کد خبر: ۳۰۰۴۱۸
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

نجات معجزه‌آسای دو تن از زیر آوار

آتش‌نشانان صبح امروز دو تن از ساکنان جوان یک ساختمان مسکونی که در آوار محبوس شده بودند را نجات دادند.
آفتاب‌‌نیوز : سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این خبر گفت: وقوع این حادثه در ساعت 10:13 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در تهرانپارس، خیابان 218 اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که در قطعه‌زمینی به مساحت 100 متر مربع گودبرداری رخ داده که در ضلع شرقی آن یک ساختمان دو طبقه مسکونی ریزش کرده و بخش‌های زیادی از آن تخریب شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تا پیش از تخریب ساختمان ساکنان آن خارج شده بودند، گفت: برابر اطلاعات اولیه دو تن از ساکنان این ساختمان در زیر آوار محبوس شده بودند که آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل عملیات نجات را نیز انجام داده و پس از مدتی دختری حدود 22 ساله را که تا نیمه‌های بدن در زیر آوار محبوس شده بود خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی اضافه کرد: بررسی‌های فردی نشان داد که یکی از ساکنان که مردی 28 ساله بود کاملا در زیر آوار محبوس شده بود که آتش‌نشانان اقدامات خود برای نجات وی را ادامه داده و دقایقی بعد این مرد را که به شدت دچار آسیب دیدگی شده اما زنده بود، به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه پس از آن جست‌وجو برای دیگر محبوس‌شدگان ادامه داشت، اظهار کرد: آتش‌نشانان پس از اطمینان از نبودن افراد دیگر در زیر آوار و ایمن‌سازی کامل محل، در ساعت 14:30 به عملیات خود خاتمه دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین