کد خبر: ۳۰۲۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

مورینیو: فالکائو را در چلسی به اوج بازمی‌گردانم

سرمربی چلسی با اعلام اینکه قصد دارد رادامل فالکائو را به دوران اوج خود بازگرداند به نوعی جانشین دیدیه دروگبا در فصل نقل و انتقالات تابستانی را معرفی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
چلسی پس از خروج دیدیه دروگبا به دنبال جذب یک مهاجم بزرگ است تا در کنار دیگو کاستا خط حمله خود را برای فصل جدید بیمه کند. پس از آنکه صحبت‌هایی مبنی بر حضور مائورو ایکاردی و گونسالو هیگوآین در تیم آبی‌پوش لندنی شنیده شد، سرمربی چلسی عنوان کرد تیمش به دنبال جذب رادامل فالکائو است.

او درباره جذب این مهاجم کلمبیایی گفت: برای من خیلی ناراحت‌کننده است که فالکائو فصل گذشته دوران بدی در منچستر داشت و مردم قضاوتی بدی درباره او داشتند. من ارزش‌های او را به خوبی درک می‌کنم و می‌دانم که فالکائو چه بازیکن بزرگی است. او را از زمانی که در اتلتیکو مادرید بود زیر نظر داشتم. فالکائو بازیکنی نیست که فصل گذشته در منچستر دیدیم و من او را در چلسی به اوج بازخواهم گرداند.

به گزارش ایسنا، رادامل فالکائو در حال حاضر همراه تیم کلمبیا در شیلی حضور دارد تا در کوپا آمریکا رقابت کند. با توجه به تاکید این بازیکن مبنی بر حضور در لیگ برتر انگلیس، به احتمال زیاد این بازیکن را باید جانشین دروگبا در چلسی بدانیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین