کد خبر: ۳۰۸۶۲۱
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

خبرهایی از اردوی پرسپولیس در ترکیه

هادی نوروزی بعدازظهر دیروز به جریان تمرینات پرسپولیس بازگشت و شرایطش برای بازی فردا تایید شد.
آفتاب‌‌نیوز :
هادی نوروزی که به دلیل احساس درد در ناحیه کمر به تشخیص کادر فنی و کادر پزشکی به منظور جلوگیری از تشدید آسیب‌دیدگی در بازی با تیم گنجلربیرلی استراحت کرده بود، بعدازظهر دیروز پس از معاینات پزشکی در تمرین حضور پیدا کرد. بر اساس این تمرین حضور او در بازی دوستانه فردا شنبه بلامانع اعلام شد.

لوکا ماریچ نیز همچنان تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند.

برنامه سرخپوشان تا بازی با تیم المپیک ترینیداد و توباگو

برانکو ایوانکوویچ برنامه سرخپوشان را تا بازی با تیم المپیک ترینیداد و توباگو به اعضای تیم اعلام کرد. با آن که کادر فنی امروز را استراحت اعلام کرده است سرخپوشان باید ساعت 9 صبح به وقت محلی برای صرف صبحانه حضور پیدا می‌کردند. بازیکنان بعد از صبحانه در اختیار خود بودند و ساعت یازده به وقت محلی محل اردو را ترک کرده و راهی آنکارا خواهند شد. اعضای تیم حدود ساعت 12:30 در آنکارا خواهند بود و راهی ضیافت نهار سفارت ایران خواهند شد. بازیکنان بعد از نهار اجازه دارند برای خرید از جمع تیم جدا شوند ولی باید تا ساعت 20 امروز خود را به کادر فنی معرفی کنند.

برانکو جلسه فنی مربوط به بازی دوستانه با تیم ملی ترینیداد و توباگو را برای ساعت یازده فردا شنبه در نظر گرفته است. این بازی راس ساعت 17 به وقت محلی (18:30 به وقت تهران) در ورزشگاه شهر گیزیلچه حمام برگذار خواهد شد.

پرسپولیسی‌ها امروز مهمان سفیر ایران در ترکیه

به گزارش باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز نهار را مهمان سفیر ایران در ترکیه خواهد بود. امروز در ترکیه عید فطر اعلام شده است و به همین دلیل برانکو ایوانکوویچ طبق برنامه‌ای که از پیش اعلام شده بود سرخپوشان را از تمرین معاف کرده است تا ضمن گشت و گذار در آنکارا و استراحت در صورت تمایل به خرید سوغات بپردازند. بر همین اساس اعضای تیم امروز راهی آنکارا می‌شوند. سرخپوشان ابتدا مهمان دکتر بیگدلی، سفیر ایران در ترکیه خواهند بود و در ضیافت نهار سفارت شرکت خواهند کرد. سفیر ایران در جریان بازی دوستانه اول پرسپولیس در ترکیه در ورزشگاه حضور پیدا کرده و به تماشای مصاف دو تیم نشسته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین