کد خبر: ۳۰۸۷۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
امیدوارم توافق پلی باشد برای رونق اقتصادی

نماینده مجلس: دنیا باید جایزه صلح نوبل را به "ظریف" بدهد

بی‌تردید دنیا باید جایزه صلح نبل را‌ به وزیر با کفایت و ارزشمند ایران جناب دکتر ظریف اعطا کند. چون هجمه‌ای که از داخل و خارج معاندین این نظام و مخالفین این دولت برای این عزیز در این موضوع خطیر، به وجود آوردند، بی‌سابقه بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- کمال‌الدین پیر موذن، نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فراوان به ملت و نظام برای رسیدن به این توافق تاریخی، گفت: خداوند را شاکریم که با همت دولت مقتدر و احتمام مجدانه دکتر ظریف و تیم کاربلد مذاکره‌کننده ایران، تعامل سازنده و عزت‌خواه با جهان به بار نشست. شهد شیرین این توافق و افزایش ثروت ملی ناشی از رفع محدودیت‌ها بین‌المللی‌، گواری وجود همه ایرانیان باد.

وی ادامه داد: بی‌تردید دنیا باید جایزه صلح نبل را‌ به وزیر با کفایت و ارزشمند ایران جناب دکتر ظریف اعطا کند. چون  هجمه‌ای که از داخل و خارج معاندین این نظام و مخالفین این دولت برای این عزیز در این موضوع خطیر، به وجود آوردند، بی‌سابقه بوده است.

پیر‌موذن با بیان این که امیدوارم پس از توفیقات دولت در دیپلماسی سیاسی شاهد موفقیت دولت در دیپلماسی اقتصادی باشیم گفت: امیدوارم این توافق بزرگ‌ پلی باشد برای تحقق حماسه اقتصادی و  رشد و رونق اقتصاد کشور. 

وی ادامه داد : همت دکتر ظریف برای رسیدن به این توافق در تاریخ جاودانه می‌شود. توافقی که برگرفته از ‌تئوری دیپلماسی نرمش قهرمانانه‌ای بود که رهبر فرزانه نظام برای دولت، تعریف کرده بودند و دکتر روحانی در برنامه خود قرار داد و خواست واقعی ملت نیز بود. مجددا برای ملت و نظام عرض تبریک دارم.

این نماینده مجلس با تاکید بر این که ملت تردید نداشته باشند عمر انحصارگران، دلواپسان و کاسبان تحریم در  کشور تمام شده و طومار آنان پیچیده شده است، گفت:  افکار عمومی من‌بعد همراه آنانی خواهد بود که همراه و مددرسان دولت هستند. من در قاطبه نمایندگان نیز خشنودی را دیدم و امیدوارم برخی نمایندگان محدود و اقلیت جریان خاص منافع ملی را بر منافع باندی و شخصی خود ترجیح دهند و صرفا دل در گروه توسعه کشور با شنیدن صدای ملت و حمایت از دولت در همه برنامه‌های آن داشته باشد.  ملت نیز با مشارکت چشمگیر خود، تعالی کشور را رقم بزنند چرا که کارهای بزرگ همیشه با مشارکت موثر و واقعی ملت رخ می‌دهد.

وی ادامه دارد: من دست‌یابی دولت و ملت به این توافق بزرگ را هنرمندانه و حماسه‌آفرین می‌بینم. بنازم به ناز شصت جناب دکتر ظریف، تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و رئیس‌جمهور سرافزار ایران. برای استمرار این توفیقات انسجام داخلی و همراهی ‌دولت، ملت و سایر قوا نیز باید وجود داشته باشد. البته تردیدی ندارم دولت یازدهم بر مبنای تدبیر شکل گرفته و عمل می‌کند و چون دولت قبل محساباتش سر‌انگشتی نیست. مانند دولت سابق دولت فساد‌های اقتصادی، رانت و اختلاس نیست. این دولت پس از توافق نقدینگی را به جامعه وارد نخواهد کرد و سمت و سوی اقتصاد را به سوی تولید و اقتصاد مولد باز خواهد گرداند و شاهد افزایش ظرفیت‌های شغلی خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
2
5
جایزه نوبل حق مسلم ماست.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
0
1
با سلام ظریف متشکریم
ولی این جایزه در ابتدا باید به مردم با شرف و با غیرت ایران داده شود که 12 سال تحریمها و فقر ونداری را تحمل کردند و همیشه امیدوار بودند که با صبر و بردباری همه چیز درست خواهد شد ،دکتر ظریف نماد و نماینده این مردم وچکیده فرهنگ چند هزار ساله ایران در گفتگوی تمدنها بود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین