کد خبر: ۲۹۹۱۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

روابط عمومی فولاد مبارکه، روابط عمومی برتر استان در بخش اطلاع رسانی و انتشارات شد

به مناسبت روز روابط عمومي و ارتباطات مراسم تجليل از برترين هاي دهمين جشنواره روابط عمومي استان اصفهان با حضور مديران و کارشناسان روابط عمومي هاي سازمان ها و ادارات، برخي مسئولان استان و اصحاب رسانه، هفته گذشته در اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي استان برگزار گرديد و طي آن با رأي هيئت داوران، روابط عمومي فولاد مبارکه اصفهان موفق شد در بخش اطلاع رساني و انتشارات عنوان برتر را به خود اختصاص دهد.
آفتاب‌‌نیوز : به مناسبت روز روابط عمومي و ارتباطات مراسم تجليل از برترين هاي دهمين جشنواره روابط عمومي استان اصفهان با حضور مديران و کارشناسان روابط عمومي هاي سازمان ها و ادارات، برخي مسئولان استان و اصحاب رسانه، هفته گذشته در اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي استان برگزار گرديد و طي آن با رأي هيئت داوران، روابط عمومي فولاد مبارکه اصفهان موفق شد در بخش اطلاع رساني و انتشارات عنوان برتر را به خود اختصاص دهد.

بنا بر اين گزارش مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان در اين مراسم طي سخناني گفت: اخلاق در روابط عمومي از اهميت بالايي برخوردار است و در اين حرفه بايد اخلاق اسلامي و خدامحوري مد نظر قرار گرفته شود.

حجت الاسلام حبيب رضا ارزاني با بيان اينکه اطلاع رساني نبايد فقط در حد نخبگان و خواص جامعه باشد، افزود: وظيفه روابط عمومي ها اطلاع رساني به آحاد مردم جامعه است که اين اصل يعني توجه به مردم يکي از توفيقات جمهوري اسلامي ايران است.

وي ادامه داد: ارتباط گسترده و سازنده، توجه به مردم و بيان همه موارد موجود که اصلي ديني و قرآني است، سه اصل مهم در فعاليت روابط عمومي هاي سازمان ها و ادارات است.

وي در پايان از فعاليت روابط عمومي هاي سازمان ها و ارگان هاي مختلف استان اصفهان قدرداني کرد.

گفتني است در اين جشنواره، باشگاه فرهنگي ورزشي سپاهان، کاپ قهرماني و شال نماد اين باشگاه را به مراسم تجليل از برترين هاي دهمين جشنواره انجمن فرهنگي روابط عمومي استان اصفهان آورد و از آن رونمايي کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین