کد خبر: ۳۰۳۹۳۵
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کنار پرسپولیس نیستم اما اوضاع خوب نیست

باقری: تا مسائل حل نشود به تمرین نمی‌روم

مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی ـ دو مسئله وجود دارد که با صحبت با مدیریت باشگاه اگر برطرف شود بر سر تمرینات حاضر می‌شوم.
آفتاب‌‌نیوز :
کریم باقری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص عدم حضورش در تمرینات پرسپولیس و همچنین وضعیت این تیم در لیگ پانزدهم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

از زمانی که تمرینات پرسپولیس آغاز شده شما بر سر تمرینات حاضر نشدید، این مسئله دلیل خاصی دارد؟

قرار است با علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه صحبت کنم و یکی دو مسئله هست که باید آنها برطرف شود. اگر این مسائل برطرف بشوند که سر تمرین می‌روم و اگر هم برطرف نشوند به تمرینات نخواهم رفت.

این مسائل مورد نظر کاری هستند یا مالی؟

بالاخره همه چیز هست اما از نظر کاری مشکلی وجود ندارد و همانطور که گفتم یکی دو مسئله وجود دارد که باید با طاهری درباره آنها صحبت کنم.

چه زمانی بالاخره این جلسه برگزار می‌شود تا وضعیت شما هم روشن شود؟

قرار بود دیروز با طاهری دیدار کنم اما او سرش شلوغ بود و قرار است امروز به من وقت بدهد تا اگر شرایط بود با هم بر سر مسائل مورد نظر صحبت کنیم.

شرایط پرسپولیس را در لیگ پانزدهم چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

من که فعلاً در کنار پرسپولیس نیستم و از شرایط این تیم اطلاعی ندارم اما شما هم می‌دانید که اوضاع خوب نیست. پیش‌بینی‌ای هم درباره شرایط پرسپولیس ندارم اما همه چیز بستگی به جذب بازیکن دارد و اگر بتوانند بازیکن بگیرند شرایط خوب خواهد شد.

 حضور شما فصل گذشته در پرسپولیس باعث به حداقل رسیدن حاشیه‌ها شده بود. آیا هواداران امیدوار باشند که امسال هم کریم باقری باعث نظم و انضباط خوبی در تیم مورد علاقه‌شان بشود؟

 باید بگویم فصل گذشته هم تا جایی که حیطه کاری من بود انجام وظیفه می‌کردم نه بیشتر نه کمتر، البته در کل این برانکو بود که تصمیم اول و آخر را می‌گرفت و من فقط نظرم را می‌گفتم اما همانطور که گفتم الآن در پرسپولیس نیستم و اگر هم در کنار تیم باشم باز هم فقط در حیطه کاری‌ام رفتار خواهم کرد.

 دلیل عدم حضور شما در تمرینات آیا به دلیل مشکلات احتمالی با برانکو است؟‌!

من با برانکو هیچ مشکلی ندارم و اخباری که در اینباره وجود دارد شایعه است، باز هم تکرار می‌کنم که یکی دو مسئله وجود دارد که باید آنها حل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین