کد خبر: ۳۰۵۱۷۵
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

استقلال مظلومي استارت زد/افتتاحیه بدون کتک‌کاری

پس از بالغ بر 2 ماه استقلال دوباره تمرین کرد تا مراسم افتتاحیه حضور پرویز مظلومی برگزار شود. زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی دیروز میزبان آبی‌پوشان بود؛ نفراتی که البته پرتعداد نبودند اما به هر حال کار با همین چند نفر هم استارت خورد تا آماده‌سازی برای لیگ پانزدهم شروع شود.
آفتاب‌‌نیوز :
در ابتدای تمرین محمد نوازی و سیروس دین‌محمدی به عنوان آنالیزور و مربی استقلال معرفی شدند.

گلرها
حضور محسن فروزان در تمرين جالب‌توجه بود چون اغلب كارشناسان بر اين مسئله تأكيد دارند كه اگر مهدي رحمتي بيايد، فروزان نيمكت‌نشين مي‌شود و بنابراين از همين ابتداي فصل قيد استقلال را مي‌زند اما سنگربان فصل قبل آبي‌ها ديروز در تمرين حاضر شد و اتفاقاً وحيد طالب‌لو هم بود. حنيف عمران‌زاده، ميلاد فخرالديني، امين حاج‌محمدي، آرش برهاني و... از جمله حاضران در تمرين افتتاحيه استقلال بودند.

افتتاحيه بدون كتك‌كاري
در ابتداي تمرين گروهي از طرفداران زيرپاي پرويز مظلومي گوسفند كشتند. هنگام ذبح گوسفند عده‌اي با كنايه ضمن اشاره به وقايعي كه در سال91 هنگام بازگشت امير قلعه‌نويي به استقلال رخ داد مي‌گفتند: امروز هم مثل آن روز گوسفند قرباني شد اما اين بار ديگر خبري از كتك‌كاري و بزن‌بزن در تمرين نبود.

مجيدي مي‌آيد
به گزارش خبرورزشی، قبل از شروع تمرين شايعه شده بود كه فرهاد مجيدي هم به زمين شماره 2 مي‌آيد اما اين اتفاق رخ نداد. البته استقلالي‌ها مدعي بودند كه فرهاد به زودي براي اعلام حمايت از كادرفني سر تمرين آفتابي مي‌شود. سرانجام تمرين ساعت 18:05 شروع شد و بيشتر حالت نمادين داشت و كار تاكتيكي خاصي در آن انجام نشد كه البته طبيعي هم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین