کد خبر: ۳۰۵۲۶۷
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

گرد و خاک در استان‌های شرقی طی سه روز آینده

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی سه روز آینده برای استانهای واقع در شرق کشور و استانهای خوزستان و ایلام وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می شود که در منطقه زابل، با توفان گرد و خاک همراه خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
دراین مدت وقوع باد همراه با پدیده گرد و خاک در استانهای قم، مرکزی، شمال اصفهان، جنوب تهران و سمنان باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست و روز چهارشنبه خلیج فارس و دریای عمان و پنجشنبه این هفته شرق دریای عمان و از بعداز ظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه دریای خزر مواجی خواهند بود.

براساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی کشور طی امروز و فردا شاهد افزایش دما در غالب مناطق کشور خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش دمای هوای تهران به خبرنگار ایرنا، گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود 39 درجه بالای صفر رسیده، رطوبت نسبی هوا حدود 7 درصد، سرعت وزش باد به بیش از 14 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین 27 تا 39 درجه بالای صفر پیش بینی شده است. 

به گزارش ایرنا، احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران فردا (سه شنبه) به 29 تا 41 درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز صاف و غبارآلود خواهد بود. 

به گفته وی، کمینه و بیشینه هوای تهران روز چهارشنبه هفته جاری به 28 تا 40 درجه بالای صفر می رسد و آسمان تهران نیز در این روز صاف و غبار آلود پیش بینی می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین