کد خبر: ۳۱۰۲۰۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰

استقبال دفتر «جهانگیری» از شکایت «احمدی‌نژاد»

اخیرا خبری مبنی بر شکایت محمود احمدی‌نژاد از اسحاق جهانگیری منتشر شد که دفتر معاون اول به آن پاسخ داد.
آفتاب‌‌نیوز :
در پی اظهارات وکیل احمدی‌نژاد مبنی بر شکایت محمود احمدی‌نژاد از اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور، دفتر معاون اول اعلام کرد:

«از طرح شکایت آقای احمدی‌نژاد در دستگاه قضایی استقبال نموده و مستندات تخلفات و سوءمدیریت‌های آقای احمدی‌نژاد را به مرجع قضایی تسلیم خواهیم کرد.»

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
11
احمدی نژاد یک فرد نیست. یک پارادایم است. پارادایمی که مدتی قدرت داشت و نماینده تفکری بود که به جای نوشتن مار، یک خط منحنی نقاشی می‌کرد. اگر این تفکر باز پیروز شود و قدرت بگیرد، در زمین سوخته بعدی که از آنها به ما به ارث خواهد رسید، همه ما باید به دبستانها و دبیرستانها و دانشگاه‌ها برگردیم و یکی دو قرن آینده را روی آموزش و تعقل و تفکر متمرکز شویم. چون فقط در فقدان آموزش و قدرت تفکر است که پدیده احمدی نژاد مکرر و مکرر توان تکرار و تکثیر خود را دارد.
زهره پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
8
واقعا اظهار نظر این هموطن جای تشکر و قدردانی داشت .ممنونم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
6
درود بر آقای جهانگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
احمدی نژاد از هدفمندی یارانه ها فقط یارانه آن را اجرا کرد چون پول کشور زیاد بود. و این محبوبیت را در روستاها بدست آورد. روحانی باید بقیه طرح را انجام دهد یعنی افزایش قیمت حاملهای انرژی و افزایش قیمت نان و ... را اجرا کند که باعث نارضایتی قشر ضعیف شده است.
اگر روحانی یارانه را دوبرابر کنه مردم به احمدی نژاد نگاه هم نمی کنند. مثالش در زمان کروبی بود که با وعده پول برای مردم 7 میلیون رای جمع کرد. اینکار راحتترین روش برای کسب محبوبیت است بدون اینکه دولت پیشرفتی در کشور صورت بده و اقتصاد کشور بهتر بشه عامه مردم راضی می شوند. مثل پدری که به جای سرمایه گذاری و ایجاد شغل برای فرزندان پول تو جیبی اونها رو زیاد می کنه ولی در نهایت وقتی پدر پولی نداره به اونها بده (ارزان شدن قیمت نفت) ناراضی می شوند. پس هیچ پدر دلسوزی اینکار رو برای محبوبیتش نمی کنه. البته آقای احمدی نژاد این کار رو حتی در زمان تحریم هم ادامه می داد. به اینصورت که پول بدون پشتوانه چاپ می کرد به مردم می داد و ارزش ریال پایین می اومد و قیمت دلار سه برابر شد. یعنی مردم فکر می کردند دارن حقوق و یارانه می گیرند در حالیکه اون پول مثل کاغذ در بازار بی ارزش می شد و تورم 40 درصد در کشور ایجاد شد که هر زو بدتر می شد. مثل پدری که خانه را فروخته تا با پول آن مدتی بتوانند بریز و بپاش و پول تو جیبی خانواده را تامین کنند. با اومدن روحانی جلوی اینکارها گرفته شد و افزایش دلار و تورم مهار شد. حالا که اوضاع به حال عادی برگشته اون پدر بی مسولیت دوباره می خواد بیاد چون بعضی از بچه ها نفهمیده اند که چه اتفاقی داشت می افتاد یا یادشان رفته و دوست دارند دوباره پول توجیبی بگیرند. البته بعضی ها هم که در جریان اهمیت کارهای پدر نیستند می گویند پدرمان پول را خرج خودش می کند و به ما چیزی نمی رسد همان بهتر که به خودمان بدهد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین