کد خبر: ۳۰۸۵۵۰
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۷

علیرضا فعانی چند ماه پس از جنجال در تبریز: آندو خودش هم می‌دانست!

فغانی می گوید:«من در داوری با هیچ‌کس شوخی ندارم!»
آفتاب‌‌نیوز :
عليرضا فغاني داور برجسته فوتبال كشورمان پس از اتفاقات روز پاياني ليگ برتر و ورزشگاه يادگار امام سكوت اختيار كرده و كمتر تن به مصاحبه با رسانه‌ها داده است.

سه‌شنبه گذشته داور فينال جام ملت‌هاي آسيا كه كارمند شهرداري تهران نيز محسوب مي‌شود را در مراسم فوتسال جام رمضان شهرداري پيدا كرديم.

به گزارش خبرورزشی؛فغاني آمده بود تا فينال اين رقابت‌ها بين تيم‌هاي بانك شهر و خدمات رفاهي شهرداري را به همراه رسول فروغي كمك خود سوت بزند كه دقايقي با او هم‌كلام شديم.

* آقاي فغاني شما كجا؟ اينجا كجا؟ قضاوت در مسابقات سالني سخت نيست؟

نه، خوشبختانه اينجا همه چيز دوستانه است. كارمندان شهرداري دور هم جمع شده و بعد از افطار بازي‌هايي برگزار مي‌كنند و خيلي مشكل خاصي نيست.

* بعد از آن اتفاقات هفته پاياني و بازي تراكتورسازي تبريز و نفت تهران محروم شديد. از فدراسيون فوتبال يا كميته داوران گله‌اي نداريد؟

گله كه فراوان دارم اما زورم نمي‌رسد. (لبخند معني‌داري مي‌زند!)

* مي‌شود واضح‌تر بگوييد؟

باور كنيد خيلي تمايل ندارم در اين رابطه صحبت كنم. گذشته‌ها، گذشته و متأسفانه برخي‌ها نه تنها با من بلكه با احساسات ميليون‌ها هوادار خونگرم تراكتورسازي تبريز بازي كردند و... بگذريم! راستي من حق مصاحبه ندارم!

* حالا اين يك بار ايرادي ندارد! درباره كارت زرد اول شما به آندرانيك تيموريان حرف‌هاي مختلفي مطرح شد كه يكي از آن صحبت‌ها جالب بود!

(با كنجكاوي) كدام؟!

* مي‌گويند بعد از گل اول تراكتورسازي به آندرانيك تيموريان گفتيد كه از دايره وسط زمين رد نشود تا بازي زودتر دنبال شود اما او به شوخي حرف شما را ناديده گرفت تا كارت زرد بگيرد. اين حرف را تأييد مي‌كنيد؟

(سري به نشانه تأييد تكان مي‌دهد) آندو تيموريان خودش هم مي‌دانست من در داوري با كسي شوخي ندارم. آن لحظه هم يك تذكر جدي دادم كه او به شوخي گرفت و... باور كنيد ديگر نمي‌خواهم به گذشته برگردم. (هول هولكي مي‌گويد) بايد ببخشيد بازي دارد شروع مي‌شود!

* به عنوان سؤال آخر تغيير و تحولات اخير در دپارتمان داوري و حضور مسعود عنايت را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟

مشكلات داوري يكي، دو تا نيست. داوران ايران به خوبي حمايت نمي‌شوند و با دردسرهاي فراواني روبه‌رو هستند. به نظرم هركس كه در كميته يا دپارتمان داوري مسئوليت‌ مي‌پذيرد، بايد اولاً برنامه داشته باشد و بعد از آن بتواند اين برنامه‌ها را اجرايي كند. اميدوارم آقاي عنايت هم بتواند در دپارتمان داوري منشأ اثر باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین