کد خبر: ۲۹۹۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

جنایت مرگبار خانوادگی در گلستان

در این حادثه متهم ابتدا همسر خود و سپس پدر همسر خود را می‌کشد و در حین فرار می‌بیند که دختر همسر سابق خود نیز در حال فرار است که او را نیز با ضرب گلوله از پای در می‌آورد.
آفتاب‌‌نیوز : دادستان گرگان از دستگیری متهم به قتل پس از ارتکاب جرم در محل وقوع حادثه خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید مصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: حدود ساعت 11 صبح دیروز در محله استرآبادی گرگان، متهم با اسلحه شکاری وینچستر اقدام به قتل سه نفر از اعضای خانواده خود می‌کند که ‌در حین فرار توسط یکی از کارگران ساختمانی دستگیر می‌شود.

وی اظهار کرد: در این حادثه متهم ابتدا همسر خود و سپس پدر همسر خود را می‌کشد و در حین فرار می‌بیند که دختر همسر سابق خود نیز در حال فرار است که او را نیز با ضرب گلوله از پای در می‌آورد.

حقی ادامه داد: پس از تماس‌های مردمی مبنی بر شنیدن صدای شلیک گلوله در یکی از محله‌های استرآبادی گرگان بلافاصله ماموران انتظامی و بازپرس در صحنه وقوع جرم حاضر شدند که متهم دستگیر شده را به دادسرا انتقال و متهم نیز به جرم خود اعتراف کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: در بازجویی‌هایی که از قاتل به عمل آمد مشخص شد که این حادثه به دلیل مشکلات خانوادگی رخ داده است.

وی تصریح کرد: این پرونده قطعا مثل پرونده‌های دیگر با فوریت و قاطعیت بررسی خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
0
آن كارگر را به استخدام پليس در آوريد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین