرار کن
ببینم چقدر امریکا به تعهداتش عمل می کنه
همه قیمت ها گران شد که ارزان نشد
با چه شیب ملایمی هم گران شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
منفی ها اندک نیستند
1- اهل عمل هستند و کمتر به وب گردی اشتغال دارند.
2-مثبتها به یه کلیک چندبرابر میشه
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
کسی از لغو تحریم ها نمی ترسه
بلکه از ساده لوحی این آدما میترسیم که همچیو دارن میدن و فکر میکنن آمریکا تحریم ها رو ورمیداره
ما از ژنو تا الان چندین مورد تحریم جدید شدیم دوست عزیز
چرا نمیخاید بفهمید که آمریکا فقط با نبودی ما آروم میشه؟؟
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
اقا امین این مسئله برا بعضی ها خیلی پیچیده اس
نمیخان بفهمن
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
63
546
اگر دکتر ظریف را خائن مگویند فکر کنم 90 درصد ملت ما خائن هستند چون موافق نظرات اقای ظریف هستند
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
90 درصد را از کجا آوردی؟
گمنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
کی موافق نظرظریف است.به نظرم حق با کوچک راده است
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
محمد جان همين جا مثبت و منفي ها رو ببين . تازه از 90 درصد هم بيشتره . احمد بهتون تخفيف داده
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
برو بابا توهم
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
خب اگه تحلیل اقای ظریف هم مثل شما باشه که باید در این مملکت رو گل گرفت...
....
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
اقا احمد،هیچکسی با ظریف نیست
من نه چپم و نه راست فقط ولایت فقیه ولی خوب میدونم و البته میدونیم که این ظریف داره چیکار میکنه.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
شما برو خبرگزاري فارسا بخون 90 درصد اون طرف برعكسه . اينا كه معيار براي نظر مردم نميشه . ببينيد بيانيه لوزان را بخونيد و مناظره ها را گوش كنيد . ببينيد كسي پيدا شده به اشكالات بيانيه درست جواب بده . همه بحثا عوض ميكنن كه دلواپسا الن و بلن و جيمبلن . بابا يكيا بياريد بگه اين اشكال به اين دليل وارد نيست .
mahdi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
انواع اختلاس هارو کردن ککشونم نگزید 3هزار میلیارد بردن و خوردن حالا که یکی داره درست کارشو انجام میده انقدر سنگ اندازی کنند تا آبروی خودشونو ببرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
آخه مثبتها با یه کلیک چند برابر میشه اما منفی ها اصلا ثبت نمیشه. نظرات منفی با وجدی که محترمانه و منطقی است هم اصلا چاپ نمیشه.
در ضمن یه نگاهی به نظرات منفی بنداز خنده داره همش یه جمله بدون هیچ توضیح منطقی و همش توهین و تهمت و بدگویی اینا چاپ میشه متاسفانه!!!
بعضی سایتها گرفتار حب و بغضن و این حب و بغض بی منطق را می خواهد به مردم منتقل کنند
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
کی سه هزار میلیارد رو برده
الان کجاست؟
وزیر محترم...که قرارداد...بسته که هنوز سرکاره
با اون چیکار کردن.
بعدش این قضیه چه ربطی به مذاکره با امریکا داره!
خب مگه یارو امریکا نیست چرا امریکا به ایران تحویلش نمیده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
23
326
ای کاش سوابق آقای کوچک زاده برای این مردم تشریح میشد . سابقه مبارزاتی و عقیدتی ایشان بابد مشخص شود و اینکه ایشان ریشه در کجا دارند.
سید احمد موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
35
368
آقای کوچک زاده شما چه حقی به گردن این ملت دارید جز ...ادعا و ... که جلوی این مرد بزرگ سخن از زبان کسی می گویید که خود زبان این ملت است
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
هه هه مرد بزرگ
مرد بزرگ اونایی بودن که جونشونو دادن تا این مملکت جلو دشمن خوار نشه
محمد مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
اقا سینا افففففففففففففرین
اقا سید احمد :اقای ظریف تا حالا چه عمل مهمی انجام داده اند که مرد بزرگ شده اند
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
مرد بزرگی که تو شرایط حساس گفتگوها اومد تو دانشگاه گفت آمریکا با یک بمب اتم می تونه کل سیستم دفاعی ما رو نابود کنه به این میگی مرد بزرگ !!!...خدا این ملت رو عاقبت بخیر کنه که چه افرادی با چه عقبه فکری رفتن براشون مذاکره کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
چه توهین های بی منطق و توام با تهمت و چه تعریف و تمجید بی دلیل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
37
353
كوچك زاده با توهين به آقاى ظريف به ملت ايران توهين كرده ومردم جواب اورا درانتخابات پيش رو خواهند داد
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
30
320
اقای کوچک زاده شماانقدرکوچک هستیدکه رعایت شان نمایندگی راهم نمی دانیدبرای ملت تهران بایدتاسف خوردکه امثال شماورسایی هاوجبهه منفورپایداری بایددرمجلس عربده کشی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
بیچاره خودت آدمی کوچکی هستی که دیگران را با این لفظ خطاب قرار می دهی آقای کوچک زاده راست می گویند اینا دارن مملکتو می فروشند تو نمی فهمی صداش بعدا در میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
اقای با ادب که طرف کوچیک هستی معلومه کام به ایامه ها...
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
جناب ناشناس اول اگر كمي فكر كني و كمي اخبار را دنبال كني خواهي ديد دولت پاك شما و دلواپسانتان چيزي از اين مملكت باقي نگذاشته اند كه آقاي ظريف و تيم مذاكره كننده بخواهند بفروشند. هر چه كه بود برديد و خورديد و يك ليوان نوشيدني بدون الكل هم روش. كه خداي نكرده حرام نشود!!!
فرزان فر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
منفور تویی با این طرز حرف زدنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
27
275
توی فیلم شنیدم آقای ظریف گفت شما بیجا میکنید از زبان اون صحبت میکنید و ... . خیلی خوشم اومد از اینکه میبینم ینفر پیدا شد با اینا گفت بیجا .
پاسخ ها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
کاشکی اقای ظریف تو مذاکرات هم اینطوری برخورد میکرد که طرف مقابل اینقدر پرو نشه
سینا
| United States of America |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
اقا امین شما حق زیر پا نگذار. به قران باید اون دنیا جواب پس بدی. اقا ظریف سر کری داد کشیده . خود امریکایی ها گقتند. من موندم معیار یه عده خاص شده سخنان نتانیاهو و اوباما؟؟؟؟؟؟
حبیب رضائی نژاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
آقای امین جواب اینا را رئیس جمهور قبل دادند.با عناوینی همچون کاغذپاره،برای خودشون بیانیه بر علیه ملت ایران صادر می کنند،در بیاناتشان هم از بی اثر بودن قطعنامه ها صحبت کردند ولی در پایان که رئیس محترم مجلس به کنایه فرمودند این قطعنامه ها هیچ گونه اثری بر تورم نداشته ایشان به خبرنگار گفتند لابد ایشان بهتر می دانند.تاریخ در مورد همه ی اینها قضاوت خواهد کرد.ما افرادی مانند آقای ظریف در زمینه دیپلماسی کم داریم.انشاءالله خدا به ایرانیان سربلندی عطا کند
محمد مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
به قول اقا امین اقای ظریف اگه این ادبیات را در مذاکرات به کار می برد نتیجه می گرفت نه اینکه در مذاکرات با خانم های x خندان با شند
شایان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
اقایان دلواپس اون موقع که دولت قبلی مال این مملکتو می ریخت تو جیب...اقای ضراب از پول این مردم...صداتون بلند نمی شد... چیه منافعتون تو خطره
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
25
207
چرا بعضی‌ها فکر می‌کنن فقط خودشون همه چی رو میفهمن و غیر از اونا همه خائن هستند؟
واقعا متاسفم برای این آقا با این ادبیاتش!
حامد
|
Singapore
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
25
225
جواب امثال کوچک اف رادرانتخابات میدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
البته اگر تعداد خودتون را الکی بزرگ نبینید و توهم نزنید
انسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
سلام. دیدم ناشناسی در جواب شما از توهم شما در بزرگ دیدت تعدادتان سخن گفته. بحمد الله تعداد شما و ما در انتخابات برگزار شده از سوی دولت اصولگرا در سال 92 با همه محرومیت ها در انتخابات مشخص شده است. حافظ ار خصم خطا گفت نگیریم بر او. البته من بر عکس آنها که ما و معتمدانمان را دشمن می دانند تنها بیت حافظ را عرض کردم و اگر توفیق آشنایی با ناشناسان را بیابم دوستی را پیشنهاد می کنم و به هر حال: با دوستان مروت، با دشمنان مدارا
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
خواهیم دید آقا حامد زیاد هم با این مثبت ها ... تو عمل همه چیز ثابت میشه
نیما
|
United States of America
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
20
207
تهرانی ها تو انتخاب بعدی مجلس دقت کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
من به اقای کوچک زاده رای خواهم داد البته به خاطر ایتمهای خوب زیاد ایشان نه فقط اینبار که به خاطر مردم شجاعانه حرف زد. سیاستمدار باید شجاع باشد
حسين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
تهراني هاي عزيز شما را به اعتقاداتتان قسم در انتخابات با ديد بازتر و نگاه عميق تر و در نظر گرفتن آينده مملكت عزيزمان به پاي صندوق راي برويد و از بوجود آمدن اينچنين مناظر جلو گيري كنيد. اين درخواست ساير هموطنان شما ست
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
25
230
دکتر ظریف دوست داریم
پاسخ ها
محمد مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
اقای محترم از زبان خودت صحبت کن جمع نبند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
برادر شما تو استونی هستی در مورد وزیر امور خارجه ی اونجا نظر بده.. هر وقت اومدی ایران ساکن شدی صحبت می کنیم..
محمد مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
راستی برادر ناشناس حتی اگر تو ایران هم نبودم
فکر کنم به عنوان یک فرزند شهید اجازه نظر دادن دارم مخصوصا اینکه در ایران هم زندگی می کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
14
128
مایه بسی تاسف است ..
پاسخ ها
توحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
جدا ، واقعا ،مایه بسی تاسفه میشه واضح تر بفرمایئد چه چیزی مایه تاسفه . بیست سوالی طرحکردین . آره -نه -هیچکدوم
وهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
16
123
سلام من واقعا واسه این نماینده متاسفم هستم که آقای ظریف با توجه با رهنمود های اقا مذاکرات را رو به جلو میبرد گاهی یک پله عقب میرود تا دشمنان و هدف انان را پی ببرد و بعد برنامه ریزی جهت رفتن سریع به سمت هدف نهای باز هم با توجه به رهنمودهای اقا ولی چرا با دانای بر نادانی خود این نماینده باعث خلل و کم شدن اعتماد به نفس اقای ظریف میشود خدا شاهده این دولت تمام تلاش خود را میکند تا مردم ایران به جایگاه خود دست یابد متشکرم به این دولت اعتماد به نفس دهیم نه پشت انها را خالی کنیم .ازاد سازی خرمشهر را به ملت ایران تبریک میگویم ما ایرانیان سرباز اقا هستیم و منتظر و اماده یک حماسه دیگر تا نابودی اشغالگران یهودی و ...
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
وهاب جون ، شعار نابودی اشغالگران یهودی را نمیشه با برقراری رابطه با طرفداران تمام قدشون جمع کرد. از این دوگانگی خودتون را نجات بدین و تکلیفتون را حداقل با خودتون روشن کنید.
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
احسنت اقا محمد
همه حرف اینه که ما دلمونو خوش کردیم که شورای امنیت قطعنامه هاشو علیه ایران لغو میکنه کدوم شورای امنیت؟ همونی که الان در برابر جنایات آل ملعون سعود لال شده
همونی که جنایات داعش در عراق و سوریه رو میبینه لال کور و کر شده
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
16
163
کوچک زاده با این سخنان در مرحلی بعد رای نخواهد اورد
پاسخ ها
گمنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
تفکرت پایینه . ببین اگه رای نیاورد.
اندیشه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
انشاء الله با امکان شرکت همه معتمدان همه اقشار مردم در انتخابات، وزن و رأی همگان اعم از اشخاص، احزاب و ... مشخص خواهد شد
خوش بود گر محک تجربه آید به میان/ تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
توحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
آه راستی - واقعا رای نمی آره - مطمئنی عزیزم -..این حرفا به شما نیومده چون خودت... و یا اهالی یک محل به ایشون رای نمی دن کارش تمومه و دیگه تو مجلس نیست .بابا ای ول خیلی پیشگویی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
13
163
امثال آقای کوچگ زاده ...همون افراد حامی احمدی نژادن که از رفع تحریم ها ضرر می کنن و ...و نماینده هایی که با صد هزازتا رای تو تهران 10 میلیون نفری بره تو مجلس بهتر از این نمیشه. ...این افراد اهل تهمت زدن توهین کردن و تکفیر مخالفانشون هستن.
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
بابا تکفیر...
رفع تحریم...بابا دلتون خوشه...تو فضا سیر میکنید
ادم باید احمق باشه که با رفع تحریما مخالف باشه
اما احمقتر از اون ادمی که طرف تحریم کننده رو نشناسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
آقا سینا اگه امثال تو که یه مشت تندرو هستیدجلوی پای آقای ظریف و تیم مذاکره کننده سنگ نندازید هم توافق میشه و هم تحریم ها بر داشته میشه.اما بعضی ها دوست ندارن منافع خودشون رو از دست بدن و 8 سال بخور بخورشون به پایان برسه.
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
افرین اگه جلو آمریکا نترسیدن تندرو بودنه آره داداش ما تندروییم
چون اگه قرار بود مثل شما فکر کنیم سال 59 کل کشور رو دو دستی میدادیم به صدام
میشه بگی کدوم منافع با رفع تحریم از دستمون میره؟ بخوربخور رو کی را انداخته؟
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
حیف که نمیزارن جوابتو بدم
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
عزیزم میشه بفرمایید آقای کوچک زاده چندتا بندر و چندتا انبار احتکار دارند که ایشون با توافق به اصطلاح هسته ای متضرر می شن . اگه اینجوری استدلال بکنیم که میشه گفت تمام کسایی که دارند برای آمریکاییها... می خوان برای خودشون منبع در آمد و راه فرار بازکنن درست مثل وزرای دولت آقای خاتمی که بعد از انتخاب آقای احمدی نژاد ... تو آمریکا رفتند ببینید اصلا دیگه حرفی ازاونا هست ضمنا آقا محمد مثل اینکه ایام بکامه زندگی تون هم مرفه که داری حرص اینا رو میزنی...
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
16
143
دکتر ظریف ما مردم ایران با تمام وجود از شما حمایت میکنیم دعای ملتی امیدوار بدرقه شما و تیمتان باد درود بر مردان عمل نه مردان حرف
پاسخ ها
شایان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
یعنی فقط همفکران شما رفتند جنگیدند...
محمدرحیم صابری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
36
24
اگر تصمیم گیری در چهار چوب این فیلم باشد حق رو به آقای ظریف میدم چون مظلوم واقع شد هر چند آقای کوچک زاده هم منتقد هستند و باید بهشون احترام گذاشت به دستور رهبری منتقد و نقد شونده باید محترمانه برخورد کنند کسی حق اهانت ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
11
113
زنده باد دکتر ظریف ..... ملت فهیم ایران مانند کوه پشت سر شما و تیم شما ایستاده اند.
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
کدوم کوه... همون کوهی که آهو ناز داره آی بره
توحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
منظور از ملت فهیم ایران همون آقایان ناشناسند که پشت پرده اند دیگه ای ول چشم نخورین ملت خودشون زرنگتر ازاین حرفان که هندونه زیر بغلشون بذارین
محمد علی مهرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
12
84
اقای ظریفدوستتدارم واقای کوچک زاده بخاطر توهین به اقای ظریف خانوادگی بهت رای نمیدهیم تا به مجلس بعدی نروی
saeid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
13
72
بابا توروخدا توافق كنيد .. به خدا وضع زندگي مردم هر روز داره بدتر ميشه . امثال اين آقا خدا ميدونه چه منافعي دارند كه اگه توافق بشه اين منافع به خطر ميوفته . حاضزند همه از گرسنگي بميرند ولي منافعشون حفظ بشه
پاسخ ها
؟؟؟؟؟؟
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
شما هم فقط به فکر این باشید که قیمت جنسا چند در صد کم و واردات راحت تر انجام بشه تورو خدا توافق کنید حتی اگه لازمه دانشمندامون رو تحویل بدیم
مراکز نظامی مون رو لو بدیم امنیت کشور رو نابود کنیم وقتی هم که جنگ شد باید همین جنس ها رو بزاری جونتو بر داری بری مگه خود اوباما نگفت اگه گزینه ای داشتم که باهاش پیچ ومهره های هسته ای ایران رو باز می کردم انجامش می دادم یعنی اگه می تونستم حمله کنم لحظه ای ذرنگ نمی کردم چون نمی تونم پس مذاکره می کنم ساده لوحانه است که فک کنیم اگه توافق کنیم دیگه جنگی در کار نیست اگه اینطوره چرا می خوان از مراکز نظامی باز دید کنن واقعا با چه منطقی به لغو تحریم ها امید دارید با کدوم سابقه از امریکا
ایر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
ای وا دوست من ما هم از تورم و تحریم خسته شدیم اما نه به قیمت ... عزت فروشی مطمئن باش اگه داوطلبانه هم تمام مراکز هسته ایمونو با خاک یکسان کنیم غربیها و آمریکا باز هم بهانه دیگه ای برای تحریم کردن دارن پس اگه فکر کردین با این توافق همه چی بخیر و خوشی تمام میشه باید گفت خیلی خوش خیالی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
10
62
این اقای کوچک ابروی اصولگراها رو برده. دوباره بهش رای ندین.
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
چشم آقا علی منتظر دستور بودیم ...بابا دلت خوشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
8
45
چجوری از تحریمها نفع میبرن؟ یکی برای من توضیح بده. اینا که مشکل مالی ندارن؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
12
70
درود بر دکتر ظریف و انسانهای شریف و وطن پرست امثال ایشان. به امید انتخابات آینده مجلس .
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
درود بر صدام یزید کافر...
یاد اخراجی ها بخیر
سهیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
درود بر ..درود بر وعده های خام و درود بر خوش خیالان
omid
|
Armenia
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
8
63
تهرانیها در انتخابات آینده این رفتارهای کوچک زاده و رسایی و بعضی دیگر از نمایندهای... را فراموش نکنند.جواب آنها را در انتخابات آتی باید داد.نمایندهایی که در دوره احمدی نژاد وبا پولهای کثیفی که رحمانی فضلی و رحیمی معاون اول احمدی نژاد به آن اشاره کرد ند ،نماینده شدند... نمایندگان اقلیت ملت نه اکثریت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
باشه این رفتارهای شجاعانه این نمایندگان را فراموش نمی کنم بهشون رای می دهم. اما شما داری تهمت می زنی این رفتار شما را هم خدا فراموش نمی کنه چون حق الناس است.
ایرانی
| Mexico |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
منطق داشتن شجاعته .حقیقت را قبول کردن شجاعته.نه از رهبری خرج کردن.
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
خوب حالا شما اکثریتی یا اقلیت البته با مثبت هایی که گرفتی حتما اکثریت اقلیتید چون با یه بار خارج شدن و دوباره وارد شدن به سایت میتونی دوباره به خودتون مثبت بدین پس منفی ها حقیقی اند نه مثبت ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
4
30
همه چیز روشن ومشخص است!!عاقلان دانند
على
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
11
57
اقاي كوچك زاده نميدانم تهرانيها رو چه حسابي شما را نماينده خود كردن كسيكه طرز صحبت كردن با فردي كه اينقدر زحمت ميكشد نميداند برايش متاسفم. ظريف ٩٥ در صد ايرانى شما را دوست دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
نخیر اقای ظریف اشتباهی دشمن را به جای دوست گرفته
توحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
عزیزم تو بهتره از طرف 95 درصد ... نظر بدی نه از طرف 95 درصد ملت بزرگ ایران
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
14
62
آقای ظریف عزیز
این آقایون نماینده ملت نیییییییییییییستن
من از طرف مردم ایران از شما عذر میخوام
ما میدونیم شما چقدر زحمت کشیدین
به خدا میدونن همه
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
فدات شم کی شما نماینده مردم ایران شدید؟
فعلا اقای کوچکزاده نماینده شده که شما قبولش ندارید
البته مهم نیست
....
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
هیچکس منکر زحمت های اقای ظریف نیست ولی ایشون داشت از خط قرمز رد میشد که با هوشیاری رهبر و با یک سخنرانی ساده مشکل حل شد.اقای ظریف بدون فرمان گرفتن از نظام حق هیچ امضایی نداره.
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
وقتی به شما میگن این جنس رو 100 تومن بفروش
اگه نتونستی 90 اگه نشد 80و...
اگه دیگه نتونستی کمتر از 20تومن نفروش
شما میری همون اول میگی داداش بیا این 20 تومن برا شما دیگه چه انتظاری میشه از طرف داشت...
علی
|
-
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
12
47
زنده باد دکتر ظریف ، یار آزاد تیم ملی . . . !!!
پاسخ ها
سهیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
زنده باد زنده باد اما کدوم تیم ملی والیبال ،بسکتبال ، فوتبال و یا ....
پهلواني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
80
12
آقاي ظريف اگه يكم جرات داشت دشمن اينهمه پرور عمل نمي كرد كه دشمن به خودش اجازه دهد ادعاي بازرسي از دانشمندان ومراكز نظامي ايران داشته باشدآخه چقدر بايد به دشمن روي خوش نشان داد؟اگر ما واقعا پيروامام حسين (ع)باشيم به تبعيت ازامامان بايد كه از دشمن فاصله بگيريم وهيات من الذله
پاسخ ها
اميد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
عزيز دل برادر شما هتاكي و بي ادبي را با جرات اشتباه گرفتي اگه فك ميكني كوچك اف بخاطر هتاكي و بي فرهنگيش با جراته واقعا براي تو و امثال تو كه در اقليت كامل هستيد متاسفم . همان بهتر كه احمدي نژاد رييس جمهور و كوچك اف و رسايي نماينده شما باشند . باشد كه خدا شما را هدايت كند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
آقای پهلوانی تو که انقد سرت میشه برو مذاکره انجام بده ...ببینیم چه میکنی..... یا میخوای سعید جلیلی رو بفرست
محمد مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
ناشناس به جلیلی بی احترامی نکن
هرچی باشه حیا ی بیشتری نسبت به ظریف داره
جونش هم8 سال برای برای دفاع از مملکت گذاشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
آقای محترم ....حتی شاگرد های ظریف هم مثل جلیلی نیستند....
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
همطن عزیز زیاد از حرف آقا امید دلگیر نشو از قدیم گفتند کافر همه را به کین خویش پندارد ایشون خودشون چون تو اقلیت هستند همه را تو اقلیت می بیینند .
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
10
52
مردم تهران باید امثال کوچک زاده و هم فکران او را که ادعا دارند حامی ملت ایران و مدافع مردم هستند بشناسند و به آنها رای ندهند
پاسخ ها
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
چشم ،حتما ، امر و دستور دیگه ای باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
11
49
آقای دکتر ظریف
از جواب قاطع شما ملت بزرگ ایران به وجد آمد وبیگانگان بدانند که وزیر امور خارجه را دست کم نگیرند
اقای ظریف با انداختن ان چفیه بر گردن رشیدتان حرف ملت را زدید که بسیج مال همه ی نظام است ونه عده ای خاص وان هم ابزار تهدید
ای کاش این افراد کمی به عقل خود هم احترام می گزاشتند که بی مدیریتی آنها چه ضربه ها که به منافع ملی نزد
پاسخ ها
اميد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
اي ول لايككككككككككككك
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
اینکه دو ساله معیشت مردم را به مذاکرات گره زدند چی؟ اینکه بازرسی از اماکن نظامی و مذاکره با دانشمندان ما را امضاء کردن چی؟
ایرانی
| Mexico |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
2سال نه 10 سال .6سال فقط جلیلی رفت وامد وبعد ازهرمذاکره یک تحریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
مشکل از مدیران سازمانها هست که از ابتدای انقلاب به جای حمایت از سرمایه و توان داخلی ، به فکر پرکردن جیب خودشون از راه واردات بودند.
گمنام313
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
68
14
اولا ک چرت نگید..کی گفته 90درصد موافق ظریفن؟؟
پس اون 49درصد ک ب روحانی رای ندادن آدم نیستن؟
یه مشت هم عقیده دور هم جمع شدین به به و چه چه میکنید از دنیا خبر ندارین...
آقای ظریف اگه دعوا بلده باید با اون آمریکایی های خاءن دعوا کنه نه با خودی ها..
مصداق بارز رحماء علی الکفار اشداء بینهم شدن تیم مذاکراتی مون.....
خدا عاقبتمومو بخیر کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
ممنونم که اومدید و حمایت کردید
واقعا اشکم داشت واسه خون شهدا که داره پایمال در می اومد
ممنونم
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
مخالفان توافق فقط 11 درصدی هستند که به جلیلی رای دادند اقای اقلیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
اتفاقا شمایی که از دنیا خبر نداری؟فقر و بدبختی
مردم رو نمی بینی؟این نماینده ها توی 8 سال کجا
بودن.
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
سلام
چرت شما وامثال شما میگیدکمی به نظرات و موافق و مخالفها نگاه کنید میفهمید کی چرت میگه...
روحانی بارای بالا رئیس جمهور شده نه 51%
این عده هم عقیده بدون شک بیشتر از شما وبهتر ازشما دشمن وآمریکارو میشناسند
آقای گمانم313
واما آقای ناشناس
شماهم بیجا میکنی از خون شهدا خرج میکنی من خودم خانواده شهید هستم... شهیدان ما جونشون رو ندادن که امثال شما برای منافع خودتون ازش استفاده کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
عجب زمانیه
بابا به ظریف رحم نمی کنید به روحانی رحم نم کنید به مردم رحم نمی کنید
الاقل قرآن رو مورد تعرض قرار ندید
نمی دانم این مدعی العموم کجاست ؟
خوابی یا بیدار ببین آیه قران رو باهاش بازی می کنن
مگه ظریف دعوا می کنه یا کوچک زاده شما
چشم که مشکل داشت مثل ابنکه گوشت هم دچار توهم شده
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
از رویه نظرها همه چیز مشخصه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
45
5
متاسفم واسه تابناک که فقط نظرات همسو مو افق با خودش را منتشر میکنه
پاسخ ها
اميد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
براي خودت متاسف باش كه موافق نيستي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
بابا دقت نظر! اینجا آفتاب هست نه تابناک! نکنه همین نظر رو قبلا برای تابناک دادی و اینجا کپی-پیست کردی؟
حسن حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
10
50
حیف از اقای ظریف که باید با این ادمهای کوچک دهن بدهن شود
پاسخ ها
توحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
بابا ای ول شما به بزرگواریتون ببخشید که ایقدر با ادبید
پریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
8
46
واقعا برای شخصیت نماینده ها تاسف خورد شما بی سوادا مایه ننگید
پاسخ ها
توحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
بابا دمت گرم خیلی باحالی استاد باسواد آدرس بده خدمت برسیم برای کسب سواد ولی خدائیش ارزون حساب کنی ها
هادی
|
Singapore
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
8
52
ما گرسنه ایم . ما نان میخاهیم . آقای کوچک زاده ما رفاه می خواهیم . صنعت میخواهیم . می خواهیم اقتصاد قوی داشته باشیم. با جهان تعامل کنیم . لازمه انرژی هسته ای و دوام آن و انقلاب اقتصاد خوب است . جهانی شدن است . در شرایط کنونی انرژی هسته ای مثل نوشابه ای است که سر سفره ای قرار گرفته که حتی نان هم روی آن یافت نمی شود. باشکم گرسنه نوشابه خوردن است.
ولی شما آقای کوچک زاده بی خرد . چون خود و زن بچه شما در رفاه است درک نمی کنید که شب را گرسنه خوابیدن یعنی چه؟ درک نمی کنید؟ درک نمی کنید بی خانمان شدن یک مرزنشین بدلیل جنگ یعنی چه؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
آقا هادی همه حرفات درست اما خداوکیلی شما فکر میکنید بعد از 37 سال نامردی تمام عیار آمریکا و نوکران مواجب بگیرش آیا با این توافق ، مشکلات حل میشه و مملکت گل و بلبل میشه و غربیها خصوصا آمریکا و دست نشونده هاش هیچ بهانه ای نخواهن گرفت؟ آیا قبل از موضوع انرژی هسته ای ما تحریم نبودیم؟ ختم کلام اینکه تا منافع اسرائیل در خطر باشه و ایران دشمن درجه یک این رژیم منحوس باشه اوضاع همینجور باقی خواهد ماند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
واقعا حرف دل ملت رو زدی آقا هادی
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
7
38
با سلام - واقعاً جای بسی تأسف است برای این نماینده که از روی محافظه کاری هم شده جرات ارائه تفکرات خودش را نداره و تو مجلس بجای دفاع از حقوق ملت، به یکی بهترین رجال سیاسی کشور انگ خیانت مزنه، به کسی استاد و کارکشته سیاست بین الملی هست درس دیپلماسی می خواد بده ، آقای کوچک زاده عزیز چطور موقعی که ایشان وقتی به عنوان وزیر امور خارجه به مجلس معرفی میشدن و تونست رأی اکثریت مجلس رو کسب کنه خائن نبود؟ و یا با توجه حضور ناظرین متعدد و مختلف حاکمیت بر روند مذاکرات نسبت به عملکرد جناب دکتر ظریف گرانقدر برچسب خیانت زده نمیشه و شما با مدرک به ظاهر مهندسی آبیاری و زهکشی به کسی که استاد در عرصه سیاست هست خائن اعلام می نماید لطفاً در دیدگاه خودتان تجدید نظر نمائید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
سلام علیکم
صحن مجلس غیر علنی بوده فیلم کوتاهی هم که بدون اجازه گرفته و بین مردم پخش شده ابتدا و امتهایش معلوم نیست اما در سایتی خواندم خود اقای ظریف به خودش این نسبت را داده
توحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
باعرض ... آقا کیوان میشه بفرمایید شما نماینده کدوم شهر در مجلسید که آقا کوچک زاده از شما هم پائین تره ضمنا نیازی به گفتن آقای کوچک زاده نبود مردم خودشوت بعد از یکسال چهچه و به به میدونند که خیانت کرده یا نه
ناشناس
|
Japan
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
6
27
بد بختی و ورشکستگی و فقر مردم برای این مردمان کوچک جز سود هیچی ندارد
اینا ها جای مدرسا ها رو گرفته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
41
7
یه ایرانی واقعی میدونه عزت و شرف ایرانی یعنی خودتون انتخاب کنید عزت یا نان؟؟؟؟
خون شهدا یا نان؟؟؟؟
اشک های یه مادر شهید که خون بچش داره پایمال میشه یا نان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
سلام
ببخشید من اشتباهی به شما امتیاز منفی دادم ثبت شد اما هر کاری کردم جبران کنم و امتیاز مثبت بدهم نشد.
مدیر محترم سایت لطفا پخش کنید بحث حق الناس است
ناشناس
|
Turkey
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
4
33
خائن کسانی هستند که میخواهند برای حفظ منافع مادی و سیاسی خود و جناحشان مملکت را به سقوط بکشانند . خائن کسانی هستند که رانت اقتصادی کشور را در دست خود و خانواده قرار داده وامنیت مملکت را نا امنی خود میدانند .خائن کسانی هستند که اسرار مملکت را بارها افشا نموده اند همان هایی که ورود اس 300 به کشور را فریاد زدند و امروز با هر بهانه ای تلاش مینمایند اسرائیل را از جزئیات پنهان و مغفول مانده مذاکرات هسته ای مطلع نموده تا نتیجه مذاکرات را به ویرانی کشند . خائن کسانی هستند که منافع ملی و امنیت نظام را قربانی مطامع شخصی و گروهی خود مینمایند پناه بر خدا از این ظاهر فریبان خیانت پیشه .
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
اخی کی اطلاعات کشور رو افشا کرد که باعث ترور شهدای هسته ای شد
چرا تاریخ رو میپیچونی
شما انقد ......که فکر میکنید توافق هسته ای به نفع این حطب یا به ضرر اون حزبه
اگه مقاومت دولت نهم و دهم نبود دوستان چیزی برا فروش نداشتن
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
شهدای هسته ای از بی کفایتی دولت نهم ودهم بود که نتونست از جونشون محافظت کنه آقایون براخودشون انواع خدم وحشم میبردن سفرهای خارجی و تورهای ایرانگردی به اسم سفر استانی اونوقت نتونستن از چندتا دانشمند محافظت کنند تا الان از اونها استفاده تبلیغاتی بکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
38
8
مجلس اگه مجلس بود وزیر جرات بلند صحبت کردن با نمایندشو نداشت
فرات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
29
10
عزيزان. چرا شما به ماهيت بحث توجه نمي كنيد. آيا شما با بازجويي از دانشمندان هسته اي موافقيد!!!!!آيا شما با بازرسي به توليدتصليحات نظامي كه موجب افتخار امنيت كشور موافقيد!!!! اگرتوافق كنيم واين ظلالت را بپذيريم اين مورد قبول شماست !!!!! حرف رهبري و نگراني نمايندگان ازپذيرش چنين توافقي است كه اگراين باسد ضلالت است نه توافق. وبدانيدآمريكا نه تحريم ها را برمي دارد ونه بجز سرنگوني اين نظام تفكري درسر دارد كه البته به گورخواهندبرد چنين خيالي را. انشاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
ان شاء الله. با عرض معذرت لغت شما معنای دیگری می دهد
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
6
34
آقای ظریف تمام تلاش خودش رو برای بیرون آوردن ایران از این اوضاع می کنه اونوقت این نمایندگان
افراطی و تندرو ایشون رو خائن خطاب می کنند.هر کسی از راه می رسه بدون هیچ تخصصی درباره ی این
موضوع مهم نظر می ده.این قدر که افکار و حرف ها ی این افراد آقای ظریف رو اذیت می کنه مذاکرات به
ایشون این قدر فشار نمی آورد.در نهایت هم مردم عادی بی چاره که روز به روز فشار بر اون ها بیشتر
می شود آسیب می بینند،نه امثال این آقایون.تو این کشور همه چیز برعکسه خدمت،خیانت تلقی میشه
و خیانت،خدمت.فقط جالب اینجاست که این آقایون در این8سال در خواب تشریف داشتن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
لاییییییییییییییییییییییییییییییک.عالی بود،دمت گرم.
پوریا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
درود بر شما که حرف حق و زدی...
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
اره منم موافقن تو این کشور همه چیز برعکسه
که میگی تو 8 سال کشور اینجور شد و انطور شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
دقیقا همینطوره.چه عجب یکی بدون ترس حرف حق زد.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
احسنت
درود بر ظریف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
8
2
شما اول املا نوشتن تسلیحات را یاد بگیرید بعد نظر بدهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
30
7
این ادمایی که از این مذاکرات دفاع میکنند اگه زمان پیامبر در شعب ابیطالب بودن حتما سر پیامبر میبریدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
استاد ممكن هست يه تحليلي هم در مورد پيامبران ديگه هم بديد و با شرايط امروز مقايسه بفرماييد.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
40
4
این دولت برای مردم چیکار کرده ظریف جز خواری وذلت مگه کاری هم برای این ملت انجام داده، امثال کوچک زاده دلشون میسوزه،شما چه میدونین خروس کجا تخم میذاره
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
والا تا جاییکه ما میدونیم مرغ تخم میذاره نه خروس! مگه اینکه شما مجبورش کنید!نیست که شما عده ی اقلیت برا اکثریت ملت تکلیف تعیین میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
خروس اگه تخم گذار بود برادر من، الان شما و امثال شما با خیال راحت داشتن کارشونو می کردن! اتفاقا چون تخم نمی ذاره دارین آتیش می گیرین! که کاری کنن تخم نذاشتن خروس رو گردن ظریف و تیمش بندازین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
حق با شماست جناب مرتضي
اما شما كه مي دونستيد تو اين هشت سال رفتيد و هر چه كه تخم بود برداشتيد به خاطر همينه كه الان اينقدر جسور هستيد. درسته؟
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
2
16
اگه ما بجای دخالت تو سیاست مملکت تمرکزمونو تواقتصاد میذاشتیم الان ما کشور های دیگه رو تحریم میکردیم ولی متاسفانه یادمون دادن به جون هم بیافتیم یه مشت سود جو هم از این فرصت استفاده اقتصادی ببرن صنعتی وجود نداره ما نتونیم توش حرف اول دنیا رو بزنیم اقایون مجلس و دولت باید بدونن ابزاری هستند که ما برای اونها تصمیم میگیریم وباید در خدمت مردم باشند 33 ساله دو گروه شدیم میزنیم تو سر خودمون دیگرانم از دور به ما میخندن
مبین
|
Netherlands
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
3
13
عمو ظریف خیلی دوست داریم خودتو بخاطر ادمایی مثل این کوچک اف ناراحت نکن
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
3
12
جناب دكتر ظريف گرانقدر
همه مي دانند شان جنابتان اجل از امثال كوچك زاده است.
جواب دوست نادان شايد سكوت باشد. خدا يار تو باشد دكتر ظريف ايران زمين
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
3
33
سلام
جالب اینجاست فردا اگه توافقی هم حاصل شد این آقای کوچک زاده و همفکرانشون جوردیگه ای از منافع حاصل شده ازتوافق استفاده کرده ...... برا خودشون
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
هواپیماهای دسته دومی رو که شرکت ماهان از یه شرکت خارجی گرفته رو در جریانش هستین؟
قراره آمریکا مصادره کنه
اون شرکت رو هم تحریم کرده
بازم دلتو خوش کن به توافق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
قرار مصادره کنه حرف مفته هروقت مصادره کرد بیا حرف بزن
انقدر هم نگید ظریف اجازه بازرسی ومصاحبه با دانشمندان به 1+5داده هیچ اجازه ای داده نشد ظاهرادولت موردحمایت شما و این آقا کوچیکه قبلا این اجازه رو داده بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
گفتند اگر این هواپیماها از کشور خارج بشه آنها را مصادر می کنند. البته همه این مداکرات و تحریمها و ... نقشه غرب است و تیم ایرانی دارن در زمین غرب و با قواعد غرب بازی می کنند و شکست می خورند مگر اینکه زمین بازی و قواعد بازی را عوض کنند و خودشان تعریف کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
1
2
پخش و رسانه ای کردن این مطالب به نفع دشمنان این ملت است .
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
4
13
فکنم کمی کلاس آداب معاشرت برای کسانی مثل کوچک زاده لازم هست تا اینطور حیثیت ملتو بر باد ندن من به روحانی رای ندادم ولی موافق این اوباش گری تو مجلس هم نیستم ظریف فعلا نماینده ملت هست کسی حق نداره اینوری حرف بزنه باهاش
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
فکر کنم یه جابجایی کوچکی صورت گرفته فعلا اقای کوچکزاده نماینده ملته
اقای ظریف نماینده دولته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
امثال تو به این آدم رای دادن.خدا رو شکر
دیگه دست نماینده های افراطی مجلس برای مردم رو شده.هیچ وقت ظریف رو با این بی سواد ها مقایسه نکن.آقای جابجایی.
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
منطق شما همینه
کسی که از شما انتقاد کنه میشه بیسواد
چی رو شده؟
حسین
| - |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
آقا سینا متاسفم برای شما که متوجه نیستی اینها نماینده حزب پایداری ان.
وگرنه تو دولت قبل که کمرمان زیر تورم خم شد یکم فریاد بر سر وزاری قبل هم می کشیدند.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
4
20
اقا ول کنین افرادی ماننده کوچک زاده ورسایی اونقدر منفورن که دیگه تو این کشور جایی ندارن.ما از مردم فهیم تهران میخواهیم این جور ادمهارا نفرستند مجلس که ابروی کشور مون را میبرند.
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
منفور خودتی
ابروی کشور رو کس دیگه داره میبره که برا پول همه چیزو داره به آمریکا میفروشه
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
فعلا که ظریف داره پول وآبروی ازدست رفته توسط احمدی نژاد رو برمیگردونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
فعلا که آبروی این کشور رو احمدی نژاد ... بردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
4
15
کوچک زاده وامثال او باشکمی پر وحقوقی حداکثری صحبت میکنند وفکر من وامثال من حداقل بگیر با ماهی۷۰۰ هزار تومان نیستند امان از خوشی
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
3
11
اقای ظریف تمام تلاشش برای بهبود روابط با دنیاست این اقایونی که مخالف امریکا و 5+ 1 هستن چرا در برابر روسیه و چین که دارن کشور و چپاول میکنن سخنی به میون نمیارن؟حالا که قراره با برداشتع شدن تحریمها اوضاع مردم بهتر بشه سنگ اندازی این نمایندگان نااگاه از اوضاع اقتصادی و بی اهمیت بودن معیشت مردم جای سوال دارد
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
آخی چقد خوب میشه آمریکا قراره تحریمارو برداره
ینی فکرشو میکنم ... دوست دارم بگم...........
یهو آمریکا به این نتیجه میرسه که بعد از 35 سال بیاد تحریمارو برداره و همه چیز گل و بلبل بشه
واقعا که...
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
4
15
زنده باد دکتر طریف.الحق که هنوز فکرت رشد نکرده اقای کوچک کوچک زاده.شماها از توافق میترسید چون منافع خودتان به خطر میوفته!!!
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
کدوم منافع؟
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
8
9
هرکی با زیر سوال بردن اصول ارزشی مملکت ما مخالفه ودوست داره سایه آمریکا بالا سر این کشور باشه خائنه.مذاکره با کی آخه؟ما تا زمانی از دولت حمایت می کنیم که آقا حمایت کنه نه کمتر نه بیشتر.هرچی رهبر عزیزم بگه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
10
3
سلام اینقدر خوش بین نباشید چرا عاقلانه فکر نشینید یک نگاه. به دور و اطراف کشورتان بکنید و رد پای آمریکا. و اسراییل و نوچه هاشون امثال داعش رو ببینید از منفعت. اونا که سود برده چرا خودمونو بایک سری حرفا سرگرم کردیم ولی انگار خدا به ما چشم و گوش نداده تا ببینیم و بشنویم جنایات این جنایتکاران. را دارن دست ما شکلات میان و از گردن و دست ما طلاجات ما که اون هم هویت و اقتدار. ماست را به غارت میبرند حالا شما دارید میگویید. ظریف و کوچک زاده ببینیم کاپیتولاسیون داره تکرار میشود اگه با این وضع آقایان تیم مذاکره کننده دارن پیش میان باید منتظر از دست دادن همه هویت خودمان باشیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
7
4
آهای آفتاب چرا نظرای مورد علاقتو میذاری این نماینده ی اون مردمیه که عزت و شرف کشورشون با هیچ چیز عوض نمی کنند حتی اگه به نون شب محتاج بشند ولی ظریف نماینده ی اونایی که همیشه دوست دارن برای حل مشکلات دستشون جلوی دشمنای این مرز و بوم دراز کنن
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
13
4
احسنت بر این نماینده غیور ایران زمین
پاسخ ها
حسین
| - |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
اگر این نماینده غیور بود روزی که کمرمان زیر بار گرانی و تورم شکست داد می زد.
نه عزیزم این مدل نماینده ها فقط به فکر منافع خودشان هستند و حزبشان نه مردم.
ضمنا توهین و تهمت باعث غیوری کسی نمی شود.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
3
10
درود بر آقای ظریف خواهشا به حرف این تن پروران نمایندگان مجلس که دوست دارند مردم همچنان مثل دوران قاجاریه در تنگا و بلوا زندگی کنند گوش ندهید و به پیشبرد اهداف خود و مملکت صادقانه ادامه بدهید که مطمئنا دعای مردم در رسیدن به نتایج کامل ،کمک رسان شما و کلیه عوامر دولت شما خواهد بود
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
5
10
زنده باد ظریف
پاسخ ها
محمد مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
ظریف چیکار کرده جز گرانی که می گید زنده باد
حسین
| - |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
محمد مهدی عزیز تو به خوابت ادامه بده
مث اینکه هنوز گیجی.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
5
9
درود بر آقای ظریف خواهشا به حرف این تن پروران نمایندگان مجلس که دوست دارند مردم همچنان مثل دوران قاجاریه در تنگا و بلوا زندگی کنند گوش ندهید و به پیشبرد اهداف خود و مملکت صادقانه ادامه بدهید که مطمئنا دعای مردم در رسیدن به نتایج کامل ،کمک رسان شما و کلیه عوامر دولت شما خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
3
8
طبق گفته مقام معظم رهبری که در ابتدای مذاکرات فرمودند من به این مذاکرات خوش بین نیستم ولی با مذاکره هم موافق هستم هر چند ماهیت دشمن آمریکا برای ما اثبات شده است . این مذاکرات با بهانه های آمریکا آخر به جایی نمی رسد ولی برای نمایندگان ما هم این رفتار مناسب نیست زیرا دشمن بیشتر سوءاستفاده میکند و دنبال درگیری و اختلاف بین نمایندگان و مسئولین در ایران هستند.
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
کلا حرف حساب منفی داره
منطق دوستان اینجوریه
آیدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
4
13
این نماینده ها دیگه واقعا آبروی نظام رو بردن.کاسه داغتر از آش شدن.جای اینا چاله میدونه نه مجلس.با وجود مواضع صریح رهبرمون هم باز مانع تراشی میکنن
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
8
5
طرف اومده تو مجلس داره میگه بازرسی از مراکز نظامی رو به صورت مدیریت شده پذیرفتیم ینی تحریم بعلاوه تحقیر...حالا شما بیا بگو اقای کوچکزاده چرا به ظریف گفتی بال چشمت ابروی
از چی دفاع میکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
یادت میاد آقای عراقچی در برنامه گفتگوی ویژه خبری چی گفت،گفت اجازه دسترسی نه بازرسی از مراکز نظامی بر عهده فرماندهان نظامی است خوب به فرماندهان نظامی باید بگید این حرفارو اصلا
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
به قول شما دسترسی
فرقی هم میکنه
همه چیزو توافق کنیم بعد بندازیم گردن فرماندهان نظامی!
خب بعد مامورای آژانس میان میگن فرماندهان نظامیتون همکاری نکردن...دوباره تحریم...اینکه فکر کردن نداره
خدا آبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
5
11
"وقتي صداي کوچک زاده ها روزبروز بلندتر مي شود!"و بزرگ زاده ها چاره اي ندارند جزآنکه خاموشي گزينند!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
5
14
درود و صد درود به فرزندان پاک سرشت و بااخلاص این مرزوبوم.آقای دکتر ظریف دست مریضات.موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
6
12
درووووووووود بر ظريف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
4
13
معلومه اشكال ازمن وامثال ماست كه درانتخابات مجلس شركت نكرديم چون تصورميكرديم راي ما چندان اثري ندارد... كريمي قدوسي مثلا شدنماينده مردم مشهدوكوچك زاده وامثالهم ... ملت بايداعتمادبنفس واراده بيشتري براي مجلس بعدي بخرج بدهدتا كمترشاهداين مسايل باشيم
مهرداد
|
Netherlands
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
3
12
این بی نظمی و بی قاعدگی بهترین فرصت برای اختلاس و دزدی و.....
اگه توافق بشه دیگه کی می تونه پولشویی کنه؟
الان ما داریم در ازای فروش نفت یک سوم ارزش پولمونو از کشور های دیگه میگیریم چون واسطه هست
عدد خیلی بزرگه.......
مبارزه ظریف خیلی زیباست اون می خواد دست این افرادو قطع کنه.....
اونام پول دارن, هزینه می کنن و افرادی مثل اقای کوچک زاده استخدام میکنن....
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
4
14
دورود بر مرد بزرگ ایران وامیر کبیر دوم یعنی جناب اقای ظریف
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
3
20
خائن کسی هست که نمیخواد یک ملت نون واسه خوردن داشته باشن....این اقایون انگار خیلی دارن راحت زندگی میکنن...اقای ظریف ما حمایتت میکنیم
سیدسعیداصغری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
1
4
آفتاب واقعا موفق باشی با این خوانندهات
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
3
16
این آقای کوچککککک و تمام جبهه پایداری در حدی نیستن ک بخوان حتی بادکتر ظریف صحبت کنن از طرفیم از دکتر ظریف نا امید شدم چونکه با این افراد کوچک نباید بحث کرد.این دلواپسان حاضرن مملکت نابود بشه فقط پیروزی به اسم جناح مخالف ثبت نشه.وای بر این دشمنان اصلی ملت
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
5
13
سلام با یه کلیپ و 4 تار حرف یکیاره یکی از محبوت ترین چهره های دنیا رو زیر سوال نبریم
ظریف بهترین وزیر خارجه کشور بوده
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
(جناب خان) محبوبترییییییییییین
معیارت برا این حرف چرت چی بود؟
البته با عرض پوزش
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
17
5
در تابستان سال پیش مردم غزه زن و کودک بی گناه رو قتل عام کردن و آمریکا از این کار اسرائیل حمایت کرد -تیم مذاکره کننده با آمریکا دست دادن و پای میز مذاکره نشستند و با وحشی های دنیا مذاکره کردند بعد از توافق آمریکا همیشه تهدید و تحریم و تحقیر می کرد-تیم مذاکره کننده باز هم پای میز مذاکره نشستند-
خودتون قضاوت کنید انصفا این چه مذاکره ای هس که طرف مقابل هی داره تهدید و تحقیر میکنه
این چه مذاکره ای هس که به دشمنان ملت اجازه میده از تاسیسات نظامی بازدید کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
6
16
فقط دکتر ظریف. وسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
1
3
تا مردم با هم اتحاد درست و حسابی نداشته باشند و تا زمانی که نتوانند مشکلات داخلی مملکتشان را به درستی و به دست خودشان حل کنند چه توافق بشود وچه توافق نشود هیچ دردی از این مملکت واز این مردم دوا نخواهد شد. بلکه شکل و قیافه مشکلات عوض میشود .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
5
9
خدا قوت ظریف...............
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
4
5
یه سوال داشتم و اون اینکه چرا با این که روز اول دکتر ظریف گفت تحریم ها در روز اول اجرای توافق برداشته میشن الان خود تیم مذاکره کننده این را رد می کند.
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
4
11
ظریف دوست دارم برو جلو
برای ما بجنگ
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
2
اختلاف نظر همیشه ودرهمه جا هست آیابایدانسان نظرخودرابا فحش وتوهین به افرادبیان کند وقتی منطق هست چرا.......؟
کشورهای اطراف ما ازهمین روش خواستندحرف خودرابزنندکه به این روزها گرفتارشدند. این دل سوزی نیست که دشمن راشادکنیم وانسانها اگربه معاداعتقاددارندپس مواظب حرفهای خودباشند نه تحت تأثیربعضی افرادوحرفهای آنها قرارگیرند.
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
9
5
خوبه دلتونو به اقای ظریف خوش کنید
کلاه که گشاد باشه سر همه میره! شماهم یکیش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
لطفا ...
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
8
5
مرگ بر این امریکا که هرچی اتیشه از گوره امریکا بلند میشه
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
مثل اینکه بعضی ها با این هم موافق نیستن...
هما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
3
11
ازمردم شریف تهران عاجزانه خواهش می کنم با حضور میلیونی در انتخابات مجلس امسال نگذارند افرادی مثل کوچک زاده وارد خانه ملت شوند
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
چیز دیگه خواهش نکنی
هما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
5
11
ازمردم شریف تهران عاجزانه خواهش می کنم با حضور میلیونی در انتخابات مجلس امسال نگذارند افرادی مثل کوچک زاده وارد خانه ملت شوند
مردم
|
United States of America
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
3
10
آیا مخالفات توافق، تا به اکنون از وضعیت معیشتی مردم اطلاع گرفته اید
آیا نمایندگان به فکر بی کاری جوانان- ازدواج- مسکن- ....................ودر آخر مردم هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
آیا شما هم معیشت مردم را به مذاکذات گره می زنید؟ ایا شما هم به جای توجه به توان داخل، تبلیغ تجمل و واردات کالاهای غیر ضروری می کنید ؟ انهم در دنیای فعلی که حتی غرب هم از منابع محدود شکایت دارد و به فکر صرفه جویی افتاده البته فکرهای دیگری هم در سر دارد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
4
8
اره تیم مذاکره کننده قبلی خیلی خوب بود هر بار که رفتند یک تحریم بزرگ گریبان این مردم رو گرفت اقا بسته دیگه این دوسال واقعا تیم مذاکره کننده سنگ تمام گذاشتند حتی وضع کشور را هم بهبود دادند اخه بجای همدلی وتشکر باید عربده کشید اقای کوچک زاده توی این چند سال چه خدمتی برای این ملت کرده اند که ادعا دارند کی به شما گفته ازجانب دیگران صحبت کنید وزبان دیگران باشید این دولت واین تیم تمام هم وغم شان این است که مملکت از بن بست خارج شده وزندگی مردم بهتر شود حداقل 50میلیون مردم موافق این تیم هستند رای بگذارید
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
5
9
درود و سلام بر بزرگمردی ایران دکتر ظریف و...
گاظم منتظری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
2
4
...اینها خلالف قانون فیلم منشرمی کنند...
سپیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
4
6
انرژی هسته ای حق مسلم ماست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
4
8
دوستان سلام
آگه اهل مطالعه باشید آقای ظریف یکی از بهترین سیاستمدارها هستند که
ما پس از انقلاب داشتیم از طرفی هنوز اگرچه کارهایی زیاد واحدهایی
زیادی کشیده شده ولی نتایج بزرگی نداشتن البته غیر از آزادسازی
بخشی از داراییها ایران و آرام شدن اوضاع متشنج اقتصادی و...
کارهایی که انجام شده تا رسیدن به توافق نتیجه واضحی ندارد
در امور دیپلماسی برای گرفتن نتایج باید امتیاز داد تا امتیاز گرفت
در امور سیاسی گاهی باید برخلاف نظر وارا خود و دیگران رفتار کرد
اگر داریم مذاکره میکنیم قرار نیست بریم هرچی ما دوستدارم بگیم
بقیه هم بین قبوله و چشم.درمقابل آقای ظریف و تیمش 5 تیم با 5 نفر در حد و
حتی بزرگتر از آقای ظریف هستند شما در این بحثها شدت عصبانیت ونفرتتان از برخی افراد
که نام میبرید پیدا ست پس خیلی سخته برای تیم مذاکره کننده با افرادی مذاکره کنند که کاملا
با اونها عقاید و.....مخالفاند لطفا صبر داشته باشید
ناهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
2
2
توجه توجه توجه خواهشا به اینجا توجه کنید
آقایون لطفا مرقوم بفرمایند وقتی میگن هشت سال ؛منظورشون کدوم هشت ساله؟ هشت سال جنگ تحمیلیه یا هشت سال دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد ؟؟؟ نمیدونم دقیقا منظورشون کدومه. با تشکر فراوان از لطف شما عزیزان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
4
10
واسه انتخابات اینده درنظر داشته باشین عزیزان ،،کوچک زاده و رسایی و .... رو خوب بشناسین.....فقط وفقط. علی. مطهری
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
4
9
... دلشون برا مردم نسوخته همش دارن سنگ اندازی میکنن مذاکرات نتیجه نده رقیب انتخاباتی رو از میدان به در کنن چون میدونن تحریمها لغو بشه اوضاع اقتصادی مملکت بهتر میشه، وگرنه هدف دیگه ای ندارن جیب خودشون پرپوله غمی ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
همه چی رو هم که بدهید بازهم مذاکرات نتیجه نمی دهد
مهدی
|
Germany
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
4
11
بنظر آقا کوچک زاده بیشتر دنبال منافع سیاسی خودشه و این برخوردی که ایشون با آقای ظریف داشتن به صلاح نیست شما اگه راست میگید بریدن به فکر جوانهای این مملکت باشید آقایون نماینده، دلسوزان مردم .....
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
13
5
ظريف... تك تك كارهاشو با امريكا هماهنگ مي كنه،
...چه عجب يكي پيدا شد يه چيزي به اينها بگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
2
6
مرد مطابقت ندیدم دکتر ظریف
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
1
1
باسلام شما که سرکله هم می پرید بهتر بدانید کوچک زاده نماینده مردم فهيم رشت نه تهران
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
3
9
هرچی میکشیم از این نماینده های مجلسن
والا اینا نماینده ما نیستن...
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
4
3
ازاین به بعد بجای (بازرسی) بگوئید (دسترسی) ...
حسینن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
3
8
درود بر ظریف...
ebi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
4
3
حسین آقا واقعا حال شما خوبه ؟؟؟ ...جنگ کجا بود ..آمریکا اگه جرات جنگ داشت تا الان 1000 بار حمله می کرد... بعد اینقدر از تسلیحات می گید ، اسرائیل با اون همه ادعا نتونست لبنان رو بگیره... بعد اونوقت بخواد بیاد ایران رو بگیره...
بعد مطمئن باشید بعد تحریم قیمت هیچ چیزی پایین نمیاد فقط باعث میشه قیمت ها نجومی بالا نره ...
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
4
6
... بمب هسته اي... الان كره شمالي داره ، آمريكا جرات نداره هيچي بهش بگه...
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
2
5
داداش نظرات رو گلچین نکن مرد باش بزار همه حرفشونو بزنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
3
8
احسنت بر دکتر ظریف این مرد بزرگوار
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
3
3
با همه این حرفا انشاا.. عاقبت این مذاکرات بخیر باشه و خدا یاورمون باشه که مجبور نشیم اسم این توافق رو ترکمن قهوه که از ترکمن چای تلخ تره بذاریم
همگی مراقب باشیم منازعات داخلی راه نیافته
khar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
2
3
نوش جون همشون نه انرژى هسته اى به ما مىرسه نه پول تحرىما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
1
4
یک نگاهی بکنین کی از تحریم سود می بره بعد اظهار نظر کنین
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
شما بگو کی؟
و چطور؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
8
3
آفرین آقای کوچک زاده زنده باد ما حمایتت میکنیم ولی نیازی به حمایت ما نداری...
ظریف فکر کرده ... از بلندی صداش می ترسه.... دیگه جلو میز مذاکره نشینه.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
الان بیدار شدی خبر مال پنج روز پیشه لالا
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
2
8
...در دولت احمدی نژادکه مملکت روتاراج کردن کجابودن ...
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
دوران احمدی نزاد هندونه کیلویی 3000تا 4000تومان خوردی ؟؟!! خوردی یا نخوردی راستش را بگو ؟؟؟؟!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
3
3
کوچک زاده چی کارست که این جوری حرف میزنه ؟

ظریف باید تندتر برخورد می کرد .
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
2
2
سلام آفتاب

ای کاسش شما هم جناحی و باندی مطلب و خبر منتشر نمی کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
1
1
آدم های کوچیک اگه فهم دینی و اسلامی و دانش خودشون رو بالا ببرند مطمئناً به درک و فهم فکری بزرگان و بزرگ زاده ها واقف خواهند شد و می فهمند که برای بزرگ شدن، راهش این نیست که به خیال خودشان بخواهند بزرگی را کوچک کنند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
1
6
خدایاماراازدست این تندورها (امثال کوچک زاده )که پیامبراسلام نیز خطر اینها رو 1400سال قبل گوشزد کرده بودند نجات بده تامردم چند صباحی بتونند نفس بکشند.
ناشناس
|
Japan
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
8
دشمنان واقعي ايران و انقلاب كساني هستند كه با افراطي گري ، اختلاس ، متشنج كردن اوضاع مملكت ضربات پي در پي به ايران اسلامي وارد مي كنند.باور كنيد دشمنان داخلي ما خيلي خطرناك تر از دشمنان خارجي هستند چون مي دانيم آمريكا و اسرائيل در ظاهر و باطن دشمن ما هستند ولي داخلي ها در لباس انقلاب دارند خيانت مي كنند.
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
7
4
شوخی میکنی علی آقا
مشکل اینجاس که همه چیو تو اب و نون میبینیم
فرق ادم با .... درچیه ؟
پیامبر(ص) و اصحاب و مسلمونای صدر اسلام سه سال در شعب ابیطالب تو سختی بودن که حتی چیزی برا خوردن نداشتن برا حفظ اسلام از همه چیزشون گذشتن
الان وضعیت کشورمون کجا مثل اون موقع اس
به نظرت اگه اون موقع بودی چیکار میکردی؟
به کی میگی تندرو؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
ببین آقای مخالف،از اولین روزی که این خبر منتشر شده تا حالا داری می گردی ببینی حرف کی موافق نظرت نیست.جوابشو بدی
یعنی اینقدر بی کاری؟در ضمن به شما می گن تندرو.از درصد مثبت و منفی ها دیگه باید بفهمی که بیشتر مردم با آقای ظریف و تیم مذاکره کننده موافقن.اگه باز هم حرف های تکراری خودت رو بزنی دیگه خیلی.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
2
6
وای بر مردمی که منتخبینشان این چنین ادبیاتی دارند
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
2
6
در جواب آقای کوچک زاده باید گفت
مشت های آسمان کوب قوی
وا شدندو گونه گون رسوا شدن
همین" متعصبین بی فکر " اصلی ترین دشمن هستن .
آقای ظریف تو دوجبهه میجنگه یکی خارجی،جلو اون پرووها یکی هم جلو این داخلیا
باید بهش گفت خسه نباشی دلاور. ابوذر زمان انگار تنها شدی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
1
4
ایرانیان عزیز سلام.
بارعایت احترام به همه باید عرض کنم هشت سال دولت قبل هم ما مذاکره کردیم ولی حداقل اینکه تیم مذاکره کننده هیچ تخصصی دراین کارنداشتند وهیچ نتیجه مثبتی نگرفتند.بماند که تحریم شدید وتنگنای اقتصادی وحشتناک برای عمده مردم داشت.حالا یه تیمی که انصافا تواین دوسال هم فضای مذاکرات رو عوض کردن وهم کلی جلو رفتن داریم که متخصص ترین افراد ایران درحال حاضر هم هستن.ضمنا تمام اتفاقات روهم به رهبری گزارش میدن پس باید همه حمایتشون کنیم.اگه عده ای مخالفت میکنن خواسته یا ناخواسته موقعیت خودمون رو تخریب میکنن.چراتو هشت سال قبل که نتیجه ای جز تحریم نداشت هیچ فشار ی به دولت وتیم مذاکره کننده وارد نکردن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
0
3
اقای محمد مهدی چند سالته؟اصلا 10 دقیقه صحنه واقعی جنگ تجربه کردی؟خیلی راحت حرف میزنی
از ایران زبان ترک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
2
حق با جناب آقای دکتر ظریف است زنده باد آقای ظریف با تیم مذاکره ایران را ایرانی بسازید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
1
اینا میدونن که دیگه دورانشان تمام شده جنجال راه میندازن؟؟؟
طاهاا
|
Germany
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
1
حق کامل با جناب دکتر طریف است چون فقط به فکر ملت است اگه یک انتخاب درست شده باشه فقط ایشون است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
3
آقای کوچک زاده اگر حرف از خیانت به ایران حرف میزنن خودشون گوشی اپل دسشون نگیرند اپل ساخت آمریکا س
علی
|
Germany
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
2
حق با ظریفه و نه کس دیگه ای! اگه کسی پیدا شده ک بجای مرگ بر فلان و فلتان شعور مذاکره و احترام متقابل حالیشه اون ظریفه حرفتون اینه ک امریکا بدعهدی میکنه زیره حرفش میزنه؟!! اقایان کوچک زاده!!و امثالهم...خوب شما میتونید! به حزب الله به انصارالله کمک تسلیحاتی نکنید اونوقت ببینید امریکا برخوردش باشما چطور میشه!!!!! من یه جوون تحصل کرده 20 ساله بیکارم ک کشورم بجای حمایتم از این کشورها حمایت میکنه!
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
1
افرین
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
1
افرین علی دمت گررررررررررم مسئولین بین جوونای خودمن رو از تو جوب در بیارن............
Ehsan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
1
سلام،
من اول بگم دوستان عزیزی که مخالف آقای ظریف هستن انگار دارن از یه کشور خارجی اخبار ایران رو رصد میکنن، و در ایران نبودن، کشور ایران بعد از تحریم های نفتی آمریکا و اتحادیه اروپا و.... عملا جزو ضعیف ترین کشور های جهان شد و توی این مدت که مذاکره نشد و آقای احمدی نژاد تحریم ها رو کاغذ پاره میدونستن شاهد افزایش نجومی قیمت ها و وضع معیشت مردم حتی از زمان جنگم بدتر شد، حالا که امثال آقای ظریف اومدن و به فکر صلاح مردم هستن و دارن از جون و دل مایه میذارن جوابشون اینه، دوستان الان نارضایتی بین مردم ایران بیداد میکنه، شما با هر کسی صحبت کنی (بالای 90 درصد) معتقدند که وضع اون موقع خیلی بد بوده، و دوستانی که گفتن ما توان جنگ با آمریکا رو داریم بهشون بگم این آمریکا اون آمریکا سابق نیست، که بیاد خودش رو یکبار دیگه درگیر جنگ کنه، اگر باز بخواد به ما فشار بیاره تحریم میکنه، اولا همینجا بگم دوستان نیان الکی نظر بدن که هیچ کاری نمیتونه بکنه، چون تحریم هایی که علیه ایران وضع کرد، و نتیجه ای که داد نشون داد میتونه بدون هیچ خرجی ایران رو به زانو در بیاره، پس الکی حرف مخالفت شدید با آمریکا نزنید و اگه پای چپاول اموال کشور باشه روسیه کشور مارو 100 برابر آمریکا چپاول کرده و این حرف من نیست حرف تاریخه، پس چرا ما باید به روسیه نزدیکی کنیم و از آمریکا و اروپا فراری باشیم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین